vital написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Катастрофата с Ламборгинито на Цариградско.
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Естествено, че са пожелателни!Егаси то по тази логика следва по закон да трябва да ти зашият курс за управление на всеки автомобил над 150 коня.Или ползването на бойлер в домашни условия да бъде поставено под лиценз!Къде е границата за това и как ще се регламентира в закона?Всеки носи глава на раменете, всичко ли трябва да се регламентира със закон?!?Има една книжка на един поляк, Сойбеслав Засада."Безопасна скорост" се казва, издавана е преди сигурно 40 години.Една негова констатация е валидна както и сега, така ще бъде и в бъдеще:"Безопасната скорост е индивидуална за всеки!"Това не подлежи на регламент или ще бъде тотално извън реалността.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Естествено, че са пожелателни!Егаси то по тази логика следва по закон да трябва да ти зашият курс за управление на всеки автомобил над 150 коня.Или ползването на бойлер в домашни условия да бъде поставено под лиценз!Къде е границата за това и как ще се регламентира в закона?Всеки носи глава на раменете, всичко ли трябва да се регламентира със закон?!?Има една книжка на един поляк, Сойбеслав Засада."Безопасна скорост" се казва, издавана е преди сигурно 40 години.Една негова констатация е валидна както и сега, така ще бъде и в бъдеще:"Безопасната скорост е индивидуална за всеки!"Това не подлежи на регламент или ще бъде тотално извън реалността.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ами те законите не са художествена литература, а са създадени постепенно, заради такива дето не им увират кратуните, и трябва по някакъв начин да им се наложи или забрани да правят разни глупости. Като не става със самосъзнание, се пише един закон който да регламентира до къде аджеба ти се простират правата и проблема се решава. Щом може да има различни категории МПС според общо тегло, брой пътници, със или без ремарке с тегло над определеното ... да не изпадаме сега в подробности, може да има и разделение според мощност - до ХХХ kW и над XXX kW. Не е нормално някакаъв калмук без опит зад волана и с празна кратуна най-вече, да седне в такъв автомобил и да дава газ, без да има идея какво може да се случи. Ама верно бе, те такива коли карат копелдаците на недосегаемите - к’ви закони за тяхОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Т’ва човека е птица упорита...Доде не му сложат хомота отгоре не мирясва.Аз ли съм збъркан, че се чувствам по-добре без него? Не че имам свиня но някак искам да мога да си я заколя в двора без опасност да ме заключат.Ако имам такова желания имам избор - уса е голема страна.Не искам тук да заприлича на нея. По никакъв, дори и бегъл начин!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Еми нали сега е менструация и има избор.Така, както аз ще се изнеса за Сърбия примерно или Албания ако тук заприлича прекалено на уса така всеки е свободен да се ориентира към уса ако не му се чака Честно, направо ме съсипа колегата с идеята да трябва със закон да се ограничи карането на такъв тип коли.Между другото жигулето на Коцев също вече е бая опасно да се кара... Почти колкото ламбо-то.И за т’ва трябва да се помисли в закона, мдаа...То аз също си мисля, че тия дето са пуснали тая кола за свободен тест драйф ги пере съчмата но те са си поели риска.Ма да ругаем че няма закон срещу т’ва - е много ми дойде, честна пенсионерска!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Еми нали сега е менструация и има избор.Така, както аз ще се изнеса за Сърбия примерно или Албания ако тук заприлича прекалено на уса така всеки е свободен да се ориентира към уса ако не му се чака Честно, направо ме съсипа колегата с идеята да трябва със закон да се ограничи карането на такъв тип коли.Между другото жигулето на Коцев също вече е бая опасно да се кара... Почти колкото ламбо-то.И за т’ва трябва да се помисли в закона, мдаа...То аз също си мисля, че тия дето са пуснали тая кола за свободен тест драйф ги пере съчмата но те са си поели риска.Ма да ругаем че няма закон срещу т’ва - е много ми дойде, честна пенсионерска!I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
u_bo
Dido_Lyubenov написа:Моето предположение е, че системата за стабилност е била изключена и пича е подал рязко газ за да изпревари поршето (както пише в статията ) и тогава е станала белята. Двигател с такава мощност на такъв калпав асфалт е способен да превърти гуми и при тази висока скорост - около 200 км/ч . Вината е в тоя дето му е дал на тоя пич да седне зад волана на такъв автомобил при тези условия. Когато си купуваш такъв автомобил от производител, задължително минаваш курс на обучение, в който ти дават една камара наставления как да го управляваш и те пускат първо на един полигон за да добиеш навици. Това тук е все едно да ти дадат болид и ти кажат "Ай напръй идно кръгчи" Лошото е, че няма никаква законова разпоредба, която да ограничава управлението на такива автомобили от неподготвени водачи. А за тея дето твърдят, че не може да се кара такава кола с 90 км/ч - да може, ама трябва да има някой на последния етаж Кухите лейки не могат да карат бавно, бързо всички можем.
Коментар
-
dabadaba написа:Що говорите глупости и ручаме жабета?За тази кола 200 км/ч са си като 100-110 за моята. Как искате да се карат тези коли, уставно и със спазване на ограниченията ли? Че защо ги произвеждат тогава? Да не би само за състезания?Имало е рекламна кампания, имало е и други такива коли, едва ли е имало трафик, който да пречи - нормално е да се поиздуят малко. Няма как от човешка грешка, да ти блокира ляво колело и да те забие в мантинелата.Това, дето бил завил прекалено рязко наляво, че затова се било включило нещо си против приплъзване... хайде де! Че то това "нещо" е направено така, че да държи колата по траектория, а не да я забива в мантинелата.А това, дето медиите пишат, че аматьор е карал и затова се е разбила колата, още малко ще излезе, че току що е взел книжка. Дали този, който предоставя колите, намира шофьори за това от улицата. Сигурно хваща 5-6 хаймани и им казва: Имам тук едни яки коли, я елете да видим, дали не може да счупим някоя...Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Да бе, flippy, казал е искам най-скъпото, но това не означава, че то няма да даде дефект. Не че собственика е спестил отнякъде. Купува си Ферари за два контейнера пари някой, очаква, че това е супер кола, щото и от Ферари ти обясняват, че това е СУПЕР-кола, а тя се самозапалва.http://automedia.investor.bg/a/0-nac...a-v-servizite/The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
u_bo написа:Dido_Lyubenov написа:Моето предположение е, че системата за стабилност е била изключена и пича е подал рязко газ за да изпревари поршето (както пише в статията ) и тогава е станала белята. Двигател с такава мощност на такъв калпав асфалт е способен да превърти гуми и при тази висока скорост - около 200 км/ч . Вината е в тоя дето му е дал на тоя пич да седне зад волана на такъв автомобил при тези условия. Когато си купуваш такъв автомобил от производител, задължително минаваш курс на обучение, в който ти дават една камара наставления как да го управляваш и те пускат първо на един полигон за да добиеш навици. Това тук е все едно да ти дадат болид и ти кажат "Ай напръй идно кръгчи" Лошото е, че няма никаква законова разпоредба, която да ограничава управлението на такива автомобили от неподготвени водачи. А за тея дето твърдят, че не може да се кара такава кола с 90 км/ч - да може, ама трябва да има някой на последния етаж Кухите лейки не могат да карат бавно, бързо всички можем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Esper написа:Т’ва човека е птица упорита...Доде не му сложат хомота отгоре не мирясва.Аз ли съм збъркан, че се чувствам по-добре без него? Не че имам свиня но някак искам да мога да си я заколя в двора без опасност да ме заключат.Ако имам такова желания имам избор - уса е голема страна.Не искам тук да заприлича на нея. По никакъв, дори и бегъл начин!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар