Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Техники на шофиране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    ele написа:
    Все пак не разбрах - това ли ви са техниките на шофиране - да щракате с фарове, да карате в лявата лента и да се изнервяте???? Иначе са много полезни техники, жалко, че май повече почнахте да мерите... дима от ауспуха, вместо да напишете нещо наистина смислено.
    Ти от 4 страници само това за святкането ли прочете? Мисля, че проблемът е в теб в такъв случай.А и давай - ти кажи някоя техника. Що чакаш другите? Напиши смисленото нещо, което всички чакаме със затаен дъх...
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #62
      Нали сте толкова велики шАфЙори, само се хвалите, искам да науча и аз велики техники на каране. Иначе моите са прости - караш според ограниченията и си отваряш очите за ниско летящи, минаващи на червено и светкащи индивиди.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #63
        popara801 написа:
        Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място....
        Правилно си почнал изречението, но неправилно си го завършил. В населено място може да си караш в която лента си искаш.Преминаването в дясната лента с по-голяма скорост покрай по-бавно движещо се МПС в лявата не се счита за изпреварване.Прочети си пак ЗДвП.

        Коментар


          #64
          chaveto написа:
          Immortal написа:
          kiriluz1 написа:
          ...последната е автомат, няма такъв кеф особено зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно...
          За нещо такова говорех.
          Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия...
          Аз Кво казвам, ти къде отиде. Говоря за потеглянето. Спирането на моторна спирачка е друга работа.Би ли ми обяснил каква е разликата когато аз потеглям на 2-ра в снега с ръчната кутия и когато автоматикът тръгва на 2-ра или 3-та? Кое точно мислиш, че не мога да имитирам?

          Коментар


            #65
            Immortal написа:
            Кое точно мислиш, че не мога да имитирам?
            Примерно Кен Блок
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #66
              Immortal написа:
              popara801 написа:
              Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място....
              Правилно си почнал изречението, но неправилно си го завършил. В населено място може да си караш в която лента си искаш.Преминаването в дясната лента с по-голяма скорост покрай по-бавно движещо се МПС в лявата не се счита за изпреварване.Прочети си пак ЗДвП.
              То не значи,че в населено място не минавам от дясно особено по булевардите и от светофар до светофар си има т.нар.зелена вълна,но бързаците се натискат в ляво и като стигнат на следващия да спират на червеното,най ми прави кеф да вляза на 3-та покрай тях и да съм едни гърди напред.А за правилника-не ми се чете още повече,че не се е изменило нищо фрапантно от времето,когато съм го чел и учил.И практика момчета това е най важното.Каране всеки ден във всякаква обстановка.
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #67
                Stefanaki написа:
                chaveto написа:
                Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия, дори и когато го включа на ръчен режим.Точно затова и ония с луксозните автомобили млатат спирачки по завоите, просто като върнеш газта и автомобила не ползва двигателя като спирачка
                Подчератното може би важи само за твоя автомобил. Над 100 000 км с различни автомобили (но не и френски) с автомати и всичките при спускане използват двигателя като спирачка. Даже на стръмните спускания превключвам от позиция D на 3 или 2, за да не ми се налага използване на спирачка . Може би само CVT кутиите нямат опция "моторна спирачка".
                Автомобила ми може да е френски ама скоростната кутия..... е японска Такива положения като 1-2-3... немам има не некви + и -..... абе направено като за прост човек
                Kay_ написа:
                Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата.
                Напротив на околовръстното най лява лента е ужас и точно най дясна е супер и в двете посоки, говоря за района на с.Казичане. Е всеки ден има такива които карат с 60км в средната. Зимата се чистят дясна и средна средна лента, е същите глупаци карат отново в средната лента, но този път с 40км и те принуждават да ги задминаваш от дясно. А като ги задминеш и свирят, пращат ти пожелания на семейството......
                Immortal написа:
                Би ли ми обяснил каква е разликата когато аз потеглям на 2-ра в снега с ръчната кутия и когато автоматикът тръгва на 2-ра или 3-та? Кое точно мислиш, че не мога да имитирам?
                Без коментар

                Коментар


                  #68
                  Immortal написа:
                  chaveto написа:
                  Immortal написа:
                  kiriluz1 написа:
                  ...последната е автомат, няма такъв кеф особено зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно...
                  За нещо такова говорех.
                  Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия...
                  Аз Кво казвам, ти къде отиде. Говоря за потеглянето. Спирането на моторна спирачка е друга работа.Би ли ми обяснил каква е разликата когато аз потеглям на 2-ра в снега с ръчната кутия и когато автоматикът тръгва на 2-ра или 3-та? Кое точно мислиш, че не мога да имитирам?
                  Аз ще го обясня технически.Автоматикът обикновено тръгва на 2-ра, защото торк-а при вдигане на малко по-високи обороти, говоря от празен ход на 1200 примерно, то вътрешното налягане скача много рязко. Когато имаш ниско предавателно число, то изхода към колелата става много рязко и може лесно да ги превърти.Когато си с ръчна кутия, то може много прецизно на определяш зацепването на съединителя и дори на 1-ва скорост може да въртиш колелата с 2 оборота в минута. Автоматика това не го може, както обясних и за това решението е по-висока предавка с по-големи загуби и съответно повишаване на температурата в торк-а. За това и въпросът не ти е верен, защото автомата не може да имитира твоето движение, а не ти неговото.Същото и ти симулираш със съединителя, но просто го отпускаш малко повече, за да предадеш същия момент към колелата. Просто ако си на 1-ва, ще може пак да определиш точно колко да предаваш към колелата но за сметка на по-запазен от износване съединител.Изборът си е твой, но това не означава, че това е правилно. Защото ако искаш може да тръгваш и от 3-та или от 4-та. Пак въпрос на избор.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #69
                    S_BANKOV написа:
                    Чета, много зимни шофьори има тука, , та си викам да направим зимъска една среща на форума към моя край, суджука и виното от мен. , сеира ще е на обща сметка, да видим кой ще се вози на предния капак докато качва байра и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/
                    Кажи им, та да знаят!Лесно е да обясняваш за каране на сняг, ако си от Ямбол или Стара Загора! С Мареата тръгвах в снега без абсолютно никаква газ, само със съединител!В комбинация с добри гуми никога не ме е подвеждала тази техника!
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #70
                      Оф... не ми се спори.Тръгваме от едно и също място в сняг. Един колега с вериги - тръгва на първа и дава газ. Накъса си веригите.Аз тръгнах на втора и си излязох от там без да превъртя гуми.Свидетели от форума имаше поне 5.Карайте както си знаете. Аз си карам както аз си знам, вече над 500 хил. км. и съм имал само 2 ситуации, в които наистина е било опасно и ми се е изправяла косата. При едната се возеше пак един колега от форума...Не съм затъвал в сняг, не съм поднасял, освен преднамерено и контролирано. Карал съм и с летни гуми в снега и пак не съм имал проблеми.avvasilev - това е същото, което ти правиш. Само че има опасност да ти изгасне мотора. Затова - на втора с малко газ - излиза от всякъде. Е, стига да не си се окопал прекалено

                      Коментар


                        #71
                        Immortal написа:
                        avvasilev - това е същото, което ти правиш. Само че има опасност да ти изгасне мотора. Затова - на втора с малко газ - излиза от всякъде. Е, стига да не си се окопал прекалено
                        Аз никога не съм карал 1,4 ... С достатъчно мощен дизелов мотор ... а бе, зимъска пробвай Кромата!
                        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                        Коментар


                          #72
                          Не знам ама с моето Пежо не може да се тръгне на втора. Е, може, но с доста газ. Аз в сняг тръгвам на първа с много малко или без газ. Защо на втора е необходимо?
                          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                          Коментар


                            #73
                            avvasilev написа:
                            Immortal написа:
                            avvasilev - това е същото, което ти правиш. Само че има опасност да ти изгасне мотора. Затова - на втора с малко газ - излиза от всякъде. Е, стига да не си се окопал прекалено
                            Аз никога не съм карал 1,4 ... С достатъчно мощен дизелов мотор ... а бе, зимъска пробвай Кромата!
                            Не е като да не съм я пробвал де, виж снимката в подписа.Но тая зима снега беше много малко, догодина ще видим.

                            Коментар


                              #74
                              Immortal написа:
                              ...Тръгваме от едно и също място в сняг. Един колега с вериги - тръгва на първа и дава газ. Накъса си веригите.Аз тръгнах на втора и си излязох от там без да превъртя гуми....
                              Точно това, написаното от теб, е типично и показателно за шофьор, който не знае да кара.Като е сложил вериги и се е помислил за безсмъртен и раздава газ. Да, ама не.Или искаш да кажеш, че ти ако ѝ нацепиш газта на 2-ра и няма да може да превъртиш веригите ли?Както каза - няма смисъл от спор. И аз не съм затъвал никъде в сняг, нито веднъж, а винаги си тръгвам на 1-ва. Очевидно това, на коя скорост тръгваш не е показателно. Просто си трябва усещане и акъл да не се набиваш там, от където не може да излезеш.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #75
                                S_BANKOV написа:
                                ... да видим кой ще се вози на предния капак докато качва баира, и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/
                                И още един чалъм, слагаш на първа да върти гуми, и излизаш да буташ Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Не съм го правил аз, виждал съм само.Относно техники, не знам, макар че имам книжка от 99-та, имам само около 100к км зад волана. Просто като изпадна в лоша ситуация, реагирам по инстинкт.
                                00' Bravo 105 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X