Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електронно разпределение (EBD)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Електронно разпределение (EBD)

    Колеги, днес разбрах, че имам електронно разпределение на спирачното усилие на Бравата. До сега не знаех, че тези коли имат такава екстра ама е факт.Това е само при колите с АБС. При подаване на контакт светва лампата на АБС-а за проверка. Ако заедно с нея светва и лампата за ръчната спирачка (тази с одивителната вътре), която светва когато вдигнете ръчната спирачка, или когато евентуално ви привършва спирачната течност, значи и вие имате такава екстра. Двете лампи светват и изгасват заедно по време на теста.Та въпроса ми е сега имате ли такава екстра? :P
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #3
    Ами не знам дали имам но при мен светват и двете лампи след което изгасват, но една след друга не и едновременно!
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #4
      Доколкото знам, при Фиатите, всяка кола, която има ABS има и електронно разпределение. Стрещал съм в сайтове с технически характеристики на Брава/Браво специално(мисля, че беше руско), на спирачна система да има електронно разпределение. Аз лично не мога да си представя, Бравата ми да има само и ABS и да спира толкова добре.П.С. Като включа и светят (!)+ABS и изгасват заедно.

      Коментар


        #5
        И на мен ми се струва странно, че като се включи АБС-а (предните гуми в пясък или нещо подобно) колата моментално започва да спира по добре. Но сега вече имам отговор... :D
        Fiat Marea 1.6 16V

        Коментар


          #6
          Всички с ABS го имат, то няма друг начин!

          Коментар


            #7
            hit-ko написа:
            Всички с ABS го имат, то няма друг начин!
            Ами точно това, е че има начин.Пише го в ръководството на Фиат.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #8
              Сефте разбрах Благодаря
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #9
                Според мен лампите не трябва да гаснат едновременно.Но естествено може и да не съм прав. Просто си мисля, че ако гаснат заедно са и закачени една за друга, а не би трябвало.Е, при мен такива екстри няма, така, че да му мислят тези дето имат.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
                Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #10
                  Хм.. брех този фиат. На мен ми светят и гаснат едновремнно въпросните лампи. Честно ви казвам досега кола, която да спира толкова много не съм карал. Тва е мнението и на други хора който са ми карали колата. Дали е заради това EBD или предишния собственик е сложил супер меки накладки
                  Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                  Коментар


                    #11
                    така си е nanio, спира та се къса! би трябвало да изгасват заедно тези лампи, а ако няма тази екстра, лампата за ниско налягане не би трябвало изобщо да светва при контакт, май....

                    Коментар


                      #12
                      ABS биват едноканални, двуканални и 4 канални. В момента не мога да проверя Браво/а с какъв са, но това на което казвате електронно разпределение на усилието си е точно това - ако блокира една гума да не се отблокирват всички, а само тя. По този начи при 4канален АБС се гарантира максимална спирачна ефективност за всяко колело по отделно. При старите системи - примерно пасат Б3 е с едноканален и като сложиш резервната гума или една изтрита и почва един цирк ....

                      Коментар


                        #13
                        4 канален е при брава/о, а това на което казваме електронно разпределение е електронно разпределение м/у предната и задната ос, според обяснението на завода. заради това разпределение, вече не се слага пропорционалния клапан или там както се казва, който отваря пътя към задната ос , в зависимост от натоварването, за да получи повече усилие.

                        Коментар


                          #14
                          Мисля малко да почета ръководството и тогава да отговарям.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар

                          Working...
                          X