Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова каручка, малеле.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Следващия модел има и директно зареждане с кабел , но не върви жената да опъва кабели пред кооперацията и да виси да ги пази.Централното и алармата собствено захранване ли си имат?
    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

    Коментар


      #92
      Nikolow написа:
      Следващия модел има и директно зареждане с кабел , но не върви жената да опъва кабели пред кооперацията и да виси да ги пази.Централното и алармата собствено захранване ли си имат?
      Тези с кабела в контакта не са следващ модел, а се води различен модел. Те се казват плъг-ин хибриди. Просто батерията им е по-голяма и разчиташ, че ще я зареждаш от външен източник, за да може да караш известно време на ток. Но ако падне и тя, то пак се съмнявам, че ще може да се зареди от външен източник (контакт) и тя, защото самото ѝ управление няма да може да "запали". Но не съм чул за случай с плъг-ин хибрид, който да е висял по принцип и да не се кара. А не е като да не следя доста информация из тези среди.Колата си има отделен стандартен акумулатор, който реално се грижи да "запали" системата, за да тръгне големия акумулатор.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #93
        Да дам и аз малко ъпдейт Вече колата мина около 15 хил. км. и за сега да чукна на дърво освен за накладките и дисковете, след като я купих, пари съм дал само за бензин! Много добър автомобил! До сега не съм имал толкова минимални разходи при покупка на 2ра ръка кола. Може би има и значение, че е сглобен в Япония. Вече се оглеждам и за 2ри автомобил и май пак ще е Приус...ама значително по новичък. Абе май нещо марката и особенно модела много ми допаднаха
        SKODA 105L '78
        PUNTO 1.2 MPI ELX '94
        FIAT 126p '89
        TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
        GRANDE PUNTO 1.2 '06

        Коментар


          #94
          Това е сигурно, че е един от най-здравите модели на пазара в момента.И само си представи да си купиш нов автомобил, на който 6 години ще го обслужват безплатно, а до 10-тата година и батерията.10 години да караш автомобил без да ти направи проблем, това ми се струваше невъзможно до преди 3 години. И преди да го открия, то щях да съм твърд противник на такова становище.Понеже имам пълната сервизна история на моя, той е влизал 2 пъти в сервиз.Закупен е март 2006-та година.Първото му посещение в сервиз е 2010-та година на 82к за смяна на ел. помпа по сервизна акция. Не е дефектирала, ама е сменена превантивно. Информация тук.За втори път влиза в сервиза отново по сервизна акция през 2012-а година на 122к. Заради този бъг.Два бъга, отстранени превантивно и това е единственото нещо, което се е "развалило" и сменено по тази кола за 10 години.Определено това нещо заслужава адмирации.В тази кола всичко е мислено за оцеляване. Дори механизма за кутийката за слънчевите очила така е направена, че няма как да се развали никога. Определено се вижда разликата в проектирането на всеки един възел. Като погледнеш масовите Тойоти, то нещата са "стандартни". Ама тук според мен японците са искали да докажат, че правят нещо, което ще работи дълго време, избягвайки масовата тенденция на автомобилопроизводителите за ширпотреба стоки.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #95
            След 3 изгорели крушки на фаровете, дойде ред и на габаритите.Бях сложил диодчета вместо стандартната крушка, ама времето не прощава.Хибрида оцелява, а диодите изгниват и започват да се рушат:В крайна на краищата до сега сметката за поддръжка на тази кола се свежда до 3 изгорели крушки Н4 и две диодни Т10. Само така да продължава поддръжката на този автомобил. tooth.gif
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #96
              Малко ъпдейт да дам по темата.
              За сега остават само двата изгнили диода от предишното мнение като проблем. От последния пост не ми е горяла крушка и съм доволен.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #97
                damianoff написа: Преглед на мнението
                Да дам и аз малко ъпдейт Вече колата мина около 15 хил. км. и за сега да чукна на дърво освен за накладките и дисковете, след като я купих, пари съм дал само за бензин! Много добър автомобил! До сега не съм имал толкова минимални разходи при покупка на 2ра ръка кола. Може би има и значение, че е сглобен в Япония. Вече се оглеждам и за 2ри автомобил и май пак ще е Приус...ама значително по новичък. Абе май нещо марката и особенно модела много ми допаднаха
                Нов ъпдейт Колата вече измина 50 хил.км. от както я имам. Освен смененото по горе, смених и свещите...ама ей така, щото аз реших, че са за смяна ...... само бензин се сипва и газ!
                SKODA 105L '78
                PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                FIAT 126p '89
                TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                GRANDE PUNTO 1.2 '06

                Коментар


                  #98
                  Къде на шега, къде на майтап, къде сериозно днес се навършват 5 години от закупуването на автомобила. За тези 5 години придобих много впечатления, умения и мнения.
                  Като кратко резюме мога да споделя следните възгледи:
                  1. Това в първия ми автомобил, който се задържа 5 години в моите ръце. И с всеки изминал ден се убеждавам, че към този момент събира максимално много неща, които ми харесват. Това е и причината да е първия с такъв живот при мен.
                  2. Когато съм имал мисли да го заменям, вече няма много какво да искам и единственото логично решение ми се вижда да е просто следващ (по-нов) модел от тази категория автомобили.
                  3. Със сигурност е най-икономичния за придвижване автомобил, който съм имал.
                  4. Със сигурност е и най-здравия такъв.
                  5. Поради 3 и 4, това е и най-изгодния ми автомобил от към обща цена на притежаване - разход, поддръжки, данъци и т.н.. Като цифри този автомобил ми излиза с около 22% по-евтино като разход в сравнение с най-евтиния ми Фиат до този момент - Мултиплата на метан.

                  Това от мен.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #99
                    Поздравления и от мене,колега за сполучливия избор на кола. И оттук следва логичното - и аз искам такава. В този аспект имам няколко въпроса. Първо за батерията-какви са начините за проверка освен оня тест в Тойота за 200 лв.Ако случайно има проблем има ли начин да се сменят отделни клетки? Препоръчайте ми сервиз,където да направя предпродажбен оглед,защото в официалния искат 2 седмици предварително записване.Спрял съм се на модел от 2012 г. с повече екстри,но най-добрия вариант е ако някой колега с такава кола да я види лично.Става въпрос за времето около средата на юли.Какво да гледам като начало? Бях в сервиз Тойота и там имат една 2013 г.с всички екстри и самопаркиране на 60 000 км.но искат 26 000 лв.Там научих някои неща,но не достатъчно. Всяко мнение ще ми е от полза.
                    Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                    Коментар


                      Да потвърдя и аз....Приуса е най-добрата кола, която съм имал до момента! Съжалявам, че се разделих с нея....
                      SKODA 105L '78
                      PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                      FIAT 126p '89
                      TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                      GRANDE PUNTO 1.2 '06

                      Коментар


                        Да дам отчет.
                        След 200к километра първата механична част на Приуса се предаде. В едното каре на кормилния прът се появи луфт. Все пак първата "повреда" за тези километри мисля, че е добър показател при положение, че се експлоатира само в градска среда.
                        А и ми писна да ми горят китайските диоди на габаритите. От както сложих "стандартни" Осрам ДълъгЖивот, няма изгоряла крушка. А, да и едната на заден ляв габарит ми изгоря. Ама нормално де, все за 14 години трябва да изгори и тя веднъж.
                        Последна редакция от BO; 12.09.2020, 01:24.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          На мен май лявата биалетка започва да се предава, че при голяма дупка се чува леко чукане, ама за сега нямам нерви да се разправям, кога се усили ще я сменя :D
                          Периодично и на мен ми гори по някоя крушка на късите, ама съм се запасил с няколко и отремонтирам на място.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            На шега, на майтап и се минаха 7 години от придобивката.
                            Придобих опит и знания, които ми харесват и мога да заявя, че това е един доста сполучлив и здрав автомобил.
                            От последното мнение ми изгоря една крушка на преден ляв мигач. Това е.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              Приуса вярно е здрава кола, жалко само, че няма тръпка. Иначе надеждността е пословична.
                              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                              Коментар


                                Зависи кой и по какъв начин разбира тръпката.
                                За едни е колата да е 600 коня и всеки ден да минаваш на косъм от смъртта, за други е уникален цвят, за трети дали и днес нещо няма да се развали, за четвърти дали ще дадеш този път разход с 0.2/100 по-нисък.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X