xx_x написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГТП без данък ?
Collapse
X
-
Immortal написа:Airfan написа:[Не може да се направи по друг начин.
Коментар
-
Immortal написа:Airfan написа:[Не може да се направи по друг начин.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
И пак... мен никой не може да ме убеди, че му е НУЖНА кола над 100к.с. Пазарът е препълнен с какви ли не предложения за коли и има коли под 100к.с. всякакви. Когато аз си купувах колата, СПЕЦИАЛНО търсех да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО под 100к.с. Вярно, има някои недостатъци, както и предимства, но данъка ми е 10, а не 150-200лв. Аз 150лв на година за такава глупост не давам. Те и другите не дават, де, въпреки че колите им са над 100к.с...то си е за тях в крайна сметка.
Коментар
-
Заповядай да ти врътна едно кръгче другата неделя и сам ще се убедиш. 82 коня, брат, два пъти повече от жигули със същия двигател. Разлика в ускорението - никаква. Проблемът е, че нашите най-масови коли за 2-3 коня попадат във високия данък. Ако бяхме като колегите с астри и голфове от същите годин, дето цепят 74 кW смятам, че никой нямаше да мрънка срещу данъците. Аз поне щях да карам 1.6 със сигурност.Самата граница съществува, за да гарантира някакво оцеляване. Също като МРЗ. И е определена също толкова смислено. За мен границата между мощни и нормални коли е някъде около 160 к.с., доколкото к.с. имат някаква връзка със що е то мощна кола.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Immortal написа:Естествено, че може.Защо трябва да е стъпаловидно?!?Защо да не е просто - по 1 лев на конска сила?!?60 коня - 60 лв.150 коня - 150 лв. Точка.Елементарно!!!!Обаче на някои не им отърва да е така. Аз лично не мога да си обясня защо?!?Painfall написа:И пак... мен никой не може да ме убеди, че му е НУЖНА кола над 100к.с.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
ntodorov написа:Тогава ще душа из форумите за чипчета-мипчета и ще докладвам в данъчното. Да видя тогаЗ ще има ли подписиот рода на 150++.VooDoo написа:Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:VooDoo написа:Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Заповядай да ти врътна едно кръгче другата неделя и сам ще се убедиш. 82 коня, брат, два пъти повече от жигули със същия двигател. Разлика в ускорението - никаква. Проблемът е, че нашите най-масови коли за 2-3 коня попадат във високия данък. Ако бяхме като колегите с астри и голфове от същите годин, дето цепят 74 кW смятам, че никой нямаше да мрънка срещу данъците. Аз поне щях да карам 1.6 със сигурност.Самата граница съществува, за да гарантира някакво оцеляване. Също като МРЗ. И е определена също толкова смислено. За мен границата между мощни и нормални коли е някъде около 160 к.с., доколкото к.с. имат някаква връзка със що е то мощна кола.
Коментар
-
slonikon написа:Абе еластичността при изпреварване си е точно нужна. Това имам предвид. Нищо друго не ми липсва. Всъщност, сега ако хората изберат пак ББ, може така да се опашем с магистрали, че няма да има значение.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар