Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Телевизия на Виваком

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Телевизия на Виваком

    Колегите, дайте някакъв акъл какво да ги правя тея...При дъжд сигнала прекъсва за неограничено време и честно казано ми писна.Искам да прекратя договора, но просто си представям как ми се усмихват и ми казват, че това няма как да стане Някой да се занимавал с това?Да сваля чинията и заедно с приемниците да им ги тресна в офиса без да казвам нищо?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    #2
    Не можеш да се пребориш с тях. Всъщност можеш, но не си заслужава усилията и нервите, които ще похабиш.Изчакай търпеливо да им изтече договоря и тогава им събери боклуците, и им ги тресни в офиса.Дай им ясно да разберат, че местиш в Мтел
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
    Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

    Коментар


      #3
      Когато им върнеш оборудването , ЗАДЪЛЖИТЕЛНО вземи протокол и го пази за черни дни. На колега, след 1,5 години му потърсиха оборудването защото не го бил върнал и бяха ужасно изненадани че има протокол от връщане на оборудването..........".при тях нямало отбелязано"!!!!!

      Коментар


        #4
        Виж си договора. Най вероятно има някаква клауза с която когеш да прекратиш предсрочно - от типа на " за непредоставяне на качествена или никаква услуга в срок от..." След това всеки път като ти спре - се оабждаш на аварийния телефон. След няколко такива обаждания, пускаш жалба, че не ти се предоставя качествена услуга, в подкрепа на това цитираш обажданията си. Те ги имат на запис в системата. След като ти отговорят на жалбата, след още едно-две обаждания, пускаш молаба за предсрочно прекратяване на догова с вина от тяхна страна, че не ти се предоставя качествена услуга. Нямат право да ти откажат. Аз точно по тази схема се оттървах от близу преди години, като прохождаха цифровите кабелни, а тяхната сечеше нон стоп и техниците като дойдеха да я видят, казваха - ми много пирати има, тука толкова може сигнала...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Аз с близу трудно се разведох, защото ми искаха някакви неустойки от порядъка на годишна абонаментна такса.Все пак изчаках да ми изтече договора, но си го прегледай да няма клауза, в която да пише едномесечно предизвестие за прекратяване, като след изтичане на срока става безсрочен.
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #6
            tyson написа:
            Аз с близу трудно се разведох, защото ми искаха някакви неустойки от порядъка на годишна абонаментна такса.Все пак изчаках да ми изтече договора, но си го прегледай да няма клауза, в която да пише едномесечно предизвестие за прекратяване, като след изтичане на срока става безсрочен.
            А при мен стана прекалено лесно с безсрочния. Неплатих няколко (1,5-2) месеца, дойдоха прекъснаха и след това си платих за това време, а мацката веднага -"ами утре техниците ще дойдат да ви закачат", а аз казах че вече не желая, и това беше. А иначе и на мен ми викаха за едномесечното предизвестие. Що се отнася до Виваком договора ми изтича след около 3-4 месеца, та до тогава ще ги изтрая и след това
            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

            Коментар


              #7
              Историята на marmil ми напомня за един познат как реши проблема с местна кабеларка.Отиде да им каже, че иска да прекрати отношенията, защото в този апартамент много рядко се живее.Казаха му, че трябва да заплати такса, да изчака техници и какво ли още не.....Неговото решение беше да спре да плаща. Изкара 6 месеца на безплатна телевизия и накрая го отрязаха без такси Конкретно по темата: В събота бях в един приятел. Тъкмо заваля дъжд и телевизията спря явно е проблем....
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #8
                kosta написа:
                Дай им ясно да разберат, че местиш в Мтел
                От трън, та на глог, че е по-висок. Брат ми е на МТел и чака с нетърпение да му изтече договора, за да им блъсне оборудването в масата и повече никога да не си има вземане-даване с тях.
                Dacia Duster 1.6 4WD

                Коментар


                  #9
                  И на друг му е писнало, въпреки, че не е това начина...Дано им светне крушката все пак.http://e-burgas.com/archives/78198
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #10
                    ТВ

                    Ни есме на ВИВАКОМ купиха хфирмата за доставка по интернет с UTP кабел и сме почти добре само където не може да си нагласяваш програмите и не трябва да те изключват че после не епускат веднага Имаме и антена от Булсатком но там преди нямаше нитернетИначе това трябва да се направи с началниците на фирмата от гирния пост
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      gts.best написа:
                      Когато им върнеш оборудването , ЗАДЪЛЖИТЕЛНО вземи протокол и го пази за черни дни. На колега, след 1,5 години му потърсиха оборудването защото не го бил върнал и бяха ужасно изненадани че има протокол от връщане на оборудването..........".при тях нямало отбелязано"!!!!!
                      И при мен бе така. Но като им връщах обурудването исках протокол. И след 2-3 месеца искаха да ме съдят за това,че не съм и върнал боклуците. Отидох показах протокола и всичко се оправи.
                      първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
                      Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
                      Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

                      Коментар


                        #12
                        Когато вали или има други по-сериозно климатични промени е нормално да има прекъсвания - това ще ви го каже всеки техник. Аз съм на булсатком от 10 години и на приемника с фиксирана антена 2-3 пъти годишно, предимно зимата, сигналът прекъсва, а на другия с подвижна антена е малко по-често, най-вече заради вятъра. няма такова нещо, като "няма как да стане" - има си клаузи за предсрочно прекратяване, които не са в твоя полза. Моят съвет е да не се жалваш в магазините им, а да напишеш жалба и да я пратиш с обратна разписка или по куриер. Преди 7-8 години има проблем с булсатком с подобни проблеми и прекъсвания - непрекъснато им звънях на телефона, оплаквах се в офисите им сигурно повече от година и полза никаква. Като им пратих писмена жалба, за 1 месец решиха проблема и ми дадоха 2 месеца безплатни. Така че тези неща, ако не се решат с 2-3 обаждания, се минава към писмени жалби.
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #13
                          ТВ

                          Като се пише на техния интернет адрес повече работа вършат При мен преди месец се беше развалило устроиството- нещо от тока му стана и като им се обаждах нямаше толкова ефект казаха че до 3 дни ще кажат какво е да го оправятА като им писах още на другия ден го смениха и после те ми се обаждаха дали съм доволен. Та тогава си купихме и приемник за цифрова телевизия
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Не е нормално да има прекъсвания в услугата, за която плащаш.Аз лично плащам 46.90 за ТВ и Интернет. Може би най-скъпата оферта на пазара.Единствено я плащам за това, че ми предоставят качествена услуга, която не приемам за нормално да ми прекъсне.Естествено, че се е случвало да ми прекъсне, но аз лично се сещам за 3 пъти за период от 6 години.Като едното прекъсване на цялата услуга стана в 22 часа в неделя вечер. Обадих се на телефона. В 23 часа автомобил беше на адреса и 30 минути по-късно имах услуга.Която фирма ми предложи такова обслужване, тогава ще мисля за смяна. Или обратно - ако видя, че моя доставчик не може да покрие моите изисквания за качество на услугата, тогава отново бих търсил заместител.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Когато вали или има други по-сериозно климатични промени е нормално да има прекъсвания - това ще ви го каже всеки техник. Аз съм на булсатком от 10 години и на приемника с фиксирана антена 2-3 пъти годишно, предимно зимата, сигналът прекъсва, а на другия с подвижна антена е малко по-често, най-вече заради вятъра.
                              Не е нормално. И 1000 техника да ми го кажат аз ще имам презумпцията, че нещо в преноса на сигнала им не е "в час"...Защо при мен на сняг, слънце, дъжд, мъгла, поледица и вятър картината ми е без прекъсване и с кристално качество, а тази на Вивакомне е такава ? Хич не ме интересуват техническите им недостатъци и небивалици след, като някой от конкурентите им на същата цена осигуряватдобро качество, а в моя случай 140 канала с допълнителни 60 бр. HD + 2 бр. 3D НЕ трептящи, добре поддържани и с кристално качество във всяка част от година независимо от климатичната конюнктура. Ако и това да не е повод за "развод" - здраве му кажи. :P ПС: Далеч съм от мисълта, че и в моя случай в разтегнат период от време съм застрахован от "сговнясване" на сегашната ми удовлетвореност от моя оператор де. :P
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X