На Бравото 3 пъти сменям биалети, и с това животно можеш да си изпотрошиш ръцете, особено без подемник ! Бих ти помогнал , ама събота съм на работа иначе неделята съм почивка .
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Само да ви информирам, че биалетки с оригинални размери няма начин да бъдат изкарани от носача, освен с рязане или разглобяване на шарнира от шенкела. Съответно - няма начин новите да бъдат поставени, без да се разглоби шарнирът. Подчертавам - с оригинални размери. Ако размерите не са оригинални и и рамото е по-късо, и могат да се сложат без разглобяване - то тогава е гадно да се сложат двата тампона и да се стиснат така, че гайката да "захапе" и идва нуждата от втори човек.Аз веднъж сменях така едни ментета с едни почти оригинални и естествено - ментаците - по-къси, излязоха си без проблем. Слагам новата, ама тя си е колкото трябва дълга. Е като се почнаха едни поздрави на майката, на бащата, на лелята, на сестрата... В крайна сметка разглобих шарнира и вадих носача от шенкела.
Да се обзаложим на по бира че не си прав и при следващото ми идване до София да ти докажа за има няма 15мин със сваляне/качване на джантата.
Слави, за биелетките не ти трябва втори човек.Поставяш едно трупче под диска/главината/носача и отпускаш от крика.Носача сам си идва на мястото без псуване и трошене на ръце с щанги и други пособия.За 2 мин. работа е
Банков толкова коментари за едни биалетки Тая събота/неделя съм кум и няма да мога, иначе ми се искаше да помогна и да по лафим
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Аз много добре знам какво трябва да направя, проблема идва точно при монтажа на гайката и двата тампона, трябва ми някой да напъва за да захвана гайката. И по важното е да пусна тестове на перката и да разбера защо не включва втора степен на перката при работа на климатика. В 10часа ще ходя в Крафт за да си оправя генерацията и предполагам към 12часа ще започна да монтирам биалетките.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Само да ви информирам, че биалетки с оригинални размери няма начин да бъдат изкарани от носача, освен с рязане или разглобяване на шарнира от шенкела. Съответно - няма начин новите да бъдат поставени, без да се разглоби шарнирът. Подчертавам - с оригинални размери. Ако размерите не са оригинални и и рамото е по-късо, и могат да се сложат без разглобяване - то тогава е гадно да се сложат двата тампона и да се стиснат така, че гайката да "захапе" и идва нуждата от втори човек.Аз веднъж сменях така едни ментета с едни почти оригинални и естествено - ментаците - по-къси, излязоха си без проблем. Слагам новата, ама тя си е колкото трябва дълга. Е като се почнаха едни поздрави на майката, на бащата, на лелята, на сестрата... В крайна сметка разглобих шарнира и вадих носача от шенкела.
Да се обзаложим на по бира че не си прав и при следващото ми идване до София да ти докажа за има няма 15мин със сваляне/качване на джантата.
Обзалагам се на по две, че не си прочел онази част за биалетките с оригиналните размери? Щангата не можеш да я вдигнеш нагоре, защото опира в накрайника, а носачът надолу няма къде да отиде, защото го държи шарнирът. Да го кажем така - по-къси биалетки могат да се сложат и без разглабяне, ама тогава е трудно с тампоните, но по-дългите - не. Съгласен? Почти съм сигурен, че ако поровя из чарколяците си, ще изровя и от двата вида.
]Обзалагам се на по две, че не си прочел онази част за биалетките с оригиналните размери? Щангата не можеш да я вдигнеш нагоре, защото опира в накрайника, а носачът надолу няма къде да отиде, защото го държи шарнирът. Да го кажем така - по-къси биалетки могат да се сложат и без разглабяне, ама тогава е трудно с тампоните, но по-дългите - не. Съгласен? Почти съм сигурен, че ако поровя из чарколяците си, ще изровя и от двата вида.
Сега пък и шофьор трябва да търся, защото ще ми дойдат в повече бирите :D
Така биалетките са доставени, търси се само някой да помага с натискането. Ако valti не се е отказъл и не му е изникнал ангажимент да се чуства поканен.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
С колега от форума ходихме до Булгарплод-а, след това към 4 и нещо часа минахме през Младост да видим дали бачкате, ама йок, нито кола, нито Банков , не можахме да намерим телефон да ти звъннем да видим къде работите, но нищо не открихме, нищо другия път остави телефон, час и място на събора
С колега от форума ходихме до Булгарплод-а, след това към 4 и нещо часа минахме през Младост да видим дали бачкате, ама йок, нито кола, нито Банков , не можахме да намерим телефон да ти звъннем да видим къде работите, но нищо не открихме, нищо другия път остави телефон, час и място на събора
.Тогава тъкмо приключвахме с бирата, само че мястото беше различно, не бяхме пред вкъщи, а пред баба и дядо Благодаря на двамата колеги дето се отзоваха, въпреки че нищо не можах да свърша, изобщо не можах да сваля биалетката от стаб щангата, не знам с какво съм я завивал предния път обаче не става, и носача изобщо не можах да сваля, незанам дали не съм ги завивал с пистолет предни път, нищо в сряда на поемника. Уустановихме че и перкатана вентилатора не върти на втора степен - това поне го оправих в неделя. пп С колегите Punto_II_HGT и valti, после пихме по бира и си полафихме хубавичко, точно като едно време на срещите.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар