Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на автомобил

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Дизел не съм имал и съм карал все стари дараки (от първите фиести, една 124-ка 250D, все стари коли). Та не съм наясно какво и кога.А по-стария двулитров дизел на BMW, който е 136 кс? За него нещо? 318is 143кс също го гледах като вариант (че 320 170 кс може би дори с ГИ ще ми е непосилно да го зареждам), също и 318 118кс но ако не се лъжа преди време ми говориха колко пиклив мотор е.Волвото единствено ме притесняват евентуални разходи за едрогабаритни части. По разни сайтове гледах, че цените на консумативите на са толкова болезнени. Поправете ме ако греша. Какво имаш в предвид под финансово няма да издържа? Дизела е сравнително икономичен, консумативите... За алфата ще разпитам утре, евентуално и ще покарам една.Баща ми ме навива ако взема нещо от сорта на 320ci, веднага да му слагам метановата. Напира и за всичко по-ново, като фокуси, мондеота, вектри да се сдобие с метана. Хайде помогнете с нещо, че да му покажа колко лоша идея е и да се спре. :D :D
    Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

    Коментар


      #47
      Стрелок написа:
      Дизел не съм имал и съм карал все стари дараки (от първите фиести, една 124-ка 250D, все стари коли). Та не съм наясно какво и кога.А по-стария двулитров дизел на BMW, който е 136 кс? За него нещо? 318is 143кс също го гледах като вариант (че 320 170 кс може би дори с ГИ ще ми е непосилно да го зареждам), също и 318 118кс но ако не се лъжа преди време ми говориха колко пиклив мотор е.Волвото единствено ме притесняват евентуални разходи за едрогабаритни части. По разни сайтове гледах, че цените на консумативите на са толкова болезнени. Поправете ме ако греша. Какво имаш в предвид под финансово няма да издържа? Дизела е сравнително икономичен, консумативите... За алфата ще разпитам утре, евентуално и ще покарам една.Баща ми ме навива ако взема нещо от сорта на 320ci, веднага да му слагам метановата. Напира и за всичко по-ново, като фокуси, мондеота, вектри да се сдобие с метана. Хайде помогнете с нещо, че да му покажа колко лоша идея е и да се спре. :D :D
      Нито 320 136кс, нито 318-ка 143кс ти трябва.Волвото е хубав автомобил, но си е скъп. Не е като да може да го поддържаш с минимални финанси с части втора употреба, защото просто нямаш такъв избор от части. А доста често има разни чарколяци, които я дай едни 300, я дай едни 500лв ей така. Точно с един мой близък приятел преди 4 години отидохме и му взехме едно такова точно Волво С60 Д5 163кс от Германия и съм видял това онова. Не е безбожно скъпо, не ме разбирай погрешно, но ако взимаш средностатистическа заплата за България, просто го подмини.156-ца не ти трябва. По добре си вземи Либра ако отиваш в тази посока. Лично мога да те посъветвам, да не купуваш БМВ ако не го взимаш по някаква конкретна причина, поради която нямаш друг избор - примерно голям и мощен дизелов двигател, задно предаване и т.н. Ако си го взимаш просто за ежедневна кола и не искаш нещо конкретно, което БМВ предлага, просто го заобиколи като вариант.И сега като гледам вариантите, които си изброил, то също логичен и добър избор би бил Ц-класата. Но според мен просто няма да можеш да влезнеш в определения бюджет.Но не взимай 156-ца, освен ако не искаш автомобил, който е към края на жизнения си цикъл и колкото и лъскав да изглежда първоначално, просто няма да имаш месеци наред безпроблемно каране. Винаги все нещо ще излиза за смяна, което лично за мен не е оферта това.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        Ето това е отговор, който е изчерпателен и ми хареса, BO.С класата би била 220CDI 2001 евентуално, там ще мога да се сместя някак си, я с пазарлък, я с лишаване от това-онова и в най-лошия случай - базово оборудване. Само не знам как е откъм части и обслужване. