Без да обидя никой,до сега не ми се е случвало някой младеж да ми сече пътя или да не погледне в огледалата като се престроява от лента в лента,все така ми се случват опитни шофьори и пенсионери.
Абе има и такива, но 40+ годишните са най-наглите.
Хм, бих казал, че келешите от поколението на бройлерите (родените след промените) са сред най-наглеещите по пътищата, пък и статистиката за ПТП-тата недвусмислено го потвърждава, справка - последните няколко тежки случая със самоизбили се младежи.Друг е въпроса, че в някои региони сред нашето поколение (40+), бабаитлъка е характерен като форма на поведение (но това не е само в шофирането).
Чети Аристотел , той много точно се е изказал за младежта .
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Без да обидя никой,до сега не ми се е случвало някой младеж да ми сече пътя или да не погледне в огледалата като се престроява от лента в лента,все така ми се случват опитни шофьори и пенсионери.
Абе има и такива, но 40+ годишните са най-наглите.
Хм, бих казал, че келешите от поколението на бройлерите (родените след промените) са сред най-наглеещите по пътищата, пък и статистиката за ПТП-тата недвусмислено го потвърждава, справка - последните няколко тежки случая със самоизбили се младежи.Друг е въпроса, че в някои региони сред нашето поколение (40+), бабаитлъка е характерен като форма на поведение (но това не е само в шофирането).
Аз съм "келеш" от "поколението на бройлерите" (предполагам, че 90-та година влиза в тези сметки), и смея да твърдя, че и при нашето бройлерско поколение нещата са по-скоро 50/50. Повечето ми познати са доста толерантни на пътя и спазват законите за движение (включвам и себе си в това число). Разбира се познавам и такива, които са си направо камикадзета... Всъщност мисля, че всичко опира до това кой с колко умствен багаж е натоварен. Главата ти може да е "куха" и на 20, и на 40, и на 60 години.
1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Без да обидя никой,до сега не ми се е случвало някой младеж да ми сече пътя или да не погледне в огледалата като се престроява от лента в лента,все така ми се случват опитни шофьори и пенсионери.
Абе има и такива, но 40+ годишните са най-наглите.
Шшшшшш! Ей!
Още не съм ги обявил поименно Теб те няма там.хахахМайтапа настрана. Не съм искал да засегна някой. ВЯрно е, че статистиката показва възрастова среда от 18-25, като най-опастна. Лично аз съм срещал трудности с опитни шофери, както каза и Принко.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Аз много причини,ситуации и примери мога да дам,младите не сме толкова зле,но не виждам смисъл като цяло,важно е все пак статистиките какво показват.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Виждал съм БМВ на 500к което изглеждаше като ново, но е било магистрална полиция от тези където само карат и снимат. Пробега зависи за какво е ползван автомобила, състоянието от това как е поддържан. В бачкането служебните автомобили си имат само един водач и все пак няма да си купя служебен от фирмата в която работя а причината е в цената. Иначе реално много върнати служебни.... се продават без пари. Пасат 6 преди година се купи за 3500лв бил служебен с леки външни забележки и на малко км. Е как да не го купиш
Зачетох се в таз стара тема, и реших да я ъпдейтна с моя скромен личен опит:
През Март 2017 смених Кромата с Тезис, а през Април добавих и Ситроен С2 към автопарка.
Равносметката от Март 2017 до Януари 2018 е следната:
Ланча Тезис: 20.000+ км.
Ситроен С2: 14.000+ км.
Или общо за 10 месеца на двете коли - над 34.000 км. И двете коли ги карам само аз.
С2-то се ползва предимно градско, за ходене на работа и обратно, както и за по-къси пътувания.
Тезисът се ползва основно за дълъг път.
Не ползвам и двете коли за работа, а само за придвижване до работа и през уикендите и отпуските - за пътувания до родното място или на почивка.
Имам един колега, който преди почти 3 години си купи един Сеат Леон. От тогава до днес е минал около 10.000 км общо. Колата си я кара наистина инцидентно.
Та... примери всякакви.
Зачетох се в таз стара тема, и реших да я ъпдейтна с моя скромен личен опит:
През Март 2017 смених Кромата с Тезис, а през Април добавих и Ситроен С2 към автопарка.
Равносметката от Март 2017 до Януари 2018 е следната:
Ланча Тезис: 20.000+ км.
Ситроен С2: 14.000+ км.
Или общо за 10 месеца на двете коли - над 34.000 км. И двете коли ги карам само аз.
С2-то се ползва предимно градско, за ходене на работа и обратно, както и за по-къси пътувания.
Тезисът се ползва основно за дълъг път.
Не ползвам и двете коли за работа, а само за придвижване до работа и през уикендите и отпуските - за пътувания до родното място или на почивка.
Имам един колега, който преди почти 3 години си купи един Сеат Леон. От тогава до днес е минал около 10.000 км общо. Колата си я кара наистина инцидентно.
Та... примери всякакви.
Е той е добре какво да кажа аз с мойте 400/500 км на месец... И то защото ходя на работа с нея всеки ден...
Ехеее, какви са тези километри и то за две коли, които караш само ти. Ти и от спалнята до банята ли ползваш автомобил? Ами ти не слизаш от тези коли. И какво е това до работа и обратно само и предимно градско, и то за малък град като Козлудуй. Всички ходим до работа и обратно. Тези километри не са реални просто...
Ехеее, какви са тези километри и то за две коли, които караш само ти. Ти и от спалнята до банята ли ползваш автомобил? Ами ти не слизаш от тези коли. И какво е това до работа и обратно само и предимно градско, и то за малък град като Козлудуй. Всички ходим до работа и обратно. Тези километри не са реални просто...
Защо? Много ли са, или са малко?
Колега ходи редовно на работа с кола - средно 40 км всеки работен ден. За година не навърта повече от 15к километра. Аз ходя на работа пеш, карам колата инцидентно, да отида до града и въртя средно 10к за година.
За да изминеш повече километри трябва да си тираджия, или работата ти да е свързана с пътуване и да пътуваш поне 4 часа дневно всеки ден.
Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
За да изминеш повече километри трябва да си тираджия, или работата ти да е свързана с пътуване и да пътуваш поне 4 часа дневно всеки ден.
Или да живееш в Западна Европа - според зависи къде работиш може да минаваш по 100, та дори и по 200 км на ден (да не говорим, че знам за доста по - екстремни примери ама те са рядкост), и после най ме кефи, 10 годишна кола нов внос на само 120 145 км ама точно
Защо? Много ли са, или са малко?
Колега ходи редовно на работа с кола - средно 40 км всеки работен ден. За година не навърта повече от 15к километра. Аз ходя на работа пеш, карам колата инцидентно, да отида до града и въртя средно 10к за година.
За да изминеш повече километри трябва да си тираджия, или работата ти да е свързана с пътуване и да пътуваш поне 4 часа дневно всеки ден.
Много се естествено. За град като Козлодуй са не повече от 10 км, отиване и връщане до работа. Как се правят тези 34 000 км за 10 месеца е много странно.
Човека си обикаля Виждам, че темата пак се връща към писаното на 1-ва страница - може ли кола на 10 години да е на 120-140к км.?
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар