Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предадох отбора и си взех Дачия :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    STEPAWAY ли е това или стандартното окачване?

    Коментар


      #17
      стандартното. За съжаление степуея не се предлага с най-високото оборудване и като му добавиш климатик и още 1-2 нормални екстри, като борд компютър и ел. огледала, и цената става космическа, а реално, до колкото разбрах, окачването е повдигнато на някакви втулки.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #18
        На Рено 19 копчетата за прозорците са на средната колона. Но си е свикване, не виждам проблем. Иначе пластмасите колко да се евтини, едва ли са по-евтини и грозни от на Брава/о. А вътре интериора като дизайн си е доста добре. Само бензинец да й сипваш и друго да не пипаш!
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #19
          Честито Елке, да си жива и здрава, че можеш да си го позволиш. После ти пожелавам безаварийни километри докато я продадеш, градушката и неразумните шофьори винаги да те подминават! Копчетата за ел стъклата на много коли са между седалките или на централната конзола - Пунто 2 е с копчета на централната конзола, а Пежо 206 е с копчета до скоростния лост, мисля че ина Рено 19 бяха на таблото отпред.Радвай й се, щото густото е наистина голямо.

          Коментар


            #20
            Честито и добре дошла в отбора на турбо бензинките.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              #21
              Честито за новия автомобил, Еле! Дълго и безаварийно да го караш.Само приятни моменти да имаш с него!
              ele написа:
              Копчетата за прозорците са на средната конзола, въпрос на свикване, но на вратите се е наложило като стандарт и е логично да са там.
              За мен това е най-големия проблем на Дачия (и на всички други, на които са там). Не знам кой го е измислил, но имам чувството че ги слагат там просто за да запълнят празната конзола.Изключително неудобно и непрактично. (Долу до ръчната на някои коли е удобно. Но на Пежо Партнер също не са удобни, защото са ПРЕД скоростния лост, и е изключително неудобно за шофьора да управлява дясното стъкло).

              Коментар


                #22
                На моето рено 19 бяха на вратите - наистина не съм виждала кола, преди дачията, на която са на средната конзола. Immortal - причината да са на средната конзола са липса на пари. И аз не знаех, но кумът на брат ми работи като дизайнер и когато правиха първите дачии работеше за дачия, та той ме светна. От рено са им отпуснали пари да направят нова дачия и са им казали, че имат 1 опит, ако не успеят да покрият изискванията и колата да мине тестовете, заводът ще се затвори. И затова почти всички пари са ги сложили в окачването, за да може да мине тестовете и да не ги затворя. Предполагам така е останало от първите модели, но на останалите пазари вече се предлага с копчета на вратите и, ако не се лъжа, май на новия дъстър са сложили копчетата на вратите. Не ме бърка много, защото като има климатик не отварям прозореца
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #23
                  Добре се справя моторчето https://www.youtube.com/watch?v=vLsG...?v=KbW4ibP5lLc https://www.youtube.com/watch?v=1OHrOeWNsvEЕле, какъв е този ЕСО режим и при високи обороти на оборотомера светва друга лампа?

                  Коментар


                    #24
                    Честито и безаварийно.На Чинкуечентото копчетата за стъклата са на таблото от двете страни на волана.Явно това е някакво бюджетно решение...
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #25
                      На тоя първия клип най-вдясно е консумацията на горива - 20л/100 - Yellow_Flash_Colorz_PDT_24 Еко режимът е някакъв автоматизиран режим, който намалява емисиите, като намалява консумацията на гориво, ограничава натоварването и мощността на двигателя и климатичната система. Демек - гледа какво правиш и ти размахва среден пръст като натиснеш газта до дупка, а на това отгоре не ти пуска много студено в купето. Четох, че е добре при разработването да е на еко режим, за да се избегне случайно натоварване на двигателя. Не го пише в книжката, ама не пречи.Като е включен на таблото свети ЕСО - не се включва/изключва автоматично, а ръчно от копче, но май има някаква опция да се деактивира при рязко натискане на газта, но не съм сигурна.И мерси за пожеланията - да ви се връщат
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        #26
                        Супер е колата. Много да й се радваш

                        Коментар


                          #27
                          Честито и безаварийно.

                          Коментар


                            #28
                            На тоя първия клип най-вдясно е консумацията на горива - 20л/100 - Yellow_Flash_Colorz_PDT_24
                            Е. Това беше докато я "цедеше" после при поддържани 150 км/ч. колата закова на 12.6 л/100. Имаше и един момент при закрепени 130 км/ч., когато тази кола стремглаво свали разхода до 3,8-5 л./100 км.Добре си е. Забелязвам и една индикация на оборотомера, която според мен ориентира водача, в кой момент да свали или вдигне предавката.В зелено свети. За това ли е в действителност ?
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #29
                              ele написа:
                              мерси Да, кофти положение, че ще работи само на 3 цилиндъра. Дачия нямат кой знае какъв избор на мотори. Дизеловията е много добър и икономичен, но в последните години минавам около 10 000 км/година, така че не е особено рентабилно да си взема дизел - изчислих, че ще ми трябват около 45 000 км да избия ценовата разлика при цените на горивата днес. След това идва по-скъпата поддръжка на дизела и естествено по-скъпото каско. А дачия имат 2 бензинови двигателя - 1,2 и 0,9. 1,2 може да е здрав, но не блести с много мощност, така че .... то не остана от какво да избирам. Реших, че си струва по-високата цена, защото отзивите са доволно добри.
                              Първо честито ! Хубав цвят и физиономия вади Второ - не се заяждам !Имам въпроси обаче Мотора е с директно впръскване и предполагам докато е гаранционна няма да ти дадат да сложиш газ ?Към днешна дата, дизела е 2.60, а95 е 2.55лв. сметките ми се виждат по-други, предвид че DCI-то е по-икономично, а и предлага "някакви си" 85Nm отгоре.Защо на дизела каското е по-скъпо ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Слагането на газова уредба на бензинов мотор с директно впръскване на горивото в цилиндъра (ако е като GDI на Мицубиши) не е ли таралеж в гащите?И стига с тези копчета за джамовете на централната конзола Пожелавам на всички (и на мен, разбира се, двойно) да изпитат кефа да си купят кола от магазина.Още веднъж, Честито Еле!!! Пожелавам ти да смениш след 3 години дачията с Мазерати Куатропорте, пак от магазина

                                Коментар

                                Working...
                                X