Все още търся кола, минах през всички марки общо взето Днес гледах едно Мицубиши Каризма 1.8GDI 122кс 2002, много ми хареса и бях готов да я взема веднага (за първи път отидох да гледам кола с парите в мен ), но човекът пък можел да ми я даде другата седмица. След това обаче си поговорих с моя майстор, при който си правех фиата и той ме наплаши с някакви космически цени за ремонт на горивната система, тъй като двигателят е бензинов и проблемен - работещ на принципите на дизелов комън-рейл, тоест разход на гориво като за бензин, а поддръжката скъпа като за дизел. Някой ако може да сподели мнение, че не знам вече какво да правя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор, оглед и евентуално покупка на кола
Collapse
X
-
Горивната система на GDI е специфична. Техен си патент, части от него е ползван в Хамър до някаква година и....никъде другаде. Заради тия особености на тях не може да им се сложи газ. Никаква, никак. Това е директен инжекцион. Добро техническо решение за бензинова кола, ама е много капризен към качество на гориво и ако се наложи да ремонтираш нещо, боли в джоба. (много силно). Съсед тук имаше Мицу с такъв мотор. Той е само този 1.8 всъщност, другугите са без GDI системата. Страшна машина, но не е за нашите горива. Много бързо умря, общо взето.Съсредоточи се върху масово разпространените европейски марки. Тез Мицубишите, Нисани и т.н....са си екзотика.
Коментар
-
Кое му е екзотичното на Нисана? Кой Нисан имаш предвид.Една Алмера с 1,5л мотор (98к.с.), но старото табло (без дисплея) е един чудесен избор за автомобил 2001-2003.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
В крайна сметка се отказах от това GDI, а и съдбата явно ме предпази от него, въпреки че почти тиках парите в ръцете на собственика, а той не искаше да ги вземе :D Днес капарирах една кола, но не искам да се хваля преди да съм я взел, което ще е другата седмица, за да не урочасам работата Иначе вече я полях де
Коментар
-
Humppa
Е-е-е, най- сетне честито!Да я ползваш със здраве Ама сподели повечко инфо за каляската...П.П. Поредния нефиатаджия, който (като мен) остава спамер във фиат-ския форум
Коментар
-
Nissan Primera, 2000г, внос от Италия, 1.8 бензин с верига, 114кс, 190000км, всичко работи. Е, вчера ме стресна, защото светна check engine, ама се оказа само свещ засега. Обслужена, като цените на филтри и ремъци са по-ниски в сравнение с фиата Ще видим по-нататък как ще е поддръжката. Разход не мога да кажа, минал съм 150км, като светне лампата и заредя ще разбера. Вътре си е по японски спартанска, което на мен ми харесва. Като пространство вътре ми е тамън, а багажника е два пъти колкото на Браво-то. Току що пристигнах успешно в София с нея, като половината път го минах без винетка, понеже забравих да си купя, та добре че не стана някой сакатлък по тоя повод. Много приятна за каране (е, не е бегачка като Браво 1.6 :D ), само дето с тия уж всесезонни гуми 16" 205/50 доста подрусва, ама тепърва ще й търся джанти и зимни обувки.
Коментар
-
dikanio написа:Nissan Primera, 2000г, внос от Италия, 1.8 бензин с верига, 114кс, 190000км, всичко работи. Е, вчера ме стресна, защото светна check engine, ама се оказа само свещ засега. Обслужена, като цените на филтри и ремъци са по-ниски в сравнение с фиата Ще видим по-нататък как ще е поддръжката. Разход не мога да кажа, минал съм 150км, като светне лампата и заредя ще разбера. Вътре си е по японски спартанска, което на мен ми харесва. Като пространство вътре ми е тамън, а багажника е два пъти колкото на Браво-то. Току що пристигнах успешно в София с нея, като половината път го минах без винетка, понеже забравих да си купя, та добре че не стана някой сакатлък по тоя повод. Много приятна за каране (е, не е бегачка като Браво 1.6 :D ), само дето с тия уж всесезонни гуми 16" 205/50 доста подрусва, ама тепърва ще й търся джанти и зимни обувки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар