Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет при избор на комби - Lybra, C5, Laguna или Mazda 6 !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На лагуна 2.2 и разхода и е проблемен. Гори си стабилно.тампоните на задния мост - също.електрониката е ок.А и дали щото е тежка , но не върви като за 150 к.с.п.с. аа и на 2.2 гарнитурата на капака на клапаните се сменяше барабар с капака, а цената не беше особено приятна.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Ето ти нещо, дано ти помогне в избора:http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-laguna-2-0/И малък цитат от статията:"Победител тук еднозначно е Ситроен С5. Само на задната седалка на С5 от трите сравнявани коли е възможно мъж със среден ръст /180 см./ да разположи удобно краката си и дори да може да ги прекръстоса. Също така от трите модела само в Ситроен С5 е възможно на задната седалка да се разположат трима души и да не си пречат, като минимално се опират един в друг. И само при С5 когато задните седалки бъдат сгънати се появява пространство сравнимо с това на комби автомобилите от средния клас, при това подът при тази конфигурация остава абсолютно равен."Сравнени са с други двигатели, но нали търсиш място и комфорт :D . The choice is yours!
      Ситроен Ксантия HDI-110 +++
      Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
      Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

      Коментар


        #18
        Френски дизел само ХДИ. Променливата геометрия на дци не става е поне до 2004г.Странно как всеки вика на 50к км. Турбо си е консуматив.Ако не те притеснява хидравличното окачване се мятай на Ц5Маздата ако се спреш на нея то задължително провери печката(ако има) 90% от тези коли не работи.Чувал съм за извънземна цена за нея провери и това, относно поддръжката пежо 406 е най-евтина.
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          п.с. аа и на 2.2 гарнитурата на капака на клапаните се сменяше барабар с капака, а цената не беше особено приятна.
          Отново някакви митове...... Гарнитурата пълен комплект с всичко е 115лв ако не се лъжа, това е цена в Рено. Има алтернативи за по 50-60лв комплект. Капака си върви комплект с гарнитурата и там цената не е приятна, отново по спомен 546лв в Рено.А митовете идват от там, че капака се криви и затова не си заслужава да се рискува с гарнитура и някой за да си върже гащите те кара да си купиш комплект капак, гарнитури, О-пръстени.....

          Коментар


            #20
            [quote="zlatarov"]Френски дизел само ХДИ. Променливата геометрия на дци не става е поне до 2004г.Странно как всеки вика на 50к км. Турбо си е консуматив.Колега карал ли си такава кола, имаш ли я? Видял ли си от личен опит за какво иде реч, ако не си недей да се основаваш на четено по форумите и чужди приказки, аз казвам от личен опит. На 50 000км е нормално да се смени някои консуматив, но турбината не е сменяна никога и на 196 000км все още кара просто понагорва масълцето, но 100% ще изкара до 200 000 без проблем. Не се заяждам просто такива коментари ме дразнят при положение че е "чул" или "някой казал".
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #21
              Добре де, аз например никога не съм имал Форд ТДЦИ, но и никога не бих си взел нещо такова!Защо ли?Защото познавам хора, които са ревали с кървави сълзи край тези ДВГ (по специално 1.9 ТДЦИ)!И не казвайте, че е от нафтата или маслото, защото и трите Форда изплюха дюзи на няма и 150 хил.км, а са зареждани със качествена нафта и масло Кастрол!Тако че, в митовете винаги има частица истина! П.П. И да съм по темата:Колега вземи си 406!Няма да съжаляваш!
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                #22
                [quote="flippy89"]
                zlatarov написа:
                Френски дизел само ХДИ. Променливата геометрия на дци не става е поне до 2004г.Странно как всеки вика на 50к км. Турбо си е консуматив.Колега карал ли си такава кола, имаш ли я? Видял ли си от личен опит за какво иде реч, ако не си недей да се основаваш на четено по форумите и чужди приказки, аз казвам от личен опит. На 50 000км е нормално да се смени някои консуматив, но турбината не е сменяна никога и на 196 000км все още кара просто понагорва масълцето, но 100% ще изкара до 200 000 без проблем. Не се заяждам просто такива коментари ме дразнят при положение че е "чул" или "някой казал".
                Колега и аз не се заяждам, но наблюденията ми са от три рена 1.9дци и трите с проблемно турбо.Едното хвърли две турбини нови и накрая се продаде с навряна почти цяла гъба, за да не тече масло по времв на продажбата.Имал съм 406 2.0 хди и мога да твърдя, че е уникално здрав мотор. Може да видиш във форума на пежо колко теми има за турбо и във форума на рено колко са. Или и това не е от значение ?Дано не се налага да го сменяш, но общото мнение за този автомобил е за ,,проблемен,,.
                Fiat Marea 2.4 JTD+
                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                Renault 19/1.7mi/ - crash

