Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на кола от Белгия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на кола от Белгия?

    Здравейте колеги,Някои от вас знаят че вече четири месеца съм в издирване на моята 159. Да, ама не.Тука са едни изморени от каране италианки, изгорели от слънцето. Според мен взети за не повече от 3-3,5 хиляди евро, изпрани и пуснати по на над десет бона. Гледам коли в нета и доста приятен избор има в Белгия. Освен това има съученик там, с който говорих и ми казва че е много подходящо според него кола от там, защото контрола бил много строг. Освен това ме кани на гости да стоя колкото искам - жена му с детето са си тук лятото. Билети има до Брюксел по 30-50 евра и като си направих сметка, май ще хващам аеропланчето. Въпроса ми е - някой наясно ли е там с какви транзитни номера се изнасят колите, какви са цените, кой ги издава, за колко време и какви документи трябва да има колата. Защото за Австрия, Германия и Италия съм наясно, ама за Белгия грам не знам. Знам че нашите търговци я избягват, защото не могат да се купят безбожно евтини бангии и уж гниели колите от там. Ама от Австрия и Швейцария не гният по малко, а напротив, пък и аз търся 6-7 годишна кола, викам си все още не трябва да се е разкапала...Изобщо всякакво инфо ще ми е полезно!
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    #2
    По добре си я качи на автовоз,ще си спестиш много главоболия,като се започне от номера,такси и т.н. Пък и все пак е италианка,винаги може да стане нещо на пътя и тогава с пътна помощ става солено.Затова отиваш със самолетчето харесваш,купуваш и после пак със самолетчето си чакаш новата придобивка.
    Peugeot 307 2.0i ГИ
    ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

    Коментар


      #3
      Документи при покупко-продажба:
      The sellerThe seller must provide the following documents: Bill of sale including details on the make, model, engine size of the vehicle VAT (price without VAT, VAT rate, VAT amount, total VAT inclusive price paid) names and addresses of previous owners/sellers Roadworthiness certificate Registration certificate Request for registration (Demande d’immatriculation - formulaire rose/Inschrijving van voertuigen). Certificate of Vehicle Roadworthiness (contrôle technique) Certificate of Conformity (certificat de conformité) proving the vehicle conforms to European safety and emissions standards Certificate of installation of LPG (Liquified Petroleum Gas) if the car is equipped with it Service record Car-Pass for the vehicle, which records details of the car and its historyA VAT registered seller is obliged to provide: bill of sale detailing the make, model, and other characteristics of the vehicle the details relating to the VAT charged and on what basis this has been calculatedThe buyerAll vehicles need to be insured and it is the vehicle which is covered, not the driver. The minimum required by law is third party, but fully comprehensive cover is available. It is the buyer’s responsibility to arrange insurance before taking delivery of the car.The vehicle must be registered by the new owner, either under a number plate from a previous vehicle, or on a new plate. This is done at a DIV office. The buyer submits the seller’s registration document for the vehicle (Demande d’immatriculation/Inschrijving van voertuigen), and the DIV cancels all taxes due on a previous vehicle (if applicable) and credits any monies for taxes not due against the taxes to be paid for the new vehicle.http://belgium.angloinfo.com/transpo...ng-a-used-car/
      Транзитни номера:
      Temporary export platesA brand-new category of plates will be created to solve a problem. Indeed, until now, people who wanted to sell their car abroad did not have any other solution than using plates from another vehicle (which they sometimes did not even own), illegally rented test drive plates, or resorted to temporary plates from France, Germany or the Netherlands. Thanks to the forthcoming X plate, people will be able to drive their car out of Belgium.The new registration will start with the letter X (standing for ’export’), followed by another letter indicating the vehicle category, then the last two digits of the year of validity, and finally three serial letters.It has a validity of maximum 15 days. http://belgianlicenceplates.blogspot.de/
      За застраховката е по-добре да питаш твоя съученик.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #4
        За транзитните номера пише в бъдеще време...Най-добре е твоят приятел, Явка, който е в Белгия, да се разходи до местния КАТ (DIV), и да разпита подробно.От това по-сигурно няма.

        Коментар


          #5
          Явно липсата на транзитни номера спира износа..трябва да проверя моя човек дали не може да ми я регистрира на негово име. С автовоз става и наистина е по нискорисково, ама трябва да разуча.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Много дебели тия автовози. Наскоро се шокирах като чух някакви цени от 1200-1400лв за Италия. Аз бях останал с някакво впечатление за 500-700лв.За Белгия дали няма и още по-скъпо да е, предвид че вероятно няма да е толкова честа дестинация като Италия.Може би най-добре да проверите с твоя приятел има ли вариант да я регистрираш на негово име.

            Коментар


              #7
              or resorted to temporary plates from France, Germany or the Netherlandsвземи си транзитни от където е най-близо

              Коментар


                #8
                Много благодаря за темата, много е полезна за мен
                блиндирани врати, монтаж врати, решетки

                Коментар


                  #9
                  Преди около 2 месеца намерих един прекрасен Приус в Белгия.Обаждах се на 3 фирми, които намерих в нет-а, за да разпитам за цената на доставката на колата с автовоз. И 3-те започнаха някакви овъртания, че то не знам си какво, че курсовете там са на всеки 29-ти февруари и т.н. Отказах се. Това беше моя опит с кола от Белгия.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Yavor написа:
                    Явно липсата на транзитни номера спира износа..трябва да проверя моя човек дали не може да ми я регистрира на негово име. С автовоз става и наистина е по нискорисково, ама трябва да разуча.
                    Младеж, от твоя край, както и от моя, има редовни линии с бусове по тая дестинация дето се возят гастербайтерите просто се разбери с някой от тях да я качат на една платформа зад буса и да ти я доставят, едва ли ще ти вземат повече от 200 евро за това. Даже може и с тях да се пребереш.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Да, намерих няколко фирми, които докарват коли с платформи, ама не съм им се обаждал за цените.Ей тези юнаци пишат по бг форумите в чужбина и гледам доста народ ги е ползвал последните 2-3 години - явноса коректни:http://zaedno.de/forums/viewtopic.ph...2812Иначе вече има транзитни номера:http://www.auto-transit.com/start_bg.htmЧак хората имат сайта си и на български. Сега ще им пиша да видя какви са цените с включена застраховка.Намерих и автовози, ама пишат едни цени - 1200-1400лв без ДДС от Белгия, и трудно се навиват да вземат само една кола от адрес. Май тия с платформите са решението. Или има едни малки камиончета, които возят по 2-3 коли.Колега @galvanit- проучвай и ти, щом те интересува и споделяй опит и ти! Недей само да смучиш инфото :P
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        И според мен е най-добре с платформа.Ако тръгнеш да си я докарваш няма да ти излезе никак евтино.Транзитни номера, около 400 лв. за гориво, пътни такси, недай си боже да те спрат някъде за превишена скорост и си избил парите за автовоза
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Потвърдено по мейла от по горе цитиранта агенция за номера - издават, струват 220 евро.До 15то число се издават с валидност до края на същия месец, седл 15то число са с валидност до края на следващия месец.Картинката започва да се изяснява.220евро номера + около 200 евро гориво и магистрали и винетки + някой непредвиден разход = 1000лв докарване ако не се счупи някъде по пътя. Ако се счупи - господ да с с тебе е положението Което като се сметне пак си е наполовина на автовоза. Освен това трябва човек да си вземе билет за на връщане също. Да не говорим че с автовозите и платформите си е проблем че я предавш доброволно в ръцете на някой друг - много често идват максимално опоскани - акумулатори, резервни гуми, източено гориво и т.н. Да не говорим че като ми я изсипят в София имам пак 150лв и един ден разход да ида да си я взема.Не убеждавам никого, просто разасъждавам на глас.Ще прослушам хората с платформите.
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #14
                            Даже още една идия ако нямат платформи от там можеш да си вземеш платформа и тук ще я продадеш за норматив и на печалба.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Даже още една идия ако нямат платформи от там можеш да си вземеш платформа и тук ще я продадеш за норматив и на печалба.
                              Да, ама нали трябва да я дърпам с нещо...Идеята ми е да ида със самолетчето. Много сложно става от тука с кола - трявба да водя някой с мен и да муплащам и на него режийните...
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X