Какво мислите за тия джипета Ssangyong REXTON 2.7 или 2.9 4х4, нещо като Ssangyong REXTON 270Xdi-4x4, да кажем... между 2003-2005 година. Автомобила не е за мен, но за роднина. На визия са супер, но според мен това ще строши джоба, ако не е дълбок. Другото предложение е Mercedes-Benz ML 270 2,7 CDI АВТОМАТ, понеже е на верига и си е мерцедес. Кое ще да е най-удачния вариант към поддръжка и икономика?Ако има някой запознат, нека се изкаже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво мислите за Ssangyong REXTON?!
Collapse
X
-
Санйон Рекстън са с двигатели и не само, от Мерцедес.Ако разликата в началната цена е голяма - по-добре кореец.Ако няма голяма разлика - по-добре оригинал.http://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Rexton
-
Ммм, не знам. Виждал съм такива на мерцедес! Ама не знам дали всички са така, щото като отворихме, нямаше емблемата на мерцедес, нито по колата, нито по двигателя някъде. И все пак като цяло ми трябва съвет. Все пак там са сумати ролки, ремъци и е 600 лева, та при мерцедеса си е верига.От корейчето и оригиналния си бенз, разликата варира около 1000 лева, на 4 автомобила, които гледахме. Рекстона ги дават по 6000-6500, та бенза е около 7000-7500.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
До колкото знам старото Санйон мусо беше 2.5 със мерцедес мотор окачване митсубиши , и ск кутия пак митсубиши . А рекстона е много готина джипка 2.7 CDI си е чист мотор на мерцедес не се притеснявай . А и дори и мотор със верига има ремъци нали знаеш там аксесоарен ...... и т.н. Но това е един от най-здравите мотори на мерцедес на commonrail система .А преполагам ,че рекстона е със ск.кутия на мерцедес а окачване може би на митсубиши паджеро по новото ?Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Не знам, дилема е голяма тук. Застъпени сме за МЛ-то, понеже сме чували, че са здрави много и няма чупене, а пък за Рекстона, понеже е с ръчка, и харчи малко по-малко, от МЛ-то. По слухове е всичко! Не знам въобще как седят нещата с Рекстона. Прочетох няколко мнения в нета, и се говореше, че не излиза от сервиз. Ако има добри коментари за него, ще го обсъдим, но засега май сме спрели на МЛ-то, въпреки че го дават извънградско 9-11 да гори, а градско 13+. Но годината и визята на рекстона, превъзхождат МЛ-то от всякъде. Просто нямам представа кое ще се чупи повече и дали въобще да обмисляме рекстона. Другия варианти за джип не видажда ме до 8 хиляди лева. Това ни е границата.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Ако се колебаете само между МЛ и Рекстън, по - добрия вариант е МЛ... Явно двигателя не е Мерцедес, защото при Рекстъна излиза с ремък и горивна система Делфи, а МЛ-а си е с верига и система Бош...За 1000лв разлика ще е мазохизъм да изберете Рекстъна, при положение, че ще ги дадете за ремъци няколко дни след спестените от покупката му пари. Не се плашете от автоматика и малко по - високия разход. Аз не бих се доверил на друг автомат, освен на Мерцедес. Имах w124 автомат и е бетон, мн важно, че гореше 17/100 газ в града, за три години съм дал едва 300лв за ремонти... Сега очиларката също гори доста - средно около 10/100 дизел, но равносметката е подобна... за една година - 120лв ремонти. Та Мергела си е Мергел, макар че при по - новите коли всичко е лингия Yellow_Flash_Colorz_PDT_06M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Както един колега казва за Сансйон: най голямата грешка на автомобилната мисъл...МЛ също са проблемни - славят се с ниска надежност и скъпи части. Нищо че е мерцедес. В общи линии покупката на джипка иска финансова подготвеност. И не става дума за 1000лв веднъж. Скъпи гуми, скъпи части, скъпи комсумативи. И най вече - висок разход на гориво. Извънградско около 9-10, градско 13-15. И това ако е дизел. Е, ако е някой паркетник като на баща ми Санта Фе-то, дето даже няма 4х4 а е само с предно, нещата са малко по евтини.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
За 10г. и близо 200000км са сменяни само масла, филтри и гуми, бих казал без никакви ремонти. С мотор по лиценз на Мерцедес. Автоматика работи много прилично. Много нестабилна и тромава, лоши спирачки. Не маневрена, без парктроник паркирането е мъка. Скърцащи пластмаси от мома. Интериора създава чувство за ниско качествена изработка. Нудобни седалки. Климатика е приличен, но парното й изобщо не е добро. Колата е купена от Ратола чисто нова и повечето екстри бяха монтирани в Бългапия, т.е тука вкарват базов модел и го пудрят, след това продават на цената на такъв със заводски монтирани екстри.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Може да си разбиваш орехи по таблото на Рекстъна. Това се купуваше ново, защото беше по-евтино и нямаше алтернативи по времето, по което излезе. Сега за цената на нов Рекстън имаш 5-10 други възможности.Не бих си купил над 5-годишно такова корейско мпс, специално тази марка.Има доста други възможности - както казва Явор Сантафе е хубав, Хонда ЦР-В, Нисан Х-трейл. Ланд ровър Фрилендър... Толкова възможности има, не знам как сте го докарали до Мл и Рекстън...
Коментар
-
qnkov написа:Иска мерцедес, понеже били надеждни. От там дойдоха тия 2-те.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Бягай далече от МЛ,проблемен джип с много скъпа подръжка,един познат имаше уж в добро състояние и за една година почти не го разори :D за рекстон мнения съм чувал като бяха още що годе нови и хората си бяха доволни от тях.За мен най добрия джип е Тойота,карам служебен пикап тойота и трябва да ви кажа че няма чупене тази кола,а се кара на макс.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар