Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нужда от малко съпорт за събота и неделя - авторемонт.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нужда от малко съпорт за събота и неделя - авторемонт.

    Младежи и девойки, в събота ще имам нужда от малко съпотр за смяната на две биалетки на бравото и понеже мисля да ги сменям пред блока и да не разбутвам носачи и шенкели ще ми трябвата още едни ръце за да ми помагат и да натискат при вкарването на тампоните, отделно трябва да разбера защо подяволите не иска да включи втора степен на перката при включен климатик, въпреки че трябва да го прави.Инструменти имам, но нямам ФЕС/МЕС и кабел - моя така и не се сещам къде е. Бири и кафета ще има за всички мераклии, както и едно чаве за гледане Знам че е лято и повечето сигурно се в отпуск и на почивки, но все пак ако има някой с желание и време да се идентифицира моля.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    Слави, за биелетките не ти трябва втори човек.Поставяш едно трупче под диска/главината/носача и отпускаш от крика.Носача сам си идва на мястото без псуване и трошене на ръце с щанги и други пособия.За 2 мин. работа е
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Не съм особено вещ, но с натискане, блъскане и гледане мога да ти помогна. Пък и не съм особено далеч.
      Fiat Stilo 115 h.p. 2004
      Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.

      Коментар


        #4
        M5kov написа:
        Слави, за биелетките не ти трябва втори човек.Поставяш едно трупче под диска/главината/носача и отпускаш от крика.Носача сам си идва на мястото без псуване и трошене на ръце с щанги и други пособия.За 2 мин. работа е
        Абе с това моето окачване иска и малко напъване, за да се вкара и завинти, а сам няма да успея, проблема е че ще е на земята а не на подемник там става по лесно.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          И аз нямам такива глезотии, но ти казвам как става за отрицателно време Първия път и аз напъвах като ненормален, но другия начин е далеч по-лесен, само внимавай да не се отпъне трупчето, ако го сложиш под диска.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Аз мога да се включа само със съвет, че съм далече:биалетките са едни от най гадните за развиване части по колата - защото си се въртят в ябълката.Виж как се хваща контра - дали е в дъното на резбата с гаечен ключ или с шестограм в стеблото...То свалянето - иди дойди - праскаш два чука на старата и я хващаш с клещи за ябълката като изкочи, ама за слагането на новата задължително си трябва контра.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Yavor написа:
              Аз мога да се включа само със съвет, че съм далече:биалетките са едни от най гадните за развиване части по колата - защото си се въртят в ябълката.Виж как се хваща контра - дали е в дъното на резбата с гаечен ключ или с шестограм в стеблото...То свалянето - иди дойди - праскаш два чука на старата и я хващаш с клещи за ябълката като изкочи, ама за слагането на новата задължително си трябва контра.
              Именно за това ми трябват още един чифт ръце, а и някой дето да помогне с МЕС да пусна един тест на перката и да подскаже защо не иска да тръгне втора степен на перката при пускането на климатика.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Нищо не се развива - трябва ти удължител и ъглошлайф Режеш старата бурма и си готов за 30 мин с двете биелети
                Bravo 1.9 Mjet/120

                Коментар


                  #9
                  Като обобщение 2-30 мин работа....
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    Yavor написа:
                    Аз мога да се включа само със съвет, че съм далече:биалетките са едни от най гадните за развиване части по колата - защото си се въртят в ябълката.Виж как се хваща контра - дали е в дъното на резбата с гаечен ключ или с шестограм в стеблото...То свалянето - иди дойди - праскаш два чука на старата и я хващаш с клещи за ябълката като изкочи, ама за слагането на новата задължително си трябва контра.
                    Нещо май ги бъркаш с кормилни накрайници http://www.axm-auto.com/index2.php?b...t=27&subcat=76 или шарнирни болтове http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=95&subcat=129 , биалетката се нанизва за стабилизиращата щанга и се намъква в носача, тя е едно желязо от едната страна с уши и тампон, а от другата с резба и 2 гумени тампона, къде ще се завърти?
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Не се бъркам какво е биелета, просто забравих че на Браво/Брава/Марея са по други...Ето за такава се сетих тази е за 147 например:По принцип биалетките в 99% от случаите изглеждат така.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        При мареите/мултипла също са на този принцип и имат дупка за шестограм в болта.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Само да ви информирам, че биалетки с оригинални размери няма начин да бъдат изкарани от носача, освен с рязане или разглобяване на шарнира от шенкела. Съответно - няма начин новите да бъдат поставени, без да се разглоби шарнирът. Подчертавам - с оригинални размери. Ако размерите не са оригинални и и рамото е по-късо, и могат да се сложат без разглобяване - то тогава е гадно да се сложат двата тампона и да се стиснат така, че гайката да "захапе" и идва нуждата от втори човек.Аз веднъж сменях така едни ментета с едни почти оригинални и естествено - ментаците - по-къси, излязоха си без проблем. Слагам новата, ама тя си е колкото трябва дълга. Е като се почнаха едни поздрави на майката, на бащата, на лелята, на сестрата... В крайна сметка разглобих шарнира и вадих носача от шенкела.

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Само да ви информирам, че биалетки с оригинални размери няма начин да бъдат изкарани от носача, освен с рязане или разглобяване на шарнира от шенкела. Съответно - няма начин новите да бъдат поставени, без да се разглоби шарнирът. Подчертавам - с оригинални размери. Ако размерите не са оригинални и и рамото е по-късо, и могат да се сложат без разглобяване - то тогава е гадно да се сложат двата тампона и да се стиснат така, че гайката да "захапе" и идва нуждата от втори човек.Аз веднъж сменях така едни ментета с едни почти оригинални и естествено - ментаците - по-къси, излязоха си без проблем. Слагам новата, ама тя си е колкото трябва дълга. Е като се почнаха едни поздрави на майката, на бащата, на лелята, на сестрата... В крайна сметка разглобих шарнира и вадих носача от шенкела.
                            Оги, ти какво всъщност ще правиш в събота , виждам че знаеш за какво говоря
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Не знам на Браво как е, но на Мареа 1.6 16 клапана цялата процедура отнема 10-15минути. Цялата предница се вдига във въздуха, по този начин биалетките не стоят под напрежение. След това с гайковерта за секунда се развиват горните болтове. При долните болтове е малко тегаво защото трябват карета.... но и те падат за 1-2минути. Слагат се новите като отново се прикарват с гайковерта на най слабата степен, после се прави проверка......

                              Коментар

                              Working...
                              X