Колеги,събирам оферти, мнения и препоръки за входна гаражна врата за подземни гаражи.Ако се намерят хора от форума да ни вземат парите по-добре, но ако нямаме колеги, които работят в тази област - споделете фирми Основните изисквания са:1. Да е метална - колкото по-здрава, по-добре2. Да има вентилиращи отвори 3. Да се отваря и затваря с дистанционно управление (поне 30 бр. ще трябват) - тук се приемат и други варианти за чипове и пр. Важното е да не слизаш от колата и да може да се спира достъпа на чиповете (дистанционните) при необходимост4. Да е свързана с осветлението - да се пали заедно с отварянето й и съответно да се гаси след затварянето й (примерно след Х минути).Ми май е това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гаражна врата
Collapse
X
-
Нашия подземен гараж е с врата, тип рулетка, не най добрия избор от гледна точка на шум и бързодайствие, но за сметка на това за пет години с е разваляла само два пъти, като се отваря и затваря поне 30-40 пъти на ден. Осветлението ни е с датчици за движение, по зони, пали се само и си гасне след минута. Умишлено е по зони, за да не свети навсякъде без да има нужда. Системата ни е Beninca с около 20 дистанционни. Колегата pet4o работи във фирма, която ги продава и монтира. Консултирай се и с него. Има и доста други врати - тихи, луксозни, но доста по скъпи, а както научавам и чупливи.Ето такава е нашата врата:Проблема на тази врата е че е доста шумна, спалнята ми гледа към рампата и лятото на отворен прозорец е гадно като почнат сутрин съседите рано да влизат излизат, но се свиква.Избрахме я такава не само заради цената, ами и защото не сваля нивото на гаража. Другите врати, които се прибират под тавана изяждат поне 20-30см от височината, а за нас означаваше да не може да влиза микробус. Вратат ни е 290см широка и 243см висока. Сега ползваме цялата височина на вратата.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Слав, една от дейностите ми е точно тази.... Обяснявам подробно, за да си наясно - секционните врати са възможно най-високия клас врати за частна (и не само) употреба, т.е. секционната врата е възможно най-скъпия вариант, заради множеството ѝ предимства (които за вас са неизползваеми) - казвам го, за да не тръгне някой търговец да ви пробутва такава врата и да ви вземе парите залудо.Евтините варианти предпочитани за обществено ползване са ролетка или махова врата (позната като ’Летящо крило’), които за да бъдат евтини нямат изолационни (звук и температура) фунцкии, а са изработени от обикновена горещо поцинкована ламарина.Кофтито на ролетката е шумотевицата и пространството от около 40см. в горния край за кутията, в която се навива ролетката, т.е. ако няма достатъчно висок трегер до тавана тази въпросна кутия ще отнеме от височината на проходния отвор.Поради тази причина (и ниската цена, логично) най-предпочитани от клиентите са вратите от типа ’Летящо крило’, които освен всичко са и адски лесни за монтаж. Посочвам ориентировъчни цени, за това което бих могъл аз да ви предложа: 1. Немска гаражна врата тип ’Летящо крило’ (бяла/кафява) с 24мес. гаранция - 570,00лв. с доставка и монтаж за гр.София.Стандартни размери (Ш/В) - 2500x2000мм., 2500х2125мм., 2375х2000мм., 2375х2125мм.2. Немско задвижване от фирма ’Марантек’ с 1 брой двуканално дистанционно.’Комфорт 270 СК11’ за ~30 цикъла дневно - 630,00лв., с 60мес. гаранция, доставка и монтаж за гр.София.3. Допълнително двуканално дистанционно - 50,00лв./1бр.Също така е важно да уточниш размера на вратата и адреса на обекта.Ако имаш някакви въпроси не се притеснявай да питаш
Коментар
-
Кики, прати ми някакъв телефон на ЛС.Утре направо ти звънкам да видиш на място и да ми направиш оферта. Свободен съм цял ден Поздрави!Слави== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Аз да попитам знаещите няколко въпроса, относно тия врати.Значи, какво става, когато се повредят или загубят дистанционните ? Да си извадиш дубликат при първия авто-ключар не може, понеже са с плаващ код и т.н. На мен фирмата поставила вратата ми обясни, че свършат ли дистанционните (около 30) и край - няма откъде да се извадят други, което разбира се звучи абсурдно.Какви варианти съществуват за аварийно, ръчно отваряне на такава ролетна врата ? Има ли резон в поставянето на ръчен електрически ключ, за аварийно отваряне отвътре? В гаража може да се влезе от вътрешна врата, която се заключва.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Кики, тази врата която предлагаш, колко изяжда от светлия отвор на вратата след като е монтирана?Нашия отвор е 243см височина на 295см ширина. Колко ще е полезната ширина и височина след монтаж?Питам, защото все някой ден ще решим да я сменим с някоя по-тиха.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
OpenGL написа:Аз да попитам знаещите няколко въпроса, относно тия врати.Значи, какво става, когато се повредят или загубят дистанционните ? Да си извадиш дубликат при първия авто-ключар не може, понеже са с плаващ код и т.н. На мен фирмата поставила вратата ми обясни, че свършат ли дистанционните (около 30) и край - няма откъде да се извадят други, което разбира се звучи абсурдно.Какви варианти съществуват за аварийно, ръчно отваряне на такава ролетна врата ? Има ли резон в поставянето на ръчен електрически ключ, за аварийно отваряне отвътре? В гаража може да се влезе от вътрешна врата, която се заключва.
