Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Катастрофата с Ламборгинито на Цариградско.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ааааа, ама това старият ебалникбеге ли е бе...Ми не знаех. Аз като чуя за това място ме свива диарията...Но да - там ше се похарчи ламбо-то. По един или друг начин.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #47
      Такъв цирк няма! Типично по български!
      vrati, врати за мазета, монтаж врати

      Коментар


        #48
        Колеги сега някой ще го приемат като заяждане, някой други като самата истина. Значи този "келеш" с това Ламбо, не е карал с препоръчителната скорост за този участък и това е сигурно, защото гъзарията го е гонила много жестоко.Това може да се случи и с 70км/ч, но в такъв случай пак имаш 2 секунди да реагираш, докато при 140км//ч времето за реакция е поне 5 пъти по-малко. Нещо друго, това е кола за 150 000+ лева, мислите ли че не е напълно изрядна и са пестени пари от накладки, спирачни маркучи и окачване? Аз не го мисля и според мен разликата за шофъорска грешка и проблем в колата е 80/20 в полза на ГЪЗАРИЯТА. Запитайте се в колко от случаите когато сте карали с нормалната за пътят скорост сте спасявали положението при опасни ситуаций и колко пъти когато сте карали по-бързо. Обобщение, СЕЛЯНИЯТА, ГЪЗАРИЯТА, ТАШКАРЛЪКА, ЛИГОТИЯТА И ЗАВИШЕНИТЕ ШОФЪОРСКИ УМЕНИЯ (които си мислим че имаме всички ДРИШЛИОВЦИ (като мен)) водят до много проблеми и нова дупка за пари, а не дай си боже нещо друго. Не съм най-примерният шофъор, но поне МИСЛЯ като карам.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #49
          Как шофьорска грешка ще блокира само едното колело...

          Коментар


            #50
            Причината може и да е блокирало колело, но това ще е единичен случай. 98% от другите катастрофи стават от гъзарията на младежите. Не съм експерт но колегата по горе каза че като е карал зад него е завил рязко на ляво, аз си го обеснявам с това, че сигурно се е престроил прекалено бързо или е опитал да смени платната и тогава е включило ЕСП или някаква друга система за приплъзване и е блокирало колелото и това когато е бил с по-висока скорост, с по малка казвам отново че нямаше да има такива последствия. Блокиране е имало, опитвам се да кажа че може би първо е била човешка грешка и след това блокирането на точилото, който както иска да го разбира, за това тази кола струва 200 000 лева, за да има минимални "бъгове" и дефекти, а не да и блокира колелата без причина. (не казвам че не може да се случи, но е малко вероятно)
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #51
              Що говорите глупости и ручаме жабета?За тази кола 200 км/ч са си като 100-110 за моята. Как искате да се карат тези коли, уставно и със спазване на ограниченията ли? Че защо ги произвеждат тогава? Да не би само за състезания?Имало е рекламна кампания, имало е и други такива коли, едва ли е имало трафик, който да пречи - нормално е да се поиздуят малко. Няма как от човешка грешка, да ти блокира ляво колело и да те забие в мантинелата.Това, дето бил завил прекалено рязко наляво, че затова се било включило нещо си против приплъзване... хайде де! Че то това "нещо" е направено така, че да държи колата по траектория, а не да я забива в мантинелата.А това, дето медиите пишат, че аматьор е карал и затова се е разбила колата, още малко ще излезе, че току що е взел книжка. Дали този, който предоставя колите, намира шофьори за това от улицата. Сигурно хваща 5-6 хаймани и им казва: Имам тук едни яки коли, я елете да видим, дали не може да счупим някоя...
              Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

              Коментар


                #52
                Колега flippy89, отдавна високата цена на една стока НЕ гарантира високо качество на същата.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #53
                  Мдаа, за това съм напълно съгласен.Високата цена в никакъв случай не е гаранция за евентуална липса на проблеми.За качество, уникалност и други подобни донякъде е една много добра предпоставка.Ама да си мислиш, че това нещо е перфектно без никакви проблеми е леко наивно.От друга страна няма лошо човек да запази вярата си и е Дедо Мраз
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #54
                    Точно тая кола има достатъчно системи, които да НЕ блокират колелата, особено пък едностранно...На абс работата му е да не блокира колелата, есп има друга задача, но да кажеме айде пак ползва спирачките, но не така че да ги блокира.

                    Коментар


                      #55
                      dabadaba написа:
                      Що говорите глупости и ручаме жабета?За тази кола 200 км/ч са си като 100-110 за моята. Как искате да се карат тези коли, уставно и със спазване на ограниченията ли? Че защо ги произвеждат тогава? Да не би само за състезания?Имало е рекламна кампания, имало е и други такива коли, едва ли е имало трафик, който да пречи - нормално е да се поиздуят малко. Няма как от човешка грешка, да ти блокира ляво колело и да те забие в мантинелата.Това, дето бил завил прекалено рязко наляво, че затова се било включило нещо си против приплъзване... хайде де! Че то това "нещо" е направено така, че да държи колата по траектория, а не да я забива в мантинелата.А това, дето медиите пишат, че аматьор е карал и затова се е разбила колата, още малко ще излезе, че току що е взел книжка. Дали този, който предоставя колите, намира шофьори за това от улицата. Сигурно хваща 5-6 хаймани и им казва: Имам тук едни яки коли, я елете да видим, дали не може да счупим някоя...
                      Предпочитам с моя Фиат да ми се наложи да спра от 100 до 0, вместо да съм в Ламбото и да трябва да спирам за същата ситуация ама от 200км/ч.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #56
                        S_BANKOV написа:
                        veskobravo написа:
                        Колата си е свършила работата-НЯМА пострадали....да,може да дава дефекти (евентуално)може и да я карат неподготвени хора (в повечето случай) НО колко са колите с които да се разбиеш така и да оцелееш... И да,има разлика дали ще се разбиеш в бетонен блок без спирачен път или ше отнесеш някъдемантинелите,които поемат удара....Жалко за Ламборджинито
                        Е що пък жалко, сега ще ви го докарат в Перник , а другата възможност нали я знаеш, Какво става с колите след краш тест? - като нови на Горубляне
                        По-добре Ламбото да отиде при колегата VET....той може да се справи с пораженията.... :D
                        FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                        Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                        Коментар


                          #57
                          Със сигурност колата е имала някакъв технически проблем, защото по принцип това чудовище излиза извън всякакви ограничения по нормалните пътища. Представете си другата крайност - карате след такъв с 90 по междуградски път, нали веднага ще го вкараме в друга категория - "тоя пък сега какво се гъзарее - има такава кола, ама не я натиска"
                          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                          Коментар


                            #58
                            BO написа:
                            Предпочитам с моя Фиат да ми се наложи да спра от 100 до 0, вместо да съм в Ламбото и да трябва да спирам за същата ситуация ама от 200км/ч.
                            Е точно за това и аз си карам колата със 100-110, ама пък да караш ламборджини с толкова на широк път и без да ти пречи никой... Издувал съм колицата и до 190, но дали по същия начин ще ме запази, ако катастрофирам с такава скорост в мантинела?В случая, мисля, че колата е имала дефект, довел до блокирането на ляво колело, но останалите системи са действали безотказно и не се е стигнало до жертви. Все пак, експертизата ще се произнесе за случилото се - нали има застраховка и все някой трябва да я плати.
                            Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                            Коментар


                              #59
                              Моето предположение е, че системата за стабилност е била изключена и пича е подал рязко газ за да изпревари поршето (както пише в статията ) и тогава е станала белята. Двигател с такава мощност на такъв калпав асфалт е способен да превърти гуми и при тази висока скорост - около 200 км/ч . Вината е в тоя дето му е дал на тоя пич да седне зад волана на такъв автомобил при тези условия. Когато си купуваш такъв автомобил от производител, задължително минаваш курс на обучение, в който ти дават една камара наставления как да го управляваш и те пускат първо на един полигон за да добиеш навици. Това тук е все едно да ти дадат болид и ти кажат "Ай напръй идно кръгчи" Лошото е, че няма никаква законова разпоредба, която да ограничава управлението на такива автомобили от неподготвени водачи. А за тея дето твърдят, че не може да се кара такава кола с 90 км/ч - да може, ама трябва да има някой на последния етаж Кухите лейки не могат да карат бавно, бързо всички можем.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #60
                                Курсовете са по желание

                                Коментар

                                Working...
                                X