Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Среден пробег на автомобилите по възраст.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Според последния репорт на ТЮВ, средния пробег на всички прегледани автомобили на възраст между 8 и 9 години (2008-2009) е 13к км/год.
    Ако вземе, че извадим 20% най-високи и най-ниски резултати, то средния пробег излиза по 12.6к/год. Демек ясно се вижда, че 13к е средни годишен пробег на автомобилите на тази възраст, които са минали преглед.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      Абе то хубаво по 13 хиляди, ама те тия дето са въртели по 13 хиляди, като отвориш autoscout24.it или mobile.de, виждаш как струват малко повече в евро, отколкото в България в лева.
      Та... тия дето са в България по 4-5 хиляди лева (демек, по 2 - 2,5 к евро), не са от тия, дето карат по 13 хиляди...

      Коментар


        FIRE 8V написа: Преглед на мнението
        1/3 от старите коли са манипулирани
        Експертите смятат, че около една трета от всички употребявани коли имат реално навъртени много повече километри, отколкото показва километражът.

        Превъртането на километража - бизнес за милиарди
        Ооо много повече, да речем нещо от типа на 2/3 по салоните са пипани.... Другата третинка е за тези дето вкарват майбаси амг РР тука в Пловдив има един Кьосев или тези дето си ги вкарват лично за себе си...


        Както казваше един джигит който се занимава с коли..
        - Какво пише на километража не гледай, гледай какво представлява как е в коша в салона отдолу има ли изгнило усукано как върви пали... На таблото може и 0000000 да ти напишем..
        Последна редакция от fifo td 100; 16.01.2018, 22:47.

        Коментар


          Immortal написа: Преглед на мнението
          Абе то хубаво по 13 хиляди, ама те тия дето са въртели по 13 хиляди, като отвориш autoscout24.it или mobile.de, виждаш как струват малко повече в евро, отколкото в България в лева.
          Та... тия дето са в България по 4-5 хиляди лева (демек, по 2 - 2,5 к евро), не са от тия, дето карат по 13 хиляди...
          Пазар. Един модел може да го купиш и тук за 5к, може и за 7к, а може и за 10к. Имаш избор. Както тук, така и там. Имаш и манипулации, за да вдигнеш цената. Както тук, така и там.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            ВО, прав си, ама не съвсем.
            Какво имам предвид?
            Колите на реални километри, от собственик, гледани и поддържани, струват толкова в Италия, колкото пазарът в България изобщо няма как да поеме.
            Веднага ти давам пример:

            Една Ланча Капа (не Купе), в България трудно се продава за над 1500 лева (и то при голям късмет, моята с метана я продадох за половината на тия пари).
            В момента в Италия една поддържана Ланча Капа се продава за 2200 евро, което с докарването в България ще стане 5000 лв и то без печалба на търговеца. Нали се сещаш, че няма кой да купи кола 1999 г. за такива пари у нас?!?
            https://www.autoscout24.it/annunci/l...a4e?cldtidx=15

            Не че няма и по 300-400 евро такива там, ама те са в съвсем друго състояние. Като дойдат у нас, стават на "реални" километри и карани от баба само до пенсионерския клуб и обратно

            Коментар


              Не гледайте аутоскаут и немското мобиле. Там цените са си високи по презумпция. Жабаря дето наистина иска добри пари на 20-тина годишната си запазена лимузина, ще я обяви в Аутоскаут.
              Другите, които гледат да се отърват, ги дават на концесионария, за колкото им дадат, и им приспадат парите при покупката на по-нов автомобил от същата концесионария.
              И така, за същата Капа, супер запазена, някой е клъвнал на 600евро, зарязал я е на плаца, и си е тръгнал с няколко годишна, или чисто нова кола, без много да му пука.
              Някой балкански джамбазин може да я вземе веднага за същите пари, защото концесионарията иска да се отърве, дори на нулата, от старото возило.
              С транспорта до България, идва тук на 1800лв.
              Естествено, това е чисто хипотетично.
              Никой джабмо няма да докара Капа, без да са му я поръчали и предплатили....
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                Служебния ярис от 2008ма вече е на 310000 км и все още си е като нов, не е сменяно нищо освен консумативите.
                Единствено по волана си личат километрите, но ако навреме беше сложено едно калъфче, спокойно си минава за 120 000 км в някоя автокъща.
                Иначе съм много доволен от тая въшка, тя си знае как я карам и дори не е казала гък.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  Те служебните не се чупят, само като е твоя и трябва да даваш пари
                  Fiat Bravo II 1.4 16v
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                  Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                  Коментар

                  Working...
                  X