Май най-добре нова тема Колата е Сандеро с турбо бензиновия 0,9 тсе с 90 к.с. Поръчах я с всички екстри без кожен салон и навигация - с круиз контрол, лети джанти, електрически задни стъкла, кожен волан, регулиране на волана и седалката на шофьора в 4 посоки, цвят металик - бежов, които единствен ми хареса, освен това не му личи (много) мръсотията - на снимките колата е покрита с тон прах - поне от дачия са се погрижили да не се отделя много време на избор на цвят. Може да има и други екстри от пакетите, но не се сещам в момента. Колата е с 5 години гаранция или 100 000 км. Надявам да се върши работата, за която я взех - т.е. да не се чупи. Крайната й цена с всички включени екстри е 21490 лв, което според мен не е никак зле.Впечатленията ми за 250 км са добри. За двигателя нищо не мога да кажа още, карам я с включен еко режим и не натискам много педала, така че в момента е доста мудна в ниските обороти, след 3000 км ще кажа повече. Като окачване ми харесва - нещо средно е, не е нито много меко, нито твърдо. Колата е прилично висока и сигурно ако се кача във фиата сега, ще имам чувството, че ще остържа със задник асфалта .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предадох отбора и си взех Дачия :)
Collapse
X
-
И тук ще ти честитя.За разлика от предходните модели, тук определеноДачия са се постарали за интериора. Харесва ми.В екстериора Дачия е поела новата линия, коятозабелязвам и в новите Корола и Аурис. Прилична решетка и много актуалната за новите японки и корейки "ръбата" предна броня.Със здраве да си я караш Ели и мноооого да се глезите. :PA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Humppa
Честито и поне милион безпроблемни километри да й навъртиш!!!Интересен избор на мотора през повечето време ще ти работи на 3 цилиндъра
Коментар
-
Humppa написа:Честито и поне милион безпроблемни километри да й навъртиш!!!Интересен избор на мотора през повечето време ще ти работи на 3 цилиндъраA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
мерси Да, кофти положение, че ще работи само на 3 цилиндъра. Дачия нямат кой знае какъв избор на мотори. Дизеловията е много добър и икономичен, но в последните години минавам около 10 000 км/година, така че не е особено рентабилно да си взема дизел - изчислих, че ще ми трябват около 45 000 км да избия ценовата разлика при цените на горивата днес. След това идва по-скъпата поддръжка на дизела и естествено по-скъпото каско. А дачия имат 2 бензинови двигателя - 1,2 и 0,9. 1,2 може да е здрав, но не блести с много мощност, така че .... то не остана от какво да избирам. Реших, че си струва по-високата цена, защото отзивите са доволно добри.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Да, кофти положение, че ще работи само на 3 цилиндъра.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Пошегувах се за трита цилиндъра.Иначе, ако трябва да съм обективна, действително има доста компромиси по автомобила, за да го направят бюджетен. Оптимист би казал, че линията е изчистена и няма излишни неща, което си е така, но липсват екстри, които ги има в сравними модели, мокетът в багажника беше сложен на една страна, трябваше да го намествам и пак не пасна добре, но не е проблем, лепнах му един леген отгоре. Вътре вратите са изцяло с пластмаса, което от една страна е добре с чистенето, но от друга - вече направих първата драскотина с една дръжка за четка - добре че е на задната врата да не я виждам . Копчетата за прозорците са на средната конзола, въпрос на свикване, но на вратите се е наложило като стандарт и е логично да са там. Но наскоро се возих в една фиеста 2013 и беше същата евтина пластмаса, че даже и по-зле, вътре - явно това новият стандарт на ниския клас автомобили. Честно казано, дачията вътре по-става, ако не броим екстрите.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Честито! Безаварийни километри. Вече е тенденция двигатели с малък работен обем по една или друга причина. Имал съм възможността да карам доста "малки" двигатели с турбо и всички се справят добре.Естествено хората са скептично настроени като чуят 0.9, 1.2, 1.4 и тн. с турбо. Ще чуваш отрицателни коментари и въпроси от сорта "Какъв е тоя миксер"Имам впечатления относно двигателя, само че на Клио 4 - приятен и интересен за каране. Там разхода беше 8 без значение градско или извънградско. Беше "разработен"Личен съвет - внимавай с острото влизане в завои, ако си екстремна шофьорка. Задницата е лека, висока и лесно тръгва.Още веднъж честито и да ти носи радост автомобила.
Коментар
-
Честито и от мен Елф! Много безаварийни и само щастливи емоции да ти носи! Ама това е сигурно, все пак нов автомобил е.Интересен ДВГ 0,9 Т"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар