Май най-добре нова тема Колата е Сандеро с турбо бензиновия 0,9 тсе с 90 к.с. Поръчах я с всички екстри без кожен салон и навигация - с круиз контрол, лети джанти, електрически задни стъкла, кожен волан, регулиране на волана и седалката на шофьора в 4 посоки, цвят металик - бежов, които единствен ми хареса, освен това не му личи (много) мръсотията - на снимките колата е покрита с тон прах - поне от дачия са се погрижили да не се отделя много време на избор на цвят. Може да има и други екстри от пакетите, но не се сещам в момента. Колата е с 5 години гаранция или 100 000 км. Надявам да се върши работата, за която я взех - т.е. да не се чупи. Крайната й цена с всички включени екстри е 21490 лв, което според мен не е никак зле.Впечатленията ми за 250 км са добри. За двигателя нищо не мога да кажа още, карам я с включен еко режим и не натискам много педала, така че в момента е доста мудна в ниските обороти, след 3000 км ще кажа повече. Като окачване ми харесва - нещо средно е, не е нито много меко, нито твърдо. Колата е прилично висока и сигурно ако се кача във фиата сега, ще имам чувството, че ще остържа със задник асфалта .
Прикачени файлове
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Абе новото си е ново... Честито и безаварийни километри ти пожелавам !
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
И тук ще ти честитя.За разлика от предходните модели, тук определеноДачия са се постарали за интериора. Харесва ми.В екстериора Дачия е поела новата линия, коятозабелязвам и в новите Корола и Аурис. Прилична решетка и много актуалната за новите японки и корейки "ръбата" предна броня.Със здраве да си я караш Ели и мноооого да се глезите. :P
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.
мерси Да, кофти положение, че ще работи само на 3 цилиндъра. Дачия нямат кой знае какъв избор на мотори. Дизеловията е много добър и икономичен, но в последните години минавам около 10 000 км/година, така че не е особено рентабилно да си взема дизел - изчислих, че ще ми трябват около 45 000 км да избия ценовата разлика при цените на горивата днес. След това идва по-скъпата поддръжка на дизела и естествено по-скъпото каско. А дачия имат 2 бензинови двигателя - 1,2 и 0,9. 1,2 може да е здрав, но не блести с много мощност, така че .... то не остана от какво да избирам. Реших, че си струва по-високата цена, защото отзивите са доволно добри.
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Да, кофти положение, че ще работи само на 3 цилиндъра.
Защо да е кофти ? Имаш си мощност, турбинка и приличен за бензина въртящ момент...Какво ти трябва?Не съди за разхода на колата докато не я разработиш. С времето ще пада. И аз чувам много добри отзивиза тези двигатели. Нещо подобно и Форд разработиха. Бъдещето на бензинките е нейде там.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Пошегувах се за трита цилиндъра.Иначе, ако трябва да съм обективна, действително има доста компромиси по автомобила, за да го направят бюджетен. Оптимист би казал, че линията е изчистена и няма излишни неща, което си е така, но липсват екстри, които ги има в сравними модели, мокетът в багажника беше сложен на една страна, трябваше да го намествам и пак не пасна добре, но не е проблем, лепнах му един леген отгоре. Вътре вратите са изцяло с пластмаса, което от една страна е добре с чистенето, но от друга - вече направих първата драскотина с една дръжка за четка - добре че е на задната врата да не я виждам . Копчетата за прозорците са на средната конзола, въпрос на свикване, но на вратите се е наложило като стандарт и е логично да са там. Но наскоро се возих в една фиеста 2013 и беше същата евтина пластмаса, че даже и по-зле, вътре - явно това новият стандарт на ниския клас автомобили. Честно казано, дачията вътре по-става, ако не броим екстрите.
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Честито! Безаварийни километри. Вече е тенденция двигатели с малък работен обем по една или друга причина. Имал съм възможността да карам доста "малки" двигатели с турбо и всички се справят добре.Естествено хората са скептично настроени като чуят 0.9, 1.2, 1.4 и тн. с турбо. Ще чуваш отрицателни коментари и въпроси от сорта "Какъв е тоя миксер"Имам впечатления относно двигателя, само че на Клио 4 - приятен и интересен за каране. Там разхода беше 8 без значение градско или извънградско. Беше "разработен"Личен съвет - внимавай с острото влизане в завои, ако си екстремна шофьорка. Задницата е лека, висока и лесно тръгва.Още веднъж честито и да ти носи радост автомобила.
Коментар