Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор, оглед и евентуално покупка на кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    Няма кола, която да няма проблеми (дори и въпросното Волво). Абстрахирай се от тия глупости какво си чул и видял, а си купи каквото ти е на сърце - така като се разваля ще си го оправяш с густо.
    Е това е приказка!
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      И да забрави за газ.
      Защо? Има такива, които излизат от завода Bi-Fuel Benzin/Gas - http://goo.gl/bmWFffИначе от изброените аз бих заложил на Сивик или Алмера. Бензиновите им мотори 90/98 к.с. са в ниския данък, газифицират се, нямат кой знае какви известни проблеми, които се отстраняват сравнително лесно (и евтино). Също така бих добавил и Тойота Корола Е110.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Няма кола, която да няма проблеми (дори и въпросното Волво).
        Естествено, че всяко нещо, което може да се развали, рано или късно, по-често или по-рядко, се разваля. Само че независимо от фенските пристрастия някои коли през годините са доказали своята надеждност. Конкретно Volvo S (или комби варианта V) 40 - особено бензиновите версии, са изключително надеждни коли.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #19
          snake написа:
          Airfan написа:
          Няма кола, която да няма проблеми (дори и въпросното Волво).
          Естествено, че всяко нещо, което може да се развали, рано или късно, по-често или по-рядко, се разваля. Само че независимо от фенските пристрастия някои коли през годините са доказали своята надеждност. Конкретно Volvo S (или комби варианта V) 40 - особено бензиновите версии, са изключително надеждни коли.
          Да бе.Разправяй го това на братовчед ми. Горкия се скъса да го прави това Волво (С40). Ама е мазохист. Държи го само за това, че е инвестирал една торба пари в него и за това не му се разделя.Airfan го каза най-точно. Трябва човек да си купи такава кола, която наистина да му харесва. Това е най-важното.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            snake написа:
            Купи си едно скучно Volvo S40, например тази модификация: http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9566. И наистина ще ти е скучно: няма проблеми, няма да има защо да се консултираш по форумите, просто караш и се наслаждаваш на шофирането.
            Да, наслаждаваш се на шофирането. Един приятел има точно такова, но някак си му се убива насладата от шофирането, защото се е развалила системата за автоматично регулиране на огледалата и още нещо си там по автоматично вдигане на стъклата и заключване на вратите, та трябва да го носи само и изключително в специализиран сервиз. Всички майстори само вдигат рамене и казват, че за да оправят проблема, трябвало някаква скъпа програма, която хич не им се иска да купуват, щото едва ли ще си избият парите после, затова, ремонтите на такава кола, само в оторизиран сервиз П.П И някакъв майстор му казал, че дори да се наложи да сменя акумулатор, трябва да подаде ток от друг акумулатор, за да не остава колата без ток, че после ставало страшно...
            Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

            Коментар


              #21
              dabadaba написа:
              ...П.П И някакъв майстор му казал, че дори да се наложи да сменя акумулатор, трябва да подаде ток от друг акумулатор, за да не остава колата без ток, че после ставало страшно...
              Това са пълни глупости .
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #22
                Stefanaki написа:
                emzo написа:
                И да забрави за газ.
                Защо? Има такива, които излизат от завода Bi-Fuel Benzin/Gas - http://goo.gl/bmWFff
                Двата мотора нямат нищо общо. Единия (този със заводската газ) е Volvo мотор (доколко е техен също е спорно). GDI мотора е митсубиши и до преди година и нещо нямаше човек в България, който да се похвали че е подкарал газ на подобен.да не съм офтопик: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...3&slink=7h98wf
                Nuova Croma - so far...so good
                Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
                Fiat BRAVA JTD - ex love

                Коментар


                  #23
                  Само като видях Volvo - S40 (VS) - 1.8 GDI (122 Hp) - Въртящ момент 174 нм при 3750 оборота... и ми стана смешно Момчета, кола без турбо е като жена с малки цици. Върши ти работа, но не ти прави кеф.

                  Коментар


                    #24
                    Радвам се, че става интересна дискусия по темата. Ауди не ми харесват и това е, даже гласувах за тях в темата "Коя марка никога не бихте си купили". Всичките са еднакви, пенсионерски и са прекалено скъпи за това, което всъщност са - Фолскваген (които всъщност харесвам), нещо като Алфа и ФИАТ Волво ми е прекалено екзотична марка със скъпа поддръжка, а и не ми харесват, че да се напъвам финансово чак толкова. По въпроса шарнири/носачи - това беше просто пример за нещо, което ме дразни от страна на автопроизводителите, но не е задължително, защото би извадило много иначе добри коли от списъка. А последното предложение ме подсети за друго важно изключение - в никакъв случай червен цвят!
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #25
                      r51 написа:
                      Само като видях Volvo - S40 (VS) - 1.8 GDI (122 Hp) - Въртящ момент 174 нм при 3750 оборота... и ми стана смешно Момчета, кола без турбо е като жена с малки цици. Върши ти работа, но не ти прави кеф.
                      ОК, ти си карай един Фокус 1.0 ЕкоБууст с една Берта на предната седалка, пък аз нека си карам атмосферна М5-ца с една жена с малки ци... Само да не вземе да дойдеш и ти сега в кюпа на жените с ХХХХ .....А, ъ, казахме ли нещо и помогнахме ли на автора?
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        Може да не ми помогнахте, но напълно толерирам спам относно ц1ци в темата :D Сетих се друго преди малко - противно на очакванията ми никой не ме агитира за Либра? По мое мнение отвътре и отвън е най-красива в списъка ми, и ако се абстрахираме от кекавото и скъпо окачване, има ли други съществени кусури?
                        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                        Коментар


                          #27
                          dikanio написа:
                          Може да не ми помогнахте, но напълно толерирам спам относно ц1ци в темата :D Сетих се друго преди малко - противно на очакванията ми никой не ме агитира за Либра? По мое мнение отвътре и отвън е най-красива в списъка ми, и ако се абстрахираме от кекавото и скъпо окачване, има ли други съществени кусури?
                          Готово, ще те агитираме. Ама не е градска кола. Пиша поста, само за да ти кажа, че окачването хич не е кекаво. Шарнирите й са на 250 000, оригиналдъ, с щампа 99 год
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            Либрата красива??!? Като да кажеш, че Мултипла или Крома 2 или 500 са красиви.

                            Коментар


                              #29
                              Airfan написа:
                              Либрата красива??!? Като да кажеш, че Мултипла или Крома 2 или 500 са красиви.
                              Я да не ми обиждаш Кромата!!!Няма по-красива кола от нея. А ако не я харесваш - това е просто защото нямаш вкус!Всъщност Либрата е изключително надежден автомобил.Окачването е здраво и просто за обслужване. Да, сменя се носачът заедно с шарнира, но се намира по 60-70 лева нов.Единственото, което не може да се каже за Либра е, че е икономичен.Иначе отговаря на ВСИЧКИТЕ ти критерии.

                              Коментар


                                #30
                                Либрата на външен вид, горе долу става, ама вътре таблото Yellow_Flash_Colorz_PDT_43 . И въпреки това с кеф бих подкарал една 150 коньова емблема, дизел ест.Кромата, сори Дидо, ама фейслифтната си е направо красива според мен .
                                00' Bravo 105 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X