Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тасове за браво?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тасове за браво?

    Колеги от къде мога да си купя тасове за зимните железки?за 14" колко парички горе долу е нормално?

    #2
    Re: тасове за браво?

    fiat_love написа:
    diyan123 написа:
    Колеги от къде мога да си купя тасове за зимните железки?за 14" колко парички горе долу е нормално?
    14-15лв. на Илиянци. Онези с емблемата в средата.
    Само не такива! Трябва после със свински опашки да ги връзваш и... седят неествествено в/у джантата... т.е. аз се излъгах и си купих такива (само че 13-ки). Преди бях с оригиналните, но се загуби един, после и другите се начупиха... но те си лягаха плътно в джантата, а тези от Илиянци ръба им седи 5-6мм извън джантата. Лично аз го намирам за изключително грозно и затова си карам без тасове Иначе съм съгласен, че таса си има и плюсове освен естетиката... предпазва доста от калта и лугата и малко или много пречи болта на главината да клеяса...
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      Re: тасове за браво?

      Sandeto написа:
      а тези от Илиянци ръба им седи 5-6мм извън джантата. Лично аз го намирам за изключително грозно и затова си карам без тасове
      Честно казано, какъвто и да е таса е хубаво да се върже с т.нар. свински опашки. Както виждаш и ти затрил един макар и оригинален! Борда на тасовете от Илиенци, или откъдето и да е другаде с емблемата на Фиат в средата прави гумите да изглеждат по-нископрофилни и според мен е по-красиво. Има начин да вържеш всеки тас със "свинска опашка" така, че да не се вижда и да не е грозно! + това стегнатостта се регулира чрез обтягане на телта, има описание в комплекта. Моите си паснаха екстра без да ги регулирам. И забравих да кажа... моите ги купих от магазинът за автоаксесоари Тонекс (или нещо подобно), които се пада като тръгнеш от горубленския пазар за коли посока околовръстен път отляво преди първото кръстовище. Общо взето се пада към 200-300 метра след последните коли на пазара! С 1-2лв. са по-скъпи тасовете там от Илиенци.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Ааа, аз връзвах моите през тела за джантата (отзад и не се виждаше нищо) и един ден в една дупка на Ситняково таса се счупи, телта обаче остана завързана и ми издраска калника! След това ги наритах скапаните тасове и си карам по джанти. Бях ги купила за 18 лв от едно магазинче на Пушкин в Павлово. Иначе и аз загубих един оригинален и заради това купих тези скапаните. Ако някой продава оригинален тас ( и два мога да взема) да свирка на лични.
        Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
        www.fiat-bg.org/forum

        Коментар


          #5
          Re: тасове за браво?

          Vladim написа:
          Sandeto написа:
          а тези от Илиянци ръба им седи 5-6мм извън джантата. Лично аз го намирам за изключително грозно и затова си карам без тасове
          Честно казано, какъвто и да е таса е хубаво да се върже с т.нар. свински опашки. Както виждаш и ти затрил един макар и оригинален! Борда на тасовете от Илиенци, или откъдето и да е другаде с емблемата на Фиат в средата прави гумите да изглеждат по-нископрофилни и според мен е по-красиво. Има начин да вържеш всеки тас със "свинска опашка" така, че да не се вижда и да не е грозно! + това стегнатостта се регулира чрез обтягане на телта, има описание в комплекта. Моите си паснаха екстра без да ги регулирам. И забравих да кажа... моите ги купих от магазинът за автоаксесоари Тонекс (или нещо подобно), които се пада като тръгнеш от горубленския пазар за коли посока околовръстен път отляво преди първото кръстовище. Общо взето се пада към 200-300 метра след последните коли на пазара! С 1-2лв. са по-скъпи тасовете там от Илиенци.
          Колега... виждам че си ми съкварталец... много бих искал да ми покажеш, как си успял да сложиш тасовете така, че да не остава фуга от 4-5-6мм м/у джантата и таса... аз лично не успях. Само кажи кога и къде и ще ги изровя тасовете от мазето (зор ще е ама ще ги намеря)... А иначе за оригиналния тас го загубих, защото един некадърен гумаджия като го хлопна с юмрук за да го сложи му счупи една от 4-те пластмаски с които опира в джантата и после вече каквото и да правех все се чупеше там... и на паветата пред Пирогов се е търкулнал... дори си спомням, как някакъв караше след мен тогава и ми свиркаше/светкаше, ма аз му се чудех тоз пък к’во иска и дадох газ и "му избягах".
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            Re: тасове за браво?

            Sandeto написа:
            Колега... виждам че си ми съкварталец... много бих искал да ми покажеш, как си успял да сложиш тасовете така, че да не остава фуга от 4-5-6мм м/у джантата и таса... аз лично не успях. Само кажи кога и къде и ще ги изровя тасовете от мазето (зор ще е ама ще ги намеря)...
            Явно за различни тасове говорим, моите прилепват плътно към джантите. Ако искаш да видиш-пиши на лични да се разберем. За сяжаление в момента съм си дал фотото на един колега и не мога да снимам и покажа.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              различни тасове 14-13

              има различни тасове 14- и 13 не всички стават по размер и аз си карам без тасове трябва като ги купите веднага да ги мерите - поне да са точни обикновенно са по малки от размера си
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ако на някой му трябват ей такива тазове, имам 2 останали от бравото, ако имате път насам свиркайте...
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Re: тасове за браво?

                  Vladim написа:
                  ...Честно казано, какъвто и да е таса е хубаво да се върже с т.нар. свински опашки....
                  Влади аз вързах моите точно както видях при тебе и смея да твърдя че това си е направо за патентоване и ще си позволя да го опиша:С бормашинка (бургия 5 или 6) се разпробиват дупки в някоя от страниците при отворите. По този начин дупките не се виждат и от там се прихващат със свинските опашки.Става супер елегантно и от опашките се виждат само много малка част на върха на главичката на опашката.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #10
                    Re: тасове за браво?

                    zgabrovski написа:
                    Влади аз вързах моите точно както видях при тебе и смея да твърдя че това си е направо за патентоване...
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Хммм... я дайте и снимки да видим системата как е!П.П.: Владо, как го раздаваш тоя хубав фотоапарат така лесно наляво - надясно?
                      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                      Коментар

                      Working...
                      X