Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГТП без данък ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    xx_x написа:
    Данъка и винетката трябва да са в цената на горивото - логиката е че повече караш и повече ще плащаш и обратното .Така не може да се скрие нищо , не трябва да се събира нищо и е справедливо ...но на някой май не му изнася така .Сега има сложни сметки , калкулатори , области с различен данък , бирници и преследвачи ....лихви и т.н.
    Да ама винетката отива в държавата, а пътния данък в общината - всеки прави неговите пътища - ха раздели парите от 2 ст. примерно на литър...
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #62
      Immortal написа:
      Airfan написа:
      [Не може да се направи по друг начин.
      Естествено, че може.Защо трябва да е стъпаловидно?!?Защо да не е просто - по 1 лев на конска сила?!?60 коня - 60 лв.150 коня - 150 лв. Точка.Елементарно!!!!Обаче на някои не им отърва да е така. Аз лично не мога да си обясня защо?!?
      Така съм навит, съгласи ме.

      Коментар


        #63
        Immortal написа:
        Airfan написа:
        [Не може да се направи по друг начин.
        Естествено, че може.Защо трябва да е стъпаловидно?!?Защо да не е просто - по 1 лев на конска сила?!?60 коня - 60 лв.150 коня - 150 лв. Точка.Елементарно!!!!Обаче на някои не им отърва да е така. Аз лично не мога да си обясня защо?!?
        Тогава ще душа из форумите за чипчета-мипчета и ще докладвам в данъчното. Да видя тогаЗ ще има ли подписиот рода на 150++.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #64
          donnna написа:
          .... ха раздели парите от 2 ст. примерно на литър...
          На грам е още по-трудно
          Bravo 1.9 Mjet/120

          Коментар


            #65
            Е да де, Ама ДДТ и акциза са 50% от цената на горивата.... че и отгоре. Имам чувството , че този гнусен факт убягва много често на хората.Та кой какви прибира от цялата работа?
            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

            Коментар


              #66
              И пак... мен никой не може да ме убеди, че му е НУЖНА кола над 100к.с. Пазарът е препълнен с какви ли не предложения за коли и има коли под 100к.с. всякакви. Когато аз си купувах колата, СПЕЦИАЛНО търсех да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО под 100к.с. Вярно, има някои недостатъци, както и предимства, но данъка ми е 10, а не 150-200лв. Аз 150лв на година за такава глупост не давам. Те и другите не дават, де, въпреки че колите им са над 100к.с...то си е за тях в крайна сметка.

              Коментар


                #67
                Заповядай да ти врътна едно кръгче другата неделя и сам ще се убедиш. 82 коня, брат, два пъти повече от жигули със същия двигател. Разлика в ускорението - никаква. Проблемът е, че нашите най-масови коли за 2-3 коня попадат във високия данък. Ако бяхме като колегите с астри и голфове от същите годин, дето цепят 74 кW смятам, че никой нямаше да мрънка срещу данъците. Аз поне щях да карам 1.6 със сигурност.Самата граница съществува, за да гарантира някакво оцеляване. Също като МРЗ. И е определена също толкова смислено. За мен границата между мощни и нормални коли е някъде около 160 к.с., доколкото к.с. имат някаква връзка със що е то мощна кола.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #68
                  Immortal написа:
                  Естествено, че може.Защо трябва да е стъпаловидно?!?Защо да не е просто - по 1 лев на конска сила?!?60 коня - 60 лв.150 коня - 150 лв. Точка.Елементарно!!!!Обаче на някои не им отърва да е така. Аз лично не мога да си обясня защо?!?
                  Е, някой с " LaFerrari" само 1000 лева данък ли ще плаща? Не става така.
                  Painfall написа:
                  И пак... мен никой не може да ме убеди, че му е НУЖНА кола над 100к.с.
                  Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.
                  SEAT Leon Cupra 300
                  Triumph Street Triple 765 R

                  Коментар


                    #69
                    donnna написа:
                    Да ама винетката отива в държавата, а пътния данък в общината - всеки прави неговите пътища - ха раздели парите от 2 ст. примерно на литър...
                    Ааааа недей така, пътищата се ремонтират само от ВИНЕТКИТЕ. Това е според някои гУлеми посетители на форума

                    Коментар


                      #70
                      ntodorov написа:
                      Тогава ще душа из форумите за чипчета-мипчета и ще докладвам в данъчното. Да видя тогаЗ ще има ли подписиот рода на 150++.
                      Представям си излиза драйвера от дома си, и до колата му стои мобилен дино стенд, с трима ухилени данъчни - "Ела сега мамин сладък да те замерим, да видим колко си позасилил кочинката и да ти одрежем главата".......
                      VooDoo написа:
                      Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.
                      Стига бе, поне до магазина отсреща не би ли ходил с нея......така с един резервоар ще караш 8-9 години......
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        #71
                        ФЕРАРИСТ написа:
                        VooDoo написа:
                        Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.
                        Стига бе, поне до магазина отсреща не би ли ходил с нея......така с един резервоар ще караш 8-9 години......
                        До магазина 12/100 не му мърда. През зимата повече.
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #72
                          Голямо важно, все пак данъка ще му е дванайсе лефа и осемсе и шес стинки.......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #73
                            slonikon написа:
                            Заповядай да ти врътна едно кръгче другата неделя и сам ще се убедиш. 82 коня, брат, два пъти повече от жигули със същия двигател. Разлика в ускорението - никаква. Проблемът е, че нашите най-масови коли за 2-3 коня попадат във високия данък. Ако бяхме като колегите с астри и голфове от същите годин, дето цепят 74 кW смятам, че никой нямаше да мрънка срещу данъците. Аз поне щях да карам 1.6 със сигурност.Самата граница съществува, за да гарантира някакво оцеляване. Също като МРЗ. И е определена също толкова смислено. За мен границата между мощни и нормални коли е някъде около 160 к.с., доколкото к.с. имат някаква връзка със що е то мощна кола.
                            Колега...от 5 години карам 60к.с. кола, а преди това карах 50к.с. За тия 6 години общо - към 100000км. Точно затова казвам, че някой трудно би ме убедил. Понеже прекрасно знам колко върви една 50-60к.с. кола. Да, слаба е. Да, на извънградско е тегаво. Да не говорим за някой по-голям баир, че ако не сваляш здраво скорости и до 80км/ч може да паднеш. Всичко това е така, да. Но аз затова казах и наблегнах на "НУЖНА". Че е по-удобно и лесно спор няма...но НУЖНО е друго нещо.

                            Коментар


                              #74
                              Абе еластичността при изпреварване си е точно нужна. Това имам предвид. Нищо друго не ми липсва. Всъщност, сега ако хората изберат пак ББ, може така да се опашем с магистрали, че няма да има значение.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар


                                #75
                                slonikon написа:
                                Абе еластичността при изпреварване си е точно нужна. Това имам предвид. Нищо друго не ми липсва. Всъщност, сега ако хората изберат пак ББ, може така да се опашем с магистрали, че няма да има значение.
                                Е те тогава, ако ББ ми обещае магистрали, тунели и САМО равни участъци из хубавата ни татковина аз се връщам на 45 кончета и данък от 4,50... :P ПС: Шегувам се. Нивга повече няма да имам кола под 90 кончета.
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X