Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор, оглед и евентуално покупка на кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Immortal написа:
    Airfan написа:
    Либрата красива??!? Като да кажеш, че Мултипла или Крома 2 или 500 са красиви.
    Я да не ми обиждаш Кромата!!!Няма по-красива кола от нея. А ако не я харесваш - това е просто защото нямаш вкус!Всъщност Либрата е изключително надежден автомобил.Окачването е здраво и просто за обслужване. Да, сменя се носачът заедно с шарнира, но се намира по 60-70 лева нов.Единственото, което не може да се каже за Либра е, че е икономичен.Иначе отговаря на ВСИЧКИТЕ ти критерии.
    Я по-лека с Кромата и да не ми обиждаш Мултиплата. Мултиплата е най-красива. А ако не го приемеш, това е защото нямаш вкус. Баси и простото окачване на Либрата. Окачване, което се регулира не е просто. Проста физика. Виж, окачването на Стило след 2004-та е просто. Отзад само 2 тампона за смешни пари. Отпред е с разглобяем шарнир. Какво по-просто от това.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #32
      Аз си я харесвам, тоя леко ретро вид ме кефи. Лошото е, че няма голям избор, но пък покупката на читава Ланча си е инвестиция, като се има предвид, че са почти пред закриване и скоро ще станат направо колекционерски. И защо да не е градска, все едно е Стило 1.8, само дето има едни ~100 кила отгоре. Ако разходът ми дойде голям, аз така или иначе си свикнах с автобуса вече :D , но ми трябва и не само за града. За някои модели все още няма никакви коментари - Сеат Кордоба и Толедо, и Форд Фокус седан.
      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

      Коментар


        #33
        Либрата я бива, докато не ти се разтропа отзад, тогава се почват мъките с афтърмаркет тампоните.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          [quote="dikanio"]. По въпроса шарнири/носачи - това беше просто пример за нещо, което ме дразни от страна на автопроизводителите...По тези същите критерии приятелю и аз се водих като продадох Фиат-а.Три пъти собственоръчно сменях тампони на носачи,един път ги смених с чисто нови,бях свалил за експеримента и стабилизиращата щанга и верно маалко по-бавно се разбиваха носачите.Купих го за 6000лв-2008г този ФяТ.Една торба пари налях след това по него-маховик смених комплект със съединителя,кутията и тя взе да се предава след чипосването,та взех друга втора злоупотреба,демпферната шайба на коляновия вал и тя нищо и никаква,ама за сметка на това все едно от чисто злато е правена,а има една нищо и никаква гума на нея,която с времето старее и се напуква от вибрациите.Данъкът му пък за тези 5 к.с отгоре като данък все едно 150-160к.с.И добре,че прилъгах едно аверче да го купи на изплащане,защото две години близо пусках обяви в мобиле и карс-а и само двама трима човека се обадиха ей така май за да се избъзикат,като единия взех да му изброявам колко нещо съм сменил по Фят....ъъъъъъ Фиат,колкото и да смениш пак Фиат ще си остане.Много се засегнах,ама много.Сега аверчето има фирма за доставки на интернет и трета година вече,го е дал на всякакви за служебен да го ползват,като майката му е разкатана от каране и носене- винаги има по около 500-600кг в него,но явно корава машина излезе и не се предава все още.Та моите критерии бяха АБСОЛЮТНО същите като твоите-да е в ниския данък,красив седан със плюшена и здрава тапицерия на салона,да не гние нищо,че може да е и от Австрия.Да е с метан,че много евтин беше 2011г,като двигателя е с метален колектор и позволява обикновена метанова.Да няма демпферни маховици и шайби,като частите са относително евтини. Окачването особенно предното да е със сменяем шарнир и изключително здраво.Самата кола да не е прехвалена като стойност-пример Ауди.Година близо се чудих и избора ми се сведе до Астра 99-00г или Вектра Б 97-01г.Е взех Вектрата,която беше 96г,защото ми се досвидяха още 1500-2000лв колкото продадох Фиат-а,като можеше с добавени тези пари да взема Вектра Фейслифт-модела преди Вектра Ц.Еми не съжалявам за избора си макар че също много грижи положих по-нея.През какви дупки и ниви съм я карал през тези две години само тя си знае,но предното окачване е още оригинални шарнири,тампони на носачите,амортисьори,кормилни накрайници.Зорлем я хакам в дупките поне един шарнир да сменя,който е на смешна стойност,но това нещо как е измислено няма чупене!!!Обаче тези Вектри започнаха да изчезват малко-малко на пазара и да се появават скъпите за подръжка Вектра Ц.Забравих да допълня искам да сменям вече Вектрата за една Зафира,която е на базата на Астра и задния мост е още по-просто изпълнение.Иначе страшно много взеха да ме изкефват максимално всички нови модели на Шкода,като почнеш от новия Рапид,новата Октавия и стигнеш до Суперб,който само като седнах в салона му останах възхитен!!! Тези чехи,за които се носят легенди,че всичко развалят,ако ще и х.й да е ако попадне в ръчичките им,незнайно как са успели да съчетаят махагон,максимално изчистен и бюджетен интериор спрямо Фолксваген.Последно казаха,че на Запад особенно в Швеция масово се кара Шкода-дали не излъгаха?
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #35
            Прегледал съм и обявите за Октавия, но тя е по-скъпа от Голф и Бора (на които е базирана) от същата година?!, а и почти няма бензинови. Относно Опел - действително досега не съм чул някой да се оплаква от окачване, но двигателите им са на другия полюс - един няма който да го хвалят, освен 1.6 75кс в Астра F и по-старите Вектри. Единствените дизели, които гледах по едно време, бяха Астра G с прословутия Исузу, ама и той се оказа, че не е стока. Всъщност това, което съм чул и прочел, оставам с впечатление, че в крайна сметка италианските дизели са най-добри, но както и да е - засега са ми абсолютно табу. Ще прегледам и Вектра B след 2000г, макар шансът й при мен да е по-малък от на Меган
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #36
              Аз ще кажа само едно - търсихме от пролетта на един приятел кола по автокъщите - радвам се, че не търся кола сега...
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #37
                И аз се оглеждам от време на време.... без конкретни предпочитания - всииичко е пълен дарак!!!

                Коментар


                  #38
                  dikanio написа:
                  Прегледал съм и обявите за Октавия, но тя е по-скъпа от Голф и Бора (на които е базирана) от същата година?!, а и почти няма бензинови. Относно Опел - действително досега не съм чул някой да се оплаква от окачване, но двигателите им са на другия полюс - един няма който да го хвалят, освен 1.6 75кс в Астра F и по-старите Вектри. Единствените дизели, които гледах по едно време, бяха Астра G с прословутия Исузу, ама и той се оказа, че не е стока. Всъщност това, което съм чул и прочел, оставам с впечатление, че в крайна сметка италианските дизели са най-добри, но както и да е - засега са ми абсолютно табу. Ще прегледам и Вектра B след 2000г, макар шансът й при мен да е по-малък от на Меган
                  И има защо да е по-скъпа от Голф -повярвай .Относно Вектрата има от първите години на производство т.е 95 до 97год с пословично здравия 1,6 75к.с,но той не става изобщо за това тежко купе на Вектра Б.Пасва идеално на гниещите Вектра А и Астра Ф,но те не си знаят годините,нито ръждата по тях .Блока на Екотек мотора е същия като този,разликата е само във цилиндровата глава,двата разпред вала и 16-те клапана.За дизелов Опел не помисляй и за секунда,а и нали искаше бензинов двигател,който да пригодиш на газ.Преди да купя ФяТ-а имах Тойота Карина 2.0 дизел с пословично здравия мотор на около 800 х.км беше без ремонт без нищо по него.И какво от това като купето изглеждаше като грохнала баба.Наложи се да и сменям биялетки и 4-те амортисьора,но бяха на тройно по-високи цени примерно от на Фолксваген,Опел и др.Отидох до Истанбул и от хилядите магазини за авточасти западни коли открих един единствен за японски коли.Това 2005г сега може да са се променили нещата.Закупих два предни и два задни амортесьора,които дойдоха горе долу на цената на Фолксвагеновите тук.Сложих ги сам в гаража,който имах тогава и след изминаването на около 2х.км и 4-те бяха протекли и не държаха .Съединителя тресеше зверски като потеглях на първа.Консултирах се с доста познати и тогава и в техния форум прочетох,че поради изключително високата цена на комплект съединител,който трябвало да се поръча директно от Япония слагали феродов диск от Лада Самара-точно пасвал като диаметър и шлици,обаче пружините му са предназначени за значително по-слабия Самараски мотор-като мощност и въртящ момент и ги троши за около седмица.После ме блъснаха отпред и тогава се започна голямото ходене по мъките да търся фарове,маска,броня,калници и други по моргите,защото всяка една японка е нещо като екзотика у нас.Фарове така и не намерих,а поръчах нови някакви тайвански,ама и там ядец Дойдоха в Азиатски вариант .т.е фара и мигача са комбинирани по някакъв си там стандарт техен и като се почна голямото преправяне на маски,брони нямам думи да изкажа цялата хамалогия през,която преминах След като монтирах фаровете викам сега,ще светят да си е.е мамата все пак нови новенички-нищо подобно! Левия светеше високо горе в дърветата и сваляхме прилепите нощем,а десния светеше ниско долу и наляво и така заслепяваше отсрещните,че нямам думи.И двата не подлежаха на никаква регулировка.Колко много се радвам,че един маниак и той някъде чел в интернет пространството колко здрава била Тойота Карина и как постоянно водела в немските класации за здравина и ме отърва от нея.Това бе един от най-щастливия ден в живота ми,когато след нотариуса му подадох изтъркания и изтънял вече ключ от употреба.Аз лично говоря от опит и за мен лично японска кола,ще карам ако замина и живея в Япония примерно.Навремето малко след демокрацията тук се напълни с японки уж здрави,които щели да те надживеят,но даже и "неуспелия" българин се усети,че тези коли не са много за тук и взеха по-малко да изчезват.Моя съвет е да се огледаш за Вектра Б задължително след 2000-2001г Фейслифта ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.Всички болежки там са изчистени,включително и на пословичния 1.6 двигател Екотек,който вече е с обозначение Х16ХЕР ,а не както носещия си славата на маслояд Х16ХЕЛ,както е моя примерно,но след смяна на гумичките и сегментите,като минах с престъргване каналите на буталата и сегменти за 30лв.Двигателя сега мърка както на метан,така и на бензин със 16 атмосфери компресия на всеки цилиндър.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #39
                    За това е форум - даваме мнения - към гореописаните от мен автомобили бих сложил и Стило Мултивагон - ни комби, ни ван - като Кромата (сори Дидо).

                    Коментар


                      #40
                      Утре отивам да видя тази кола http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94841 , и така и така ще съм в Дупница, ще огледам и автокъщите. Понеже не съм купувал или присъствал на покупка на кола от частно лице, какви документи трябва да има колата, за да й е редовно всичко - фактура за закупуване (в случая от Италия), митническа декларация? И какви документи трябва да имам след като я купя, за да я закарам на собствен ход и да я регистрирам? Транзитни номера, ГО, винетка, договор за покупко-продажба, друго? Сега ми се обадиха, че е капарирана е вече. Но питането за документите си остава.
                      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                      Коментар


                        #41
                        Колкото повече време си търся кола, толкова повече ме е яд, че си ударих моята. На Горубляне не си харесах, а в автокъщите до село Труд буквално нямаше една кола, която да искам да ми отворят и да седна в нея. Оня ден пък ходих специално до една автокъща на околовръстното до Овча купел да видя един голф. Колата (голф 4, 2001г, 2000cm3, 115кс) едвам запали от третия път, след което поработи 2-3сек и изгасна, а един дядка (нещо като продавач-консултант, пазач и чистач в едно, има поне по един такъв във всяка автокъща :D ) ми вика "Добра е колата, швейцарче, виж вътре колко е запазена и с лети джанти" :D Файда от запазен салон и джанти като нямаш двигател. За мое съжаление така лелеяната Хонда Сивик 7 към момента се оказва невъзможна мисия за моя бюджет и почти съм се отказал от нея. Голф 4 е същата работа, а и двигателя, който аз искам (2000см3, 115 кс) се оказа най-редкия. От италианските представители вариант засега остава Стило 1.8 3вр. , но естествено с моя късмет такива също трудно се намират Засега единствената кола, която карах и изненадващо за мен ми хареса, е един Меган с много добър газов инжекцион от частно лице. Утре ще ходя до Дупница, но ме съмнява там да намеря нещо по-добро. Надявам се реното да не се продаде докато се чудя и мотая, а пък ако някой иска да сподели мнение за Рено Меган 1.6 107кс сега е момента
                        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                        Коментар


                          #42
                          Взимай Има си трески за дялане, но е приятна кола

                          Коментар


                            #43
                            Набараш ли добър фокус 1.6 бензин, не го мисли, а се мятай. Не вземай кола с газово, никой не го монтира, за да ти я пази, купуваш без газ, виждаш, че е читава за 2-3000 км и монтираш сам. След 2 фиата 125р, две типо и едно браво, нека ми разправят за циганин и форд... Не напразно фокус е кола на 25-летието, защото много хора го палят сутрин и се връщат вечер- непретенциозен и надежден. Бягай далеч от... Екзотики.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #44
                              Plastex написа:
                              Набараш ли добър фокус 1.6 бензин, не го мисли, а се мятай. Не вземай кола с газово, никой не го монтира, за да ти я пази, купуваш без газ, виждаш, че е читава за 2-3000 км и монтираш сам. След 2 фиата 125р, две типо и едно браво, нека ми разправят за циганин и форд... Не напразно фокус е кола на 25-летието, защото много хора го палят сутрин и се връщат вечер- непретенциозен и надежден. Бягай далеч от... Екзотики.
                              +1
                              Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                              Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                              Коментар


                                #45
                                Ахам, фокусът просто не е форд. Ескорта беше форд - тва е нещо друго.
                                браво 1,6/90 - 09 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X