Коментар
-
Kuku написа:Слав, една от дейностите ми е точно тази.... Обяснявам подробно, за да си наясно - секционните врати са възможно най-високия клас врати за частна (и не само) употреба, т.е. секционната врата е възможно най-скъпия вариант, заради множеството ѝ предимства (които за вас са неизползваеми) - казвам го, за да не тръгне някой търговец да ви пробутва такава врата и да ви вземе парите залудо.Евтините варианти предпочитани за обществено ползване са ролетка или махова врата (позната като ’Летящо крило’), които за да бъдат евтини нямат изолационни (звук и температура) фунцкии, а са изработени от обикновена горещо поцинкована ламарина.Кофтито на ролетката е шумотевицата и пространството от около 40см. в горния край за кутията, в която се навива ролетката, т.е. ако няма достатъчно висок трегер до тавана тази въпросна кутия ще отнеме от височината на проходния отвор.Поради тази причина (и ниската цена, логично) най-предпочитани от клиентите са вратите от типа ’Летящо крило’, които освен всичко са и адски лесни за монтаж. Посочвам ориентировъчни цени, за това което бих могъл аз да ви предложа: 1. Немска гаражна врата тип ’Летящо крило’ (бяла/кафява) с 24мес. гаранция - 570,00лв. с доставка и монтаж за гр.София.Стандартни размери (Ш/В) - 2500x2000мм., 2500х2125мм., 2375х2000мм., 2375х2125мм.2. Немско задвижване от фирма ’Марантек’ с 1 брой двуканално дистанционно.’Комфорт 270 СК11’ за ~30 цикъла дневно - 630,00лв., с 60мес. гаранция, доставка и монтаж за гр.София.3. Допълнително двуканално дистанционно - 50,00лв./1бр.Също така е важно да уточниш размера на вратата и адреса на обекта.Ако имаш някакви въпроси не се притеснявай да питашFat Croma 1.9 16v multijet
Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX
Коментар
-
Yavor написа:Кики, тази врата която предлагаш, колко изяжда от светлия отвор на вратата след като е монтирана?Нашия отвор е 243см височина на 295см ширина. Колко ще е полезната ширина и височина след монтаж?Питам, защото все някой ден ще решим да я сменим с някоя по-тиха.
Коментар
-
Humppa
Тук е мястото да попитам какво е летящо крило и секционна врата Скоро видях на един пункт за ГТП на ТИР-ове огромна врата, по средата на която има малка врата за хора. Всичкото това чудо се навиваше на механизъм по секции от по около 0,7 метра...
Коментар
-
Kuku написа:Задвижването за тази секционна врата с натоварена експлоатация струва 700лв. за гр.София с доставка, монтаж и ДДС.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте, колеги забелязах, че темата е неактивна от доста време, но да не създавам нова реших малко да я подновя. На скоро си закупих секционна гаражна врата с автоматика - зелен цвят (на който се кефя най-много) и не мога да не споделя радоста си с Вас. Прикачвам и снимка на модела:
Ако някой се интересува, аз я поръчах от фирма стойков строй, а реално вратата е полско производство до колкото ми обясниха с немска автоматика. И така де ако някой има интерес към гаражни врати може да разгледа моделчетата в линка. Просто има страхотни моделчета който са с уникална визия....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар