Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Техники на шофиране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    avvasilev написа:
    Princo написа:
    И на нови и мощни коли съм цъкал,повечето се местят мирно и кротко в дясно !
    Тъй, тъй, не всички карат самолети, като теб! П.П. А бе, ти кога взе книжка, че и съвети взе да даваш? Аз имам поне 500 000 км зад гърба си, с лека кола, с бус, и пак не се пъхам да давам акъл, а ти? Возил ли си цистерна, пълна до половината, в бус?Тогава се научаваш на плавно и нежно боравене с управлението ...
    И ЗИЛ с водоноска съм карал,бус натоварен с PVC профили до горе,ЗИЛ самосвал натоварен с клони до горе и камион съм карал,вече през ден и дете возя ама не е там въпросът.Аз не им пресвяткам за да си меря х*я,пресвяткам щото е супер изнервещо някой да се забие в лявата лента,при положение,че ти примерно бързаш за някъде.Аз ще си понеса отгворността от органите,когато ме глобят,но за момента искам той просто да мине в дясната лента,не аз да правя пируети между двете платна ...
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #47
      Humppa написа:
      Исках в тази тема да се споделят техники за каране. Надявах се да стане хубава тема. Но като почти всяка тема започнахте да си избивате комплексите и да си мерите... дългите светлини.Що все така изтрещявате бе хора?!Вместо да напишете например има ли смисъл при сваляне на по-долна предавка двойното амбриране при синхронизирани скоростни кутии...
      Разбирам пари да искаш да ти дам...ама ти акъл. Как да ти дам нещо, което нямам
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #48
        Не акъл!Опит, шофьорски! За който също важи поговорката "Не питай старило, питай патило".Щото бай Пешо от Горно Уйно може да има и 40 години стаж, и да е минал 300 000 км на жигулката, и 4-та скорост да включва само на магистралата Е на него един хлапак с GSXR трудно ще му обясни що е то countersteering, understeering, oversteering, highside.....

        Коментар


          #49
          kiriluz1 написа:
          ...последната е автомат, няма такъв кеф особено зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно...
          За нещо такова говорех.

          Коментар


            #50
            Princo написа:
            И хубу де,аз съм решил да надвиша примерно със 20 ограничението,защото бързам за някъде,карам със 70 ти си със 40 в лява лента,голямо усърдие коства да минеш в дясната лента или просто те хваща яд,че ти цъкат ?!
            Е хубу де, ма аз пък съм решил да карам в ограничението и съгласно ЗДП, който ми разрешава да си избера лента. Т.е. аз съм в рамките на закона, а ти не си, ерго ти се съобразяваш с мен, а не аз с теб.
            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

            Коментар


              #51
              Immortal написа:
              kiriluz1 написа:
              ...последната е автомат, няма такъв кеф особено зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно...
              За нещо такова говорех.
              Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия, дори и когато го включа на ръчен режим.Точно затова и ония с луксозните автомобили млатат спирачки по завоите, просто като върнеш газта и автомобила не ползва двигателя като спирачка
              Lane Staley написа:
              Princo написа:
              И хубу де,аз съм решил да надвиша примерно със 20 ограничението,защото бързам за някъде,карам със 70 ти си със 40 в лява лента,голямо усърдие коства да минеш в дясната лента или просто те хваща яд,че ти цъкат ?!
              Е хубу де, ма аз пък съм решил да карам в ограничението и съгласно ЗДП, който ми разрешава да си избера лента. Т.е. аз съм в рамките на закона, а ти не си, ерго ти се съобразяваш с мен, а не аз с теб.
              А трябва ли да е така, защото така си решил Не е ли по добре да минеш в най дясна лента и там да си спазваш ограничението или всички останали трябва да се съобразяват с теб, че си решиш да караш в най лява лента. А може би просто така си избиваш комплексите и се правиш на голямата работа

              Коментар


                #52
                Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #53
                  Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място и се прави ляв завой се престроява в лявата,като това е обозначено със стрелки.Няма как да карате в лявата лента,когато зад вас идва автомобил с по висока скорост.Затова се следи пътя и обстановката и състоянието на пътя възможно по-напред.Ако наистина има голяма дупка или някакво препятствие в дясното платно-карате в лявото,но задължително пускайте ляв мигач за да може засиленият автомобил,който ви приближава да разбере мисълта ви.
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар


                    #54
                    Kay_ написа:
                    Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата.
                    Не, не трябва, именно на такива места статстиката сочи че си отиват най много картери. Чета, много зимни шофьори има тука, , та си викам да направим зимъска една среща на форума към моя край, суджука и виното от мен. , сеира ще е на обща сметка, да видим кой ще се вози на предния капак докато качва байра и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/пп Една моя лоша практика е да стоян а съединител и първа на светофара, и лошото е че изобщо не ми пука са аксиалния лагер.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #55
                      popara801 написа:
                      Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място и се прави ляв завой се престроява в лявата,като това е обозначено със стрелки.Няма как да карате в лявата лента,когато зад вас идва автомобил с по висока скорост.Затова се следи пътя и обстановката и състоянието на пътя възможно по-напред.Ако наистина има голяма дупка или някакво препятствие в дясното платно-карате в лявото,но задължително пускайте ляв мигач за да може засиленият автомобил,който ви приближава да разбере мисълта ви.
                      Добре, ела до Сф и искам да се возя при теб да видя как караш по целия Борис в дясната лента или на излизане от града към Перник пак в дясна лента. В градски условия няма забрана до колкото знам в коя лента да се движа. примерно на бул. България мисля, че ограничението е 70 ( не съм сигурен) и не мога да карам в лява лента със 70? Ако говорим на магистрали съм напълно съгласен с теб. аз винаги карам 110-120 и съм си в дясната лента.
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #56
                        S_BANKOV написа:
                        Kay_ написа:
                        Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата.
                        Не, не трябва, именно на такива места статстиката сочи че си отиват най много картери. Чета, много зимни шофьори има тука, , та си викам да направим зимъска една среща на форума към моя край, суджука и виното от мен. , сеира ще е на обща сметка, да видим кой ще се вози на предния капак докато качва байра и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/пп Една моя лоша практика е да стоян а съединител и първа на светофара, и лошото е че изобщо не ми пука са аксиалния лагер.
                        И жената го прави това нещо със съединителя- така и я били учили И не ти ли се схваща левачката така?
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #57
                          Не, щото се възползвам от силата на гравитацията която привлича силно, моето стройно краче, което е съразмерна част от грациозното ми 100 килограмово тяло Абе младеж, ти женен ли си и кога успя да я свършиш тая работа, и да смятам ли че и женати е от нашите, дето са винаги първи на светофара
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #58
                            S_BANKOV написа:
                            Не, щото се възползвам от силата на гравитацията която привлича силно, моето стройно краче, което е съразмерна част от грациозното ми 100 килограмово тяло Абе младеж, ти женен ли си и кога успя да я свършиш тая работа, и да смятам ли че и женати е от нашите, дето са винаги първи на светофара
                            За сега сме на годеж, но готвим тежка Македонска сватба...сигурно ще има утрепани хора колкото от три Чирпански земетресения...ама здраве да е. Иначе на светофари се изтрелва с по 20-30 метра от другите коли и нея интересуват дупки и други такива подробности...а аз си стоя със свито сърчице на дясната седалка, чудейски се кога ще ходя при Дани в Дружба
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #59
                              Това със съединителя и първа го преподават почти навсякъде с уговорката, че така е правилно, но ние не го правим по ред причини. Не виждам нищо нередно - когато взех книжка карах около 60 000 км така една стара трошка, която не си знаеше годините, нито кога последно е сменян съединителят без проблеми. След мен я караха още около 40 000 км преди да я бракуват. Все пак не разбрах - това ли ви са техниките на шофиране - да щракате с фарове, да карате в лявата лента и да се изнервяте???? Иначе са много полезни техники, жалко, че май повече почнахте да мерите... дима от ауспуха, вместо да напишете нещо наистина смислено.
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар


                                #60
                                chaveto написа:
                                Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия, дори и когато го включа на ръчен режим.Точно затова и ония с луксозните автомобили млатат спирачки по завоите, просто като върнеш газта и автомобила не ползва двигателя като спирачка
                                Подчератното може би важи само за твоя автомобил. Над 100 000 км с различни автомобили (но не и френски) с автомати и всичките при спускане използват двигателя като спирачка. Даже на стръмните спускания превключвам от позиция D на 3 или 2, за да не ми се налага използване на спирачка . Може би само CVT кутиите нямат опция "моторна спирачка".Моите техники на шофиране: винаги гледам възможно най-далеч по пътя напред (и назад). Не пропускам нито един знак, като на кръстовищата гледам и формата на знаците на другите пътища.При нощно шофиране никога не се взирам във фаровете на идващата кола, а се съсредоточавам в пътната маркировка или в тревата/храсталаците (при липсваща маркировка), за да не бъда заслепен.Тръгвам 30мин по-рано, за да не ми се налага да бързам и карам със скоростта на околните при натоварен трафик - обикновено до 10км/ч над ограничението.Когато забележа неадекватен шофьор се отдалечавам от него.
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X