Immortal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор на автомобил
Collapse
Заключена тема
X
X
-
M5kov написа:Вземи си от Италия, ако ще и от български джамбазин да е.Поне ръжда нямат и скоро няма и да имат. Другото се сменя/прави, стига да не е тотален батал.Всичките са мърлячи, гарантирам ти го!
Коментар
-
При Пежо/Форд, точно от тези мотори 1.6 и 2.0 кои не са с демпферен маховик, освен 90-коньовите? Че по мои сметки между 400 и 600 лв ми идват изкъсо (няма да ми стигнат, след застраховки, прегледи, регистрации, смяна на консумативи) ако ще сменям демпферен с твърд такъв. И още един въпрос - някой има ли идея колко е каското на такъв автомобил, при условие, че имам 3 години стаж зад волана и нямам произшествия до сега.Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
-
Гледай сега, грешен ти е подхода ми се струва. Вземи си кола, при която след като направиш груби сметки колко ще ти излезе всичко, ама всичко тотал - Покупка, обслужване, регистрация, застраховки, данък и т.н. ти останат едни 1000 лв. горница. Ти смяташ евентуално съединител, ама те може да изскочат 100 други неща. Да, съединител+маховик може да ти струва 700 лева (примерно) и да ти се струва много и е много. Но два-три други уж по-дребни ремонта могат лесно да надминат тази сума. Я окачване, я климатик, я нещо друго.Така че си остави една резерва, а ако не се наложи да я ползваш - твои са си.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Да поставим нещата така. Аз към тези 6к горна граница, които ще са само за автомобила имам допълнително (предоставени любезно от спонсора вкъщи :D), които ще отидат за всичко свързано с легалното движение на автомобила и подмяната на консумативи. Все пак не стоях и се обадих тук и там да разпитам за цени. Напълно прав си, а и съм сигурен, че ще все ще се намери какво да се прави, то това си е задължително просто. Маховик + съединител не ми е болка и не живея в страх, че ще е задължително проблемна част. Но дори и по някакво чудо да е непокътнат, ще бъде сменен така или иначе. За пежото изчетох сума теми, как се сменят и как излизат на кого 500 лв с труд, на кого над 1000, но за форда - нищо. Може би грешно си зададох въпроса и неправилно обясних: Искам да кажа, че след всичко, за да бъде легална и обслужената колата, все пак ще останат пари, но не мога да се забия на модел, при който тази интервенция с маховика е невъзможна или прекалено скъпа (от порядъка на 1500-2000 лв. нещо такова беше при мазда 6 да речем). Единственото, което научих от изчетеното до сега е, че при 136 кс 2.0HDI подмяната с твърд маховик е невъзможна, следователно няма да търся този мотор.Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
-
Вземи си такава кола, на която не й правиш сметка какво може да се счупи. Така няма да й ставаш роб. Колите са за каране, а не да ги мислиш. Ако въобще правиш сметката- ако това се счупи, ще мога ли да го оправя, то не си за тази кола.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ако трябва така да избирам, ще си взема още едно палио, че там повечето ремонти ми бяха евтини. Всяка нова кола е скъпа за поддръжка и това ми е ясно. Роб ще стана на каквото и да купя, освен на чисто нова кола. Не говорим, че пресмятам всичко, което ще се чупи и съм в панически страх от това. Но като знам, че тези маховци в случая са проблемни и едва ли не признати за дефектни и рано или късно се подменят, няма как да не го мисля. Не гледам това, което може да се счупи, а това което е много вероятно до сигурно, че ще ми направи проблем. Всяка кола си има проблеми и всичко може да се счупи. Само че да не се поинтересувам за сигурните проблеми, които ще направи е меко казано глупаво. Моля дс не се отклоняваме с лични мисли, а стриктно по темата. Избрал съм вече модели и сега това ме вълнува.Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
-
Така, да ъпна темата, надявам се вече за последно. Както и очаквах всичко си дойде на мястото и вече тръгвам на огледи с цел покупка. Качих се на какво ли не през последните 2 месеца и избора ми се спря на 3 автомобила. Volvo S60 2.4D 163 кс, Audi A3 1.9TDI 131 кс фейслифт и BMW 320d 150 кс също фейслифт. Мобилето е пълно с такива аудита и бими без сервизна история, но в крайна сметка - късмет. Бюджета си е същия - 6000 лв. Ето какво мисля да огледам:Това Volvo ми грабна окото, въпреки, че всичките, които гледам в мобилето на тези пари са италианки. Стига да е здрав мотора не ми е проблем.VolvoАудито изглежда сравнително запазено, но пък и виждам, че е само с един ключ, при това без дистанционно.AudiТова бмв не е лошо според мен, няма го и онзи досаден волан от м пакета, който съм чувал, че го крадат нашите джамбази. BMWТова го гледам, че е капарирано вече, пък и цената ми се струва прекалено ниска за съответното оборудване.BMWЗа огледа на волвото и бмв-то (тъй като са в една и съща автокъща) в София всяка помощ е добре дошла!Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
-
В случая не ме вълнуват километрите. Шанса такава кола да е под 300 000 км на практика е нулев. Е46 320d съм чувал, че имат проблем със задния мост. Иначе няколко души познавам с такива, на единия 320-ката даже е 136 кс и никой не е изревал от нищо. Въпрос на късмет. Аз в случая моля за помощ за конкретните коли, да ги огледам с някой колега, който разбира, да каже с една дума "да" или "не". Колега, виждам, че имаш опит с бмв. Хайде сподели едно мнение от първа ръка, или поне от познати, моля. На легенди се начетох.Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
-
Според мен щом си се "уплашил" от евентуален ремонт за съединител или маховик на Пешо, предвид предишните ти мнения, то и 3-те коли, които си избрал не са за теб.Може би А3-ката донякъде, ама само за това, че да може да се насочиш на някъде, предвид избора ти.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO, доста се бях напрегнал тогава за глупости, но всеки по-нов дизел си е сложен, има скъпи дюзи и маховик и още куп неща. Преживях го това вече. Въпрос на късмет е. За да не свърша с някой 15-годишен опел (примерно) е време да се хвърля напред с главата. Иначе казано, на първо място ми е волвото. Цени за части вече съм видял. За тези пари какво друго евентуално ще взема (без гадни голфове и прочее)? Че хем да е дизел, хем около 2002-2003. Тези ще са явно. И още един въпрос. Колата ще я взема от София вероятно, но ще я регистрирам в Сливен. Как да процедирам ако няма номера, дори вносни, идеята за пътна помощ до Сливен никак не ми се харесва на джоба, а познати с платформа нямам?Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
-
Ел ти е отговорила за номера и прекарването на колата до Сливен.Но в този случай много по-разумен избор е да вземеш БМВ-то.Много по-здраво от Волвото и частите са много по-евтини. Да не говорим и какъв избор имаш.Но в крайна сметка изборът си е изцяло твой.Успех с намирането на подходящата кола.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар