Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предадох отбора и си взех Дачия :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    шефче и ти си върл противник на дизеларазликата е много малка, а кефа от ниския разход и високия въртящ момент?особено ако реши да шофира в планината.Айде ние бедните с по 15г. коли иди дойде, но човек като си купува нова кола я купува, за да и се кефи.---и мен ме кефи бензина, атмосферка , ама нещо v6, v8 и повече
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      този турбо бензин, макар и с 3 цилиндъра върви не по-лошо от 1,5 dci 90 к.с.да не кажа че върви по-добреосвен това разхода му е супери по мои сметки тези 2500 отгоре за дизела ще се избият за много повече от 5 години, при 10 000 км на година
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #48
        emzo написа:
        шефче и ти си върл противник на дизеларазликата е много малка, а кефа от ниския разход и високия въртящ момент?особено ако реши да шофира в планината.Айде ние бедните с по 15г. коли иди дойде, но човек като си купува нова кола я купува, за да и се кефи.---и мен ме кефи бензина, атмосферка , ама нещо v6, v8 и повече
        Ако си мислиш, че V6 е нещо велико ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

        Коментар


          #49
          avvasilev написа:
          emzo написа:
          шефче и ти си върл противник на дизеларазликата е много малка, а кефа от ниския разход и високия въртящ момент?особено ако реши да шофира в планината.Айде ние бедните с по 15г. коли иди дойде, но човек като си купува нова кола я купува, за да и се кефи.---и мен ме кефи бензина, атмосферка , ама нещо v6, v8 и повече
          Ако си мислиш, че V6 е нещо велико ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
          Амриканския не е. Не случайно там си тачат осмаците най много. Виж, ианче има мнооо арни европейски шестаци - и бензинки и дизели. И италиански, и немски.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #50
            avvasilev написа:
            emzo написа:
            шефче и ти си върл противник на дизеларазликата е много малка, а кефа от ниския разход и високия въртящ момент?особено ако реши да шофира в планината.Айде ние бедните с по 15г. коли иди дойде, но човек като си купува нова кола я купува, за да и се кефи.---и мен ме кефи бензина, атмосферка , ама нещо v6, v8 и повече
            Ако си мислиш, че V6 е нещо велико ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
            Не, че нещо ама Нисан има 6-цилиндров мотор който е номер 1 от всякъде.

            Коментар


              #51
              Аз това за избиването съм го смятала. Брат ми има дизелова дачия и съм фен на тоя мотор, който в града му дава 4.5 разход и почти литър надолу извънградско и вече 4 години е абсолютно безпроблемен, обаче, само да си избия разликата в цената, ако смятам по фабричните данни, ми трябват 45 000 км. Това в само разликата в разхода на гориво, отделно има 4 обслужвания (обслужването е на 20 000 км или веднъж годишно, за мен второто), които за дизела са около 100 лева повече, т.е. 400 лева, а след това идва и момента за смяна на ролки и ремъци, докато бензиновият мотор е с верига.... Така че наистина идват едни 5-6 години минимум при сегашните ми километри, която е прекалено много, за да си избиеш разликата в цената и да си на плюс. Ако бях някой върл фен на дизела, щях да прежаля сумата, но не съм - така че не виждам защо да не си ги спестя тия пари. От друга страна, след като минах 1000 км, което е ограничението по книжка за обороти на двигателя, колата си е съвсем наред и може да се мери с дизела - не намирам вече осезаема разлика с дизела, който ми дадоха да карам - набира много добре, макар че по книжка трябва да мина 3000 км, за да се достигнат пълните възможности на двигателя. До момента разходът градско и 120 по магистралата, почти не е карана с 90, е 6.1 по борд, което е много добре, беше 6.3. На 2000 мисля да нулирам борда и да видя колко е паднал разходът. Според мен 1,2 атмосферния не си заслужава, освен ако човек наистина не се цели в най-ниската възможна цена (мисля че беше 2000 по-евтина с този двигател), но турбобензиновия си заслужава и спокойто може да конкурира дизела.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар

              Working...
              X