                Коментар


                  #23
                  zlatarov написа:
                  Имал съм 406 2.0 хди и мога да твърдя, че е уникално здрав мотор. Може да видиш във форума на пежо колко теми има за турбо и във форума на рено колко са. Или и това не е от значение ?
                  И аз това казвам!П.П. А на Чавето работата прилича на хомосексуалист - като си го набуташ един път отзад, започваш да убеждаваш всички, колко е хубаво ... естествено, само с вазелин и под определен ъгъл, но ...
                  I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                  Коментар


                    #24
                    Па аз главата си режа, че както zlatarov си караше Пежото 406 HDI всяка Лагуна 2 dci ще хвърли турбина след 10К километра. И пак ще е добре ако е само това.Ясно е, че няма кола, която да не може да излезе калпава, но даже и във форума на Рено вече трудно се самозаблуждават относно Лагуна dci.Иначе екстри, дизайн са 6.
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      #25
                      Либрата комби си е тясна назад, багажника й е малък, а на задните седалки си е по дефаулт тясна. Иначе е добър избор, сравнително безпроблемна кола е. За 60к км най-сериозното, което ми се счупи, беше ГНП-то, че спря да вдига налягане. Не е типичен проблем и е немалко вероятно аз да го направих, защото рових по маркучите там и може би вкарах боклук. Нито амортисьори, нито носачи, нито тампони по мотор съм сменял. Помпата струваше 60 лв+100 смяната или нещо близко. Ситроена е готин, не го взех само заради хидравликата и то заради надеждността. 406 макар и от старите съм карал и ме кефи как вози и колко е обезшумена.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        [quote="zlatarov"]
                        flippy89 написа:
                        zlatarov написа:
                        Френски дизел само ХДИ. Променливата геометрия на дци не става е поне до 2004г.Странно как всеки вика на 50к км. Турбо си е консуматив.Колега карал ли си такава кола, имаш ли я? Видял ли си от личен опит за какво иде реч, ако не си недей да се основаваш на четено по форумите и чужди приказки, аз казвам от личен опит. На 50 000км е нормално да се смени някои консуматив, но турбината не е сменяна никога и на 196 000км все още кара просто понагорва масълцето, но 100% ще изкара до 200 000 без проблем. Не се заяждам просто такива коментари ме дразнят при положение че е "чул" или "някой казал".
                        Колега и аз не се заяждам, но наблюденията ми са от три рена 1.9дци и трите с проблемно турбо.Едното хвърли две турбини нови и накрая се продаде с навряна почти цяла гъба, за да не тече масло по времв на продажбата.Имал съм 406 2.0 хди и мога да твърдя, че е уникално здрав мотор. Може да видиш във форума на пежо колко теми има за турбо и във форума на рено колко са. Или и това не е от значение ?Дано не се налага да го сменяш, но общото мнение за този автомобил е за ,,проблемен,,.
                        Еми точно налага се да се смени скоро, но имах в напредвид че е издало багажа след 197 000 км. може пък ние да сме уцелили някой здрав екземпляр. За хди аз също съм чувал добри отзиви само, но нямам допир с този двигател. Всяка кола е хубава и здрава, само ако е подържана с КАЧЕСТВЕНИ части и се кара с качествено масло.
                        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                        Коментар


                          #27
                          flippy89 написа:
                          Еми точно налага се да се смени скоро, но имах в напредвид че е издало багажа след 197 000 км. може пък ние да сме уцелили някой здрав екземпляр. За хди аз също съм чувал добри отзиви само, но нямам допир с този двигател. Всяка кола е хубава и здрава, само ако е подържана с КАЧЕСТВЕНИ части и се кара с качествено масло.
                          flippy89 извинявай, че ще се изхиля ама лошото е, че няма как да разбереш колко е много и гласно :D :D :D :D Т.е. препоръчваш кола която на 200хил(дали са реални?) се сменя турбо и Вие сте "уцелили някой здрав екземпляр" хахаххаЯсно ми стана Дано в крайна сметна не се окаже, че колата е карана в България 20хил и е за смяна на турбо.Затвърди твърдението за френския ДЦИ. И не на последно място да кажем, че в Бг няма много КАЧЕСТВЕНИ части
                          Fiat Marea 2.4 JTD+
                          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                          Renault 19/1.7mi/ - crash

                          Коментар


                            #28
                            Турбото на Лагуната е същото като на някои Фиат-и Garrett 1749V , тоя двигател е с дюзи и помпа Бош които има случаи на коли заредени и карани с бензин и нямаше абсолютно никакъв проблем. При Рено проблемния мотор е 2.2 на Лагуна и 1.5 на по-малките модели.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              Още не мога да разбера защо продължавате да твърдите, че мотора е проблемен след като турбината не е мотора. Също така не мога да разбера защо взимате форума като определящо нещо за здравината на даден автомобил. Карам 2.2dCi вече на 118к (внесен на 90к в БГ) със сервизна история и там никъде не пише за смяна на турбина......Всеки ден се разминавам с много dCi и гледам всичките се продават защото хората ревът от турбини, лагери.....Да ревът от такива където сменят три турбини и накрая продават един кенеф, после някой човечец реве. Ревът от такива където правят ремап на служебните коли за да си правят експерименти..... и после отново някой реве, че много харчила и хвърлила турбината.П.С. Понеже либрата е много здрава... та затова смених маховик, съединител, маслена помпа, гнп,дюзи, турбина, датчици един куп, карета, полуоски, обтяжни ролки, спирачни дискове, лагери на главините.......Да можеше нищо да не сменявам, карам я 100к и я продавам. Ама някой щеше да реве след мен и щеше да вика, че това Либра е голям кенеф.П.С2 Понеже и HDI е много здрав та затова като гледах по автокъщите и 2.2 и 2.0 докато палеха се разтрисаха като мокри кучета и докато си съберат цилиндрите се минаваше 10сек.

                              Коментар


                                #30
                                avvasilev написа:
                                Добре де, аз например никога не съм имал Форд ТДЦИ, но и никога не бих си взел нещо такова!Защо ли?Защото познавам хора, които са ревали с кървави сълзи край тези ДВГ (по специално 1.9 ТДЦИ)!И не казвайте, че е от нафтата или маслото, защото и трите Форда изплюха дюзи на няма и 150 хил.км, а са зареждани със качествена нафта и масло Кастрол!Тако че, в митовете винаги има частица истина! П.П. И да съм по темата:Колега вземи си 406!Няма да съжаляваш!
                                Само да те попитам, колко гаранция мислиш се дава на една дюза Също така защо си мислиш, че всяко едно нещо по двигателя трябва да изкара 500к преди да се смени Дюза за въпросния двигател е 300лв рециклирана, не виждам какво толкова има да ревът с кървави сълзи след пробег от 150к.Защото има много по скъпи неща който и те карат по толкова а смяната им е в пъти по скъпа от смяна на дюза.

                                Коментар

                                Working...
                                X