Здравейте, ако някой от колегите тук има преки наблюдения от посочените автомобили, ще съм благодарен да даде съвет.Имам нужда от по-голямо МПС и затова съм се насочил към комби.Разбира се приемам предложения и за други марки и модели след 2001 и до 4-5000 лв.- само да са дизел :D Та колебанията ми са между :1. Lancia Lybra 1.9 JTD2. Citroen C5 2.0 HDI3. Renault Laguna II 1.9 DCI4. Mazda 6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет при избор на комби - Lybra, C5, Laguna или Mazda 6 !
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Точно сега ще оборя всички колеги относно НОМЕР 3 и ще изкажа лични впечатления след 2 годишна употреба на Лагуна 2 1.9 дци 107 коня. Баща ми кара такава лагуна от 2 години купена нов внос от Швейцария, визията няма да обсъждам и тя е индивидуална. Мотора е много икономичен (има чип тунинг правен в Швейцария) извънградско от Видин до Терни 1800км среден разход 5.5/100 като се е карало в ограниченията навсякъде, градско около 8 пак повтарям кара я улегнал човек и не се настъпва като за последно. Колата се кара с гуми 205/55/16 и километража дава 10 километра разлика в +, но това е поправимо.... с тези гуми колата е със страхотна возия и дори след дълъг пробег си свеж, седалките са супер удобни и като се закрепиш по магистралата улягаш в тях и няма болки в кръста и тн (разбира се до колкото може да си свеж след 500км). Набира се много добре което е добре за изпреварвания и ако решиш да се "забавляваш". Ходовата част е много здрава и за 65 000 км са сменени само задни дискове ( те са с главините и струват около 240 лева СКФ), друго по окачането не е сменяно. Двигателят е отличен, като се подържа с качествени части и се кара само с Кастрол Магнатек 5в-40 пълна синтетика, единствените проблеми който е правила е, че турбината вече си заминава и цапа по честичко ЕГР, който не е препоръчително да се затапва за дци моторите на Рено. Ремъци ролки и водна помпа са сменяни веднж преди 40 000 км и сега предстой нова смяна което е нормално. До тук беше с хвалбите:Сега започвам с - който са малко, но все пак ги има както при всяка кола: Най-чупливото нещо в тази кола са механизмите на прозорците, който вече се намират много лесно но и се чупят (ние сменихме 2 до сега за 65 000км), картата с която се пали е много скъпа за да се копира и за това по добре да се търси кола с 2 или повече карти, задните дискове казах че са с главините и струват 250 лева, говорителите се избушват с повечко газ на музиката, но с една инвестиция от 100 лева могат да се закупят по качествени и да няма проблем . Като цяло само това са проблемите по наши наблюдения и опит с тази кола и този мотор, много сме доволни от нея и събира УЖАСНО МНОГО БАГАЖ което е най-големият ПЛЮС. За другите коли нямам наблюдения, но за тази имам много информация и мога да поясня нещо друго ако има неясно. П.С. 1.9 дци е здравият хубав мотор на Рено2.2 дци - проблемен с турбината, не лъжете колегаЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
emzo написа:Ее ся, подробности п.с. и 2.2. дци лагуна НЕ става, колкото и Чавето да ви убеждава в противното
Коментар
-
За 2,2 дци, не знам има ли нов и стар мотор (не съм се интересувал), но братовчед ми е автомонтиор и от както бащата има Лагуната каза че е направил 4 мотора 2.2 дци заради проблем с турбината. Та не само от слухове а от 1ва ръка че явно някой мотори 2.2 наистина имат проблем с турбото. Лично мнение и не искам да засягам никой с него.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Аз като обикалях по автокъщите Мазда 6 беше внос 99% от Австрия и Германия, което автоматично води до много проблеми с ръждата по тази кола. Поради някаква причина антикорозионното й покритие не е добро и масово са с правени прагове, но като огледаш окачването - всичко е яко в ръжда, разни технологични отвори, които са оставени за оттичане от вратите - всичко в ръжда и.... не мисля, че е твоя избор.От твоя списък Лагуната е най-добре, по мое му.
Коментар
-
Не е след 2001 година, но май е по-добър избор от всичко изброено:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...828&f1=detailsI don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
flippy89 написа:За 2,2 дци, не знам има ли нов и стар мотор (не съм се интересувал), но братовчед ми е автомонтиор и от както бащата има Лагуната каза че е направил 4 мотора 2.2 дци заради проблем с турбината. Та не само от слухове а от 1ва ръка че явно някой мотори 2.2 наистина имат проблем с турбото. Лично мнение и не искам да засягам никой с него.
Коментар
-
От година и нещо карам Лагуна 2 с този тоооолкова проблемен мотор 1,9(120кс)....За този период съм сменил масло с филтрите,един маркуч,няколко крушки и 2 пъти чистих егр клапана!Плюсовете-стегната предница,прекрасна возия,пъргава въпреки голямото купе,предостатъчно място вътре-аз съм 125 кг(зад мен спокойно сяда човек),за екстрите няма да говоря-за мен няма кола 02"-04" с толкова екстри и на тази цена!Моят съвет е-не слушай разбирачите,харесай си кола и я мини през сервиз(което пак не винаги е гаранция за надеждност)...на каквото и да се спреш,просто си отваряй очите...късметRenault Laguna 1,9 dci 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар