Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

В КАТ разполагат с шумомер...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    В КАТ разполагат с шумомер...

    http://dariknews.bg/view_article.php...Относно тази статия се чудя, тъй като на бравото в клас (най-бързото от най-бавните демек 1.2) съм с права генерация и с спортно гърне Borla което е доста шумно, и минавам децибелите които са позволени в градски условия.. та въпроса ми е дали ако имам сертификат за тази изпускателна система могат все пак, отново да ми направят проблем?
    Fiat Bravo 99' 1.6 GT
    Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
    Fiat Bravo 99' 1.6 SX

    #2
    Сертификатите НЕ са над закона.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Първо трябва да се поинтересуват от условията, в които е възможно коректно измерване.

      Коментар


        #4
        А ако колата минава децибелите,но така е излезнала от завода ? Щото ако спрат някой Мерджан АМГ или новичко БМВ с буквичка М и три черти,ще се видат в чудо или може би закона ще е пак за наши и ваши.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #5
          Princo написа:
          А ако колата минава децибелите,но така е излезнала от завода ? Щото ако спрат някой Мерджан АМГ или новичко БМВ с буквичка М и три черти,ще се видат в чудо или може би закона ще е пак за наши и ваши.
          Какво като спрат някое АМГ или М, на 100% съм сигурен, че няма да трещят както въпросното Браво с правата тръба.... напротив. Даже може да ти доставят душевна чикия от звука, за разлика от правата тръба

          Коментар


            #6
            Ako се оборудват и с мобилни преси за балиране на ревящите кочини...
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              @VoDo: И сега като си извън нормите за шум чувсташ ли се по-добре ?Повече ли върви колата ти ? По-добре ли звучи ?Предполагам, че като качваш нагорнища спираш климатика ако изобщо имаш такъв, защото колата няма мощност, но иначе си с права тръба....От такива като теб нощем не мога да спя.Като искаш да си бърз си взимаш кола с по-голям мотор. Това е.Моята Брава сток беше 105, сега е може би 130. Единственото, което се чува е как турбината свири като самолет.Спортни филтри и гърнета НЕ вдигат мощността. Гориво трябва и то в повече...
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #8
                vgeorgiev написа:
                @VoDo: И сега като си извън нормите за шум чувсташ ли се по-добре ?Повече ли върви колата ти ? По-добре ли звучи ?Предполагам, че като качваш нагорнища спираш климатика ако изобщо имаш такъв, защото колата няма мощност, но иначе си с права тръба....От такива като теб нощем не мога да спя.Като искаш да си бърз си взимаш кола с по-голям мотор. Това е.Моята Брава сток беше 105, сега е може би 130. Единственото, което се чува е как турбината свири като самолет.Спортни филтри и гърнета НЕ вдигат мощността. Гориво трябва и то в повече...
                Това мнение какво общо има с темата, колегата сам ще прецени как да си направи колата, а органите имат право да го санкционират ако е в нарушение на даден закон, а не ти да му даваш акъл какво да си прави личната собственост.И си в грешка, филтрите и гърнетата също влиаят на мощността, не всичко е само гориво
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  @didich колега с радост ще се радвам ако ми купиш по-мощна кола.Ако ти ми даваш парите за бензин и за ремонти може и да ми купиш субаро wrx. По принцип вечер след 10:30 карам в ниските обороти и съм наясно, че колата е шумна.Въпроса ми беше друг аз намерих отговор на друго място.
                  Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                  Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                  Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                  Коментар


                    #10
                    VoDo написа:
                    @didich колега с радост ще се радвам ако ми купиш по-мощна кола.Ако ти ми даваш парите за бензин и за ремонти може и да ми купиш субаро wrx. По принцип вечер след 10:30 карам в ниските обороти и съм наясно, че колата е шумна.Въпроса ми беше друг аз намерих отговор на друго място.
                    Мнението ми беше към колегата, който съм цитирал, а не към теб лично, нямам претенции към никой как да си кара и прави колата, защото не работя в КАТ и не изпълнявам функциите на пътен полицай. И мойта кола е с премахнат катализатор и крайно спортно гърне и е по шумно от същата такава излязла от завода, но ще си карам с това гърне докато не въведат закон, който забранява спортните гърнета и високите децибели по улицата, нямам какво повече да добавя към темата, сори за спама
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      При мен на Пунтич бях с едно спортно гърне от Илиянци за 50 кинта и яко бръмчеше и ме кефеше, но по магистралата на 120 толкова бучеше в купето че не се трае. В момента съм със сток гърне и 2 катализатора и 100 коня отгоре спрямо Пунтото и звука е в пъти по приятен. Иначе до сега не съм виждал някой да му мерят с шумомер. Все пак ако бръмчиш из кварталите с яко газ вечер като е тихо може и да се заядат. Аз живея в Надежда и петък и сбътоа вечер от 202-ра е голям ад от пилежи на гуми и бръмчащи гърнета.
                      BMW E46 coupe
                      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                      Коментар


                        #12
                        В КАТ разполагат с шумомер...
                        Те па ако знаят ние с какви "инджинери" по изпускателни системи рааполагаме.... :D Живея на оживен булевард и съм с две ръце за проверки и спиране на МПС-та от движение. Еле па ония с пистарките що клетви са отнесли от мен.Майка им жална ако се сбъдваха.
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар


                          #13
                          krasio_79bs написа:
                          В КАТ разполагат с шумомер...
                          Те па ако знаят ние с какви "инджинери" по изпускателни системи рааполагаме.... :D Живея на оживен булевард и съм с две ръце за проверки и спиране на МПС-та от движение. Еле па ония с пистарките що клетви са отнесли от мен.Майка им жална ако се сбъдваха.
                          А представи си като бонус едно чаве на три месеца с колики, дето таман си го приспал и си леко нервен от факта, че сее скъсало от рев, а ти не знаеш какво му е и как да му помогнеш.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Didich съжелявам объркал съм без да искам.Мнението ми е насочено към vgeorgiev
                            Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                            Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                            Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                            Коментар


                              #15
                              Преди години на Рали Хеброс ако не се лъжа за първи път наблюдавах тази процедура Странно ми беше, че се мерят точно състезателни автомобили. Повечето пилоти също се чудеха. Ето извадка от правилника на спортната федерация :Ниво на шум на автомобилитеВсички автомобили трябва да бъдат оборудвани със заглушителна система. Външното ниво нашума, измерено по стационарен метод, не може да надвишава 98 db cm / A за група N и А с марж нагрешка 2 DB / A. Ще се измерва нивото на шума на разстояние от 50 см от ауспуха с ъгъл от 45градуса. Ниво на шума се измерва при 3500 оборота / мин за автомобили с бензинови двигатели ипри 2500 оборота / мин за автомобили с дизелови двигатели.Ниво на шума ще се измерва по време на техническия преглед и във всеки един момент по времена ралито. Всяко превишаване на допустимите нива на шум по време на техническия преглед водидо забрана за участие в ралито, всяко превишаване на допустимите нива на шум по време на ралитоще бъде докладвано на Спортните комисари, които могат да прилагат санкции, в съответствие счл.152 и чл.153 от Международния спортен кодекс на ФИА.

                              Коментар

                              Working...
                              X