Карам служебна Дачия,в момент на 2 г е на 135 000км.Последните 15 месеца я карам само Аз,като съм и навъртял към 60 000км. Като се има предвид че повечето коли на запад се карат като "слубени" т.е. се карат много,някои хора пътуват всеки ден по над 100км за да ходят на работа. Смятайте за 5 г колко км са това, по груби сметки над 150 00км за 5г. Тук джамбазите лъжливи все на по 120,130к ги продават!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Среден пробег на автомобилите по възраст.
Collapse
X
-
На мен мисълта ми беше, че у нас кола, 7-8 годишна, се продава за 6-7 хил. лв. (уж на 130 хил. км).Същата кола, в Италия, 7-8 годишна, се продава за 6-7 хил. ЕВРО (на 230 хил км). (примерно)Е как става таз работа?Ето две обяви за сравнение:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...0&slink=c7d6pw - 2006, 5800 лв, 160 хил. кмhttp://ww3.autoscout24.it/classified/276493199?asrc=st|as - 2006, 5000 ЕВРО, 226 хил .кмЕй те тая може и да е наистина на 100 хил. кмhttp://ww3.autoscout24.it/classified/276514110?asrc=st|as - ама цената е 8500 ЕВРО.
Коментар
-
Хайде и аз да се разпиша с подобен пример. Приятел си купува А4, преди година и половина ( уж на 240 000). Момчето намери сервизна книжка в колата под седалките. Последното нанесено обслужване в книжката е 2009 и колата е била на 390 000ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
на дизелите едно 300-400к км им връщат зависи колко запазен е салона .150-200к км ако е нова годината хич не им личи .Кофтито е ,че се вкарват много ударени ,а отделно автотапицерите са голяма конкуренция и съживяват всякакви умреляци .То е ясно ,че като купуваш кола за продаване и кола за себе си е съвесем друго .Аз имам един приятел който си сменя колата ,като дойде време за обслужване г.д. през 7-8 месеца и никога не е назад ,не случайно прякора му е бартера :Dфиатче Браво 2.0
Коментар
-
За какво ги пишете и давате за пример тия служебни коли? Там е ясно, че се въртят километри.Някой от вас да си е купил кола втора употреба служебна?Имам достатъчно роднини из Европа и на почти никой колата не е на повече от 60-70К, това за 10 годишни коли.На работа с градски транспорт, на почивка със самолет и т.н.Тук всички са специалисти по връщане на километражи Интересно ми е от личен опит ли говорите или сте го чули някъдеEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Във всяко мнение има истина, понеже обстоятелствата са различни и комбинацията от фактори е безбройна. Не всеки фирмен автомобил е с неизмеримо голям пробег - има разлика ако става въпрос за автомобил на търговски пътник на бързооборотни стоки и такъв да речем на пречиствателни станции. При все че карам един и същ автомобил за лични и служебни цели умерено интензивно, трудно прехвърлям границата от 40 хиляди годишно (обикновено около 30-35 хиляди). Според познати карам много, повечето от тях правят 7-8 хиляди годишно. Вероятно същото се отнася и за карането в Европа. Брат ми в Германия работи като куриер (кара бус), с други думи постоянно в движение и не може да надхвърли 100 хиляди годишно, обикновено 80-90 хиляди. Обявите с километрите на колите в немското мобиле са коректни, там е подсъдно манипулирането на показанията, а освен това са длъжни да дадат 6 месеца гаранция. На брата делтата беше с показание от 136000 км като я взе (2009 г. първа регистрация), като след покупката я откара в същия сервиз в който и беше последната заверка, точно с цел да се увери в достоверността на данните в сервизната книжка - от там са потвърдили.С други думи - и двете възможности ги има - както коли смазани от каране, така и малко карани. За малко караните има редица други "подкрепящи" индикации свързани най-вече със следите от употреба. Така се стига до написаното в първия пост на ВО, в което не виждам нищо странно.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Е аз не бих си взел кола, която е била служебна, защото много добре знам как се карат (от личен опит).По-скоро това е причината, отколкото километрите, защото и от служебна до служебна има разлика.Има и разлика кой я взима - ако си монтьор не те бърка толкова, защото сам си я правиш.Ама аз ако трябва да плащам за най-дребното нещо кво правим...Аз в момента работя към един ресторант доставки, от 3 януари до днес съм навъртял служебно 1160км. До края на януарище съм навъртял около 1400км. 6 месеца х 1400 = 8400 6 х 1000 = 6000км (разликата е, че лятото сме на други смени)Значи кара се служебно и пак ще навъртя само 14400км. (например вчера от 11 до 22 не съм спрял)За лични цели не знам точно, преди да почна тая работа въртях по около 7000км на година.п.с. В предишния ресторант колите бяха Шевролет Спарк - на 50000км вече бяха гробници.п.п.с. Алфата я взех от Германия на 72000, човека даже 1 година даде гаранция, не че ще се връщам, ако стане нещо И аз споделям мнението на БО от първата страница. Отдавна исках да пусна такава тема.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:Някой от вас да си е купил кола втора употреба служебна?
Коментар
-
Това го писах в друг автофорум - Преди няколко години ходих на гости на приятел в Амщетен - Австрия. Купихме кола от шефа на фирмата, в която работи моя човек, имах възможност да разгледам автопарка им. От 7 комбита от една марка 2 бяха бензинови и 5 - дизелови. Бензинките бяха почти наполовина по километраж от дизелчетата.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
dobrujanetza написа:Дидо, моето си е мое- чуждото/служебното- общо. Защото зависи колко човека карат служебната и как я карат. Така че разлика има, поне за мен.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар