Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Катастрофата с Ламборгинито на Цариградско.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    vital написа:
    Курсовете са по желание
    Е, за Мареата не са ми предлагали , но дори и така да е, това не е автомобил за Сульо и Пульо. Аз дето имам почти 30 години стаж зад гърба си и "една камара" километри, като седна в автомобил който не съм карал, ако ще и Трабант да е, не мачкам да видя колко вдига, камо ли в такъв звяр като Ламбо. Как може да седнеш за сефте в каквато и да е кола, да не познаваш поведението и, и да решиш да правиш гонки с нея По-глупаво не може и да се постъпи. Абе нямам думи ! Повечето новоизлюпени шофЕри си мислят че са големи виртуози зад волана, а всъщност хабер си нямат как се кара бързо. То за това и се изтрепват по пътищата.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #62
      Естествено, че са пожелателни!Егаси то по тази логика следва по закон да трябва да ти зашият курс за управление на всеки автомобил над 150 коня.Или ползването на бойлер в домашни условия да бъде поставено под лиценз!Къде е границата за това и как ще се регламентира в закона?Всеки носи глава на раменете, всичко ли трябва да се регламентира със закон?!?Има една книжка на един поляк, Сойбеслав Засада."Безопасна скорост" се казва, издавана е преди сигурно 40 години.Една негова констатация е валидна както и сега, така ще бъде и в бъдеще:"Безопасната скорост е индивидуална за всеки!"Това не подлежи на регламент или ще бъде тотално извън реалността.
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #63
        Esper написа:
        Естествено, че са пожелателни!Егаси то по тази логика следва по закон да трябва да ти зашият курс за управление на всеки автомобил над 150 коня.Или ползването на бойлер в домашни условия да бъде поставено под лиценз!Къде е границата за това и как ще се регламентира в закона?Всеки носи глава на раменете, всичко ли трябва да се регламентира със закон?!?Има една книжка на един поляк, Сойбеслав Засада."Безопасна скорост" се казва, издавана е преди сигурно 40 години.Една негова констатация е валидна както и сега, така ще бъде и в бъдеще:"Безопасната скорост е индивидуална за всеки!"Това не подлежи на регламент или ще бъде тотално извън реалността.
        За бойлер - не, ама я сложи един водогреен котел - същото е, пак си е бойлер, ама за да го ползваш трябва кетап да имаш и да минава периодично преглед от ДТН Бойлер, бойлер, ама голЕм бойлер. Същото е и с автомобилите. Защо има категории само според теглото и броя пътници ? Трябва да има и разделение по мощност или нещо аналогично, както при мотоциклетите на кубатура.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #64
          Пак стигаме до същото - всяко нещо ли трябва да бъде уредено със закон?И до кенеф ли трябва да ходим с процедури?
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #65
            Ами те законите не са художествена литература, а са създадени постепенно, заради такива дето не им увират кратуните, и трябва по някакъв начин да им се наложи или забрани да правят разни глупости. Като не става със самосъзнание, се пише един закон който да регламентира до къде аджеба ти се простират правата и проблема се решава. Щом може да има различни категории МПС според общо тегло, брой пътници, със или без ремарке с тегло над определеното ... да не изпадаме сега в подробности, може да има и разделение според мощност - до ХХХ kW и над XXX kW. Не е нормално някакаъв калмук без опит зад волана и с празна кратуна най-вече, да седне в такъв автомобил и да дава газ, без да има идея какво може да се случи. Ама верно бе, те такива коли карат копелдаците на недосегаемите - к’ви закони за тях
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #66
              Т’ва човека е птица упорита...Доде не му сложат хомота отгоре не мирясва.Аз ли съм збъркан, че се чувствам по-добре без него? Не че имам свиня но някак искам да мога да си я заколя в двора без опасност да ме заключат.Ако имам такова желания имам избор - уса е голема страна.Не искам тук да заприлича на нея. По никакъв, дори и бегъл начин!
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #67
                Така е в България.Всеки е прав за него си .
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #68
                  Еми нали сега е менструация и има избор.Така, както аз ще се изнеса за Сърбия примерно или Албания ако тук заприлича прекалено на уса така всеки е свободен да се ориентира към уса ако не му се чака Честно, направо ме съсипа колегата с идеята да трябва със закон да се ограничи карането на такъв тип коли.Между другото жигулето на Коцев също вече е бая опасно да се кара... Почти колкото ламбо-то.И за т’ва трябва да се помисли в закона, мдаа...То аз също си мисля, че тия дето са пуснали тая кола за свободен тест драйф ги пере съчмата но те са си поели риска.Ма да ругаем че няма закон срещу т’ва - е много ми дойде, честна пенсионерска!
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #69
                    Esper написа:
                    Еми нали сега е менструация и има избор.Така, както аз ще се изнеса за Сърбия примерно или Албания ако тук заприлича прекалено на уса така всеки е свободен да се ориентира към уса ако не му се чака Честно, направо ме съсипа колегата с идеята да трябва със закон да се ограничи карането на такъв тип коли.Между другото жигулето на Коцев също вече е бая опасно да се кара... Почти колкото ламбо-то.И за т’ва трябва да се помисли в закона, мдаа...То аз също си мисля, че тия дето са пуснали тая кола за свободен тест драйф ги пере съчмата но те са си поели риска.Ма да ругаем че няма закон срещу т’ва - е много ми дойде, честна пенсионерска!
                    Аз не мога да разбера какво не харесваш на УСА? Има си всичко - параноя, стрес, кретенизъм ... по много!
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #70
                      А, нищо! Ако нещо от тия неща ми залипсва мога да отида там.Не го ща обаче дома!
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #71
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Моето предположение е, че системата за стабилност е била изключена и пича е подал рязко газ за да изпревари поршето (както пише в статията ) и тогава е станала белята. Двигател с такава мощност на такъв калпав асфалт е способен да превърти гуми и при тази висока скорост - около 200 км/ч . Вината е в тоя дето му е дал на тоя пич да седне зад волана на такъв автомобил при тези условия. Когато си купуваш такъв автомобил от производител, задължително минаваш курс на обучение, в който ти дават една камара наставления как да го управляваш и те пускат първо на един полигон за да добиеш навици. Това тук е все едно да ти дадат болид и ти кажат "Ай напръй идно кръгчи" Лошото е, че няма никаква законова разпоредба, която да ограничава управлението на такива автомобили от неподготвени водачи. А за тея дето твърдят, че не може да се кара такава кола с 90 км/ч - да може, ама трябва да има някой на последния етаж Кухите лейки не могат да карат бавно, бързо всички можем.
                        Нещо таковаhttp://www.youtube.com/watch?v=aT7Qsg2tLDc

                        Коментар


                          #72
                          dabadaba написа:
                          Що говорите глупости и ручаме жабета?За тази кола 200 км/ч са си като 100-110 за моята. Как искате да се карат тези коли, уставно и със спазване на ограниченията ли? Че защо ги произвеждат тогава? Да не би само за състезания?Имало е рекламна кампания, имало е и други такива коли, едва ли е имало трафик, който да пречи - нормално е да се поиздуят малко. Няма как от човешка грешка, да ти блокира ляво колело и да те забие в мантинелата.Това, дето бил завил прекалено рязко наляво, че затова се било включило нещо си против приплъзване... хайде де! Че то това "нещо" е направено така, че да държи колата по траектория, а не да я забива в мантинелата.А това, дето медиите пишат, че аматьор е карал и затова се е разбила колата, още малко ще излезе, че току що е взел книжка. Дали този, който предоставя колите, намира шофьори за това от улицата. Сигурно хваща 5-6 хаймани и им казва: Имам тук едни яки коли, я елете да видим, дали не може да счупим някоя...
