Ааааа, ама това старият ебалникбеге ли е бе...Ми не знаех. Аз като чуя за това място ме свива диарията...Но да - там ше се похарчи ламбо-то. По един или друг начин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Катастрофата с Ламборгинито на Цариградско.
Collapse
X
-
Колеги сега някой ще го приемат като заяждане, някой други като самата истина. Значи този "келеш" с това Ламбо, не е карал с препоръчителната скорост за този участък и това е сигурно, защото гъзарията го е гонила много жестоко.Това може да се случи и с 70км/ч, но в такъв случай пак имаш 2 секунди да реагираш, докато при 140км//ч времето за реакция е поне 5 пъти по-малко. Нещо друго, това е кола за 150 000+ лева, мислите ли че не е напълно изрядна и са пестени пари от накладки, спирачни маркучи и окачване? Аз не го мисля и според мен разликата за шофъорска грешка и проблем в колата е 80/20 в полза на ГЪЗАРИЯТА. Запитайте се в колко от случаите когато сте карали с нормалната за пътят скорост сте спасявали положението при опасни ситуаций и колко пъти когато сте карали по-бързо. Обобщение, СЕЛЯНИЯТА, ГЪЗАРИЯТА, ТАШКАРЛЪКА, ЛИГОТИЯТА И ЗАВИШЕНИТЕ ШОФЪОРСКИ УМЕНИЯ (които си мислим че имаме всички ДРИШЛИОВЦИ (като мен)) водят до много проблеми и нова дупка за пари, а не дай си боже нещо друго. Не съм най-примерният шофъор, но поне МИСЛЯ като карам.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Причината може и да е блокирало колело, но това ще е единичен случай. 98% от другите катастрофи стават от гъзарията на младежите. Не съм експерт но колегата по горе каза че като е карал зад него е завил рязко на ляво, аз си го обеснявам с това, че сигурно се е престроил прекалено бързо или е опитал да смени платната и тогава е включило ЕСП или някаква друга система за приплъзване и е блокирало колелото и това когато е бил с по-висока скорост, с по малка казвам отново че нямаше да има такива последствия. Блокиране е имало, опитвам се да кажа че може би първо е била човешка грешка и след това блокирането на точилото, който както иска да го разбира, за това тази кола струва 200 000 лева, за да има минимални "бъгове" и дефекти, а не да и блокира колелата без причина. (не казвам че не може да се случи, но е малко вероятно)Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Що говорите глупости и ручаме жабета?За тази кола 200 км/ч са си като 100-110 за моята. Как искате да се карат тези коли, уставно и със спазване на ограниченията ли? Че защо ги произвеждат тогава? Да не би само за състезания?Имало е рекламна кампания, имало е и други такива коли, едва ли е имало трафик, който да пречи - нормално е да се поиздуят малко. Няма как от човешка грешка, да ти блокира ляво колело и да те забие в мантинелата.Това, дето бил завил прекалено рязко наляво, че затова се било включило нещо си против приплъзване... хайде де! Че то това "нещо" е направено така, че да държи колата по траектория, а не да я забива в мантинелата.А това, дето медиите пишат, че аматьор е карал и затова се е разбила колата, още малко ще излезе, че току що е взел книжка. Дали този, който предоставя колите, намира шофьори за това от улицата. Сигурно хваща 5-6 хаймани и им казва: Имам тук едни яки коли, я елете да видим, дали не може да счупим някоя...Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Мдаа, за това съм напълно съгласен.Високата цена в никакъв случай не е гаранция за евентуална липса на проблеми.За качество, уникалност и други подобни донякъде е една много добра предпоставка.Ама да си мислиш, че това нещо е перфектно без никакви проблеми е леко наивно.От друга страна няма лошо човек да запази вярата си и е Дедо МразI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
dabadaba написа:Що говорите глупости и ручаме жабета?За тази кола 200 км/ч са си като 100-110 за моята. Как искате да се карат тези коли, уставно и със спазване на ограниченията ли? Че защо ги произвеждат тогава? Да не би само за състезания?Имало е рекламна кампания, имало е и други такива коли, едва ли е имало трафик, който да пречи - нормално е да се поиздуят малко. Няма как от човешка грешка, да ти блокира ляво колело и да те забие в мантинелата.Това, дето бил завил прекалено рязко наляво, че затова се било включило нещо си против приплъзване... хайде де! Че то това "нещо" е направено така, че да държи колата по траектория, а не да я забива в мантинелата.А това, дето медиите пишат, че аматьор е карал и затова се е разбила колата, още малко ще излезе, че току що е взел книжка. Дали този, който предоставя колите, намира шофьори за това от улицата. Сигурно хваща 5-6 хаймани и им казва: Имам тук едни яки коли, я елете да видим, дали не може да счупим някоя...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
S_BANKOV написа:veskobravo написа:Колата си е свършила работата-НЯМА пострадали....да,може да дава дефекти (евентуално)може и да я карат неподготвени хора (в повечето случай) НО колко са колите с които да се разбиеш така и да оцелееш... И да,има разлика дали ще се разбиеш в бетонен блок без спирачен път или ше отнесеш някъдемантинелите,които поемат удара....Жалко за Ламборджинито
Коментар
-
Със сигурност колата е имала някакъв технически проблем, защото по принцип това чудовище излиза извън всякакви ограничения по нормалните пътища. Представете си другата крайност - карате след такъв с 90 по междуградски път, нали веднага ще го вкараме в друга категория - "тоя пък сега какво се гъзарее - има такава кола, ама не я натиска"Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
BO написа:Предпочитам с моя Фиат да ми се наложи да спра от 100 до 0, вместо да съм в Ламбото и да трябва да спирам за същата ситуация ама от 200км/ч.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Моето предположение е, че системата за стабилност е била изключена и пича е подал рязко газ за да изпревари поршето (както пише в статията ) и тогава е станала белята. Двигател с такава мощност на такъв калпав асфалт е способен да превърти гуми и при тази висока скорост - около 200 км/ч . Вината е в тоя дето му е дал на тоя пич да седне зад волана на такъв автомобил при тези условия. Когато си купуваш такъв автомобил от производител, задължително минаваш курс на обучение, в който ти дават една камара наставления как да го управляваш и те пускат първо на един полигон за да добиеш навици. Това тук е все едно да ти дадат болид и ти кажат "Ай напръй идно кръгчи" Лошото е, че няма никаква законова разпоредба, която да ограничава управлението на такива автомобили от неподготвени водачи. А за тея дето твърдят, че не може да се кара такава кола с 90 км/ч - да може, ама трябва да има някой на последния етаж Кухите лейки не могат да карат бавно, бързо всички можем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар