Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нужда от малко съпорт за събота и неделя - авторемонт.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Вие изкарах те , че човек трябва да има 3 висшета, 2 полувисшетa и едно средно специално за да смени биалетките на Фичо
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #17
      На Бравото 3 пъти сменям биалети, и с това животно можеш да си изпотрошиш ръцете, особено без подемник ! Бих ти помогнал , ама събота съм на работа иначе неделята съм почивка .
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Само да ви информирам, че биалетки с оригинални размери няма начин да бъдат изкарани от носача, освен с рязане или разглобяване на шарнира от шенкела. Съответно - няма начин новите да бъдат поставени, без да се разглоби шарнирът. Подчертавам - с оригинални размери. Ако размерите не са оригинални и и рамото е по-късо, и могат да се сложат без разглобяване - то тогава е гадно да се сложат двата тампона и да се стиснат така, че гайката да "захапе" и идва нуждата от втори човек.Аз веднъж сменях така едни ментета с едни почти оригинални и естествено - ментаците - по-къси, излязоха си без проблем. Слагам новата, ама тя си е колкото трябва дълга. Е като се почнаха едни поздрави на майката, на бащата, на лелята, на сестрата... В крайна сметка разглобих шарнира и вадих носача от шенкела.
        Да се обзаложим на по бира че не си прав и при следващото ми идване до София да ти докажа за има няма 15мин със сваляне/качване на джантата.
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          M5kov написа:
          Слави, за биелетките не ти трябва втори човек.Поставяш едно трупче под диска/главината/носача и отпускаш от крика.Носача сам си идва на мястото без псуване и трошене на ръце с щанги и други пособия.За 2 мин. работа е
          Това е
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #20
            Банков толкова коментари за едни биалетки Тая събота/неделя съм кум и няма да мога, иначе ми се искаше да помогна и да по лафим
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #21
              VooDoo написа:
              Вие изкарах те , че човек трябва да има 3 висшета, 2 полувисшетa и едно средно специално за да смени биалетките на Фичо
              Ами просто си трябват знания, опит, сръчност...
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                Биалетките на Мареа се сменят много по-лесно от тези на Браво 1.8 със спортно окачване.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #23
                  Аз много добре знам какво трябва да направя, проблема идва точно при монтажа на гайката и двата тампона, трябва ми някой да напъва за да захвана гайката. И по важното е да пусна тестове на перката и да разбера защо не включва втора степен на перката при работа на климатика. В 10часа ще ходя в Крафт за да си оправя генерацията и предполагам към 12часа ще започна да монтирам биалетките.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Някой може ли да изрови една ел схема на климатика в цветове на кабалите и картинки.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      nsn написа:
                      ogi28b написа:
                      Само да ви информирам, че биалетки с оригинални размери няма начин да бъдат изкарани от носача, освен с рязане или разглобяване на шарнира от шенкела. Съответно - няма начин новите да бъдат поставени, без да се разглоби шарнирът. Подчертавам - с оригинални размери. Ако размерите не са оригинални и и рамото е по-късо, и могат да се сложат без разглобяване - то тогава е гадно да се сложат двата тампона и да се стиснат така, че гайката да "захапе" и идва нуждата от втори човек.Аз веднъж сменях така едни ментета с едни почти оригинални и естествено - ментаците - по-къси, излязоха си без проблем. Слагам новата, ама тя си е колкото трябва дълга. Е като се почнаха едни поздрави на майката, на бащата, на лелята, на сестрата... В крайна сметка разглобих шарнира и вадих носача от шенкела.
                      Да се обзаложим на по бира че не си прав и при следващото ми идване до София да ти докажа за има няма 15мин със сваляне/качване на джантата.
                      Обзалагам се на по две, че не си прочел онази част за биалетките с оригиналните размери? Щангата не можеш да я вдигнеш нагоре, защото опира в накрайника, а носачът надолу няма къде да отиде, защото го държи шарнирът. Да го кажем така - по-къси биалетки могат да се сложат и без разглабяне, ама тогава е трудно с тампоните, но по-дългите - не. Съгласен? Почти съм сигурен, че ако поровя из чарколяците си, ще изровя и от двата вида.

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        ]Обзалагам се на по две, че не си прочел онази част за биалетките с оригиналните размери? Щангата не можеш да я вдигнеш нагоре, защото опира в накрайника, а носачът надолу няма къде да отиде, защото го държи шарнирът. Да го кажем така - по-къси биалетки могат да се сложат и без разглабяне, ама тогава е трудно с тампоните, но по-дългите - не. Съгласен? Почти съм сигурен, че ако поровя из чарколяците си, ще изровя и от двата вида.
                        Сега пък и шофьор трябва да търся, защото ще ми дойдат в повече бирите :D
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          Така биалетките са доставени, търси се само някой да помага с натискането. Ако valti не се е отказъл и не му е изникнал ангажимент да се чуства поканен.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Ако още търсиш помощ, пиши на лс да се разберем.
                            1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                            2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                            Коментар


                              #29
                              С колега от форума ходихме до Булгарплод-а, след това към 4 и нещо часа минахме през Младост да видим дали бачкате, ама йок, нито кола, нито Банков , не можахме да намерим телефон да ти звъннем да видим къде работите, но нищо не открихме, нищо другия път остави телефон, час и място на събора
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                didich написа:
                                С колега от форума ходихме до Булгарплод-а, след това към 4 и нещо часа минахме през Младост да видим дали бачкате, ама йок, нито кола, нито Банков , не можахме да намерим телефон да ти звъннем да видим къде работите, но нищо не открихме, нищо другия път остави телефон, час и място на събора
                                .Тогава тъкмо приключвахме с бирата, само че мястото беше различно, не бяхме пред вкъщи, а пред баба и дядо Благодаря на двамата колеги дето се отзоваха, въпреки че нищо не можах да свърша, изобщо не можах да сваля биалетката от стаб щангата, не знам с какво съм я завивал предния път обаче не става, и носача изобщо не можах да сваля, незанам дали не съм ги завивал с пистолет предни път, нищо в сряда на поемника. Уустановихме че и перкатана вентилатора не върти на втора степен - това поне го оправих в неделя. пп С колегите Punto_II_HGT и valti, после пихме по бира и си полафихме хубавичко, точно като едно време на срещите.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X