                          Я тогава ми обясни ти ако имаш Ламбо с колко ще го караш, това се казва култура на шофиране и всеки критикува другият, малко или много ето блокирало е ударил се е с да кажем 150-160 и тук идва следващият въпрос, ако тоя келеш беше с 80км/ч би ли се разбил защото аз мисля че не. Ти ако имаш пари за такава кола... еми иди бе да го Е** на некоя писта и раздавай газ, не е нужно да се правиш на отворен по улиците защото караш кола за 200к+ лева, защото мен с Ланчията ме боли с каква кола си и аз возя деца в колата примерно или ще мина на пешеходната (както стана в Стара Загора) постави се на мястото на родителите на това дете и тогава пак ще говорим. За колегата който каза че цената не определя качеството, но този който я подържа не е казал даи ми наи евтиното за Ламборджини, а най-качественото без да го интересува цената. Причината най-вероятно е блокирало точило, но помислете за факта ако бепе катастрофирал с 200 км на някоя много натоварена пешеходна? Това че ние сме ги научили така е отделен въпрос, който кара по хубава кола да се прави на интересен, което ме подсеща как вкарах в пътя едно А8 и ме гледат страшно, а аз щях да влезна в канафката защото ония искал да заобиколи дупка, а ще ви земат мътните и отворковци.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #73
                            Да бе, flippy, казал е искам най-скъпото, но това не означава, че то няма да даде дефект. Не че собственика е спестил отнякъде. Купува си Ферари за два контейнера пари някой, очаква, че това е супер кола, щото и от Ферари ти обясняват, че това е СУПЕР-кола, а тя се самозапалва.http://automedia.investor.bg/a/0-nac...a-v-servizite/
                            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                            Коментар


                              #74
                              u_bo написа:
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Моето предположение е, че системата за стабилност е била изключена и пича е подал рязко газ за да изпревари поршето (както пише в статията ) и тогава е станала белята. Двигател с такава мощност на такъв калпав асфалт е способен да превърти гуми и при тази висока скорост - около 200 км/ч . Вината е в тоя дето му е дал на тоя пич да седне зад волана на такъв автомобил при тези условия. Когато си купуваш такъв автомобил от производител, задължително минаваш курс на обучение, в който ти дават една камара наставления как да го управляваш и те пускат първо на един полигон за да добиеш навици. Това тук е все едно да ти дадат болид и ти кажат "Ай напръй идно кръгчи" Лошото е, че няма никаква законова разпоредба, която да ограничава управлението на такива автомобили от неподготвени водачи. А за тея дето твърдят, че не може да се кара такава кола с 90 км/ч - да може, ама трябва да има някой на последния етаж Кухите лейки не могат да карат бавно, бързо всички можем.
                              Нещо таковаhttp://www.youtube.com/watch?v=aT7Qsg2tLDc
                              Точно п.п. Не мога да разбера от клипа, как са разположени следите от гумата по грапавата част на бордюрите. Те ще кажат дали колелото се тътрило защото е блокирало, или е боксувало. Но като гледам как е осукана джантата, повече ме навежда на мисълта, че колелото се е въртяло доста яко. Ако е блокирало, защо пича не е натиснал спирачка ? Дори и с АБС, щяха да останат следи по асфалта от поне още едно колело, а то няма такива.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #75
                                Esper написа:
                                Т’ва човека е птица упорита...Доде не му сложат хомота отгоре не мирясва.Аз ли съм збъркан, че се чувствам по-добре без него? Не че имам свиня но някак искам да мога да си я заколя в двора без опасност да ме заключат.Ако имам такова желания имам избор - уса е голема страна.Не искам тук да заприлича на нея. По никакъв, дори и бегъл начин!
                                Ами да, явно не мирясва. Виж какво става по улиците и се замисли. Ако си на достатъчно години, да помниш какво беше по бай Тошово време, ще разбереш за какво ти говоря. Не става въпрос само за култура на шофиране, и глоби от КАТ. Като цяло се влошиха нещата, именно под влиянието на пропагандата от "запада" и най-вече от УСА. Хлапетата имитират "лошите" неща от американските филми и си мислят че то те така става. После търсим виновни - под вола теле. В днешно време липсват или не се спазват елементарни културни ценности. Ами явно без хомот няма да се размине. Ще продължаваме да правим тъпотии от класа, и после някой друг да ние виновен.Ето сега пак започваме да се отклонямваме от тмата. Ако ще се спори по такива въпроси, пуснете една друга темичка и давайте да видим до къде ще я докараме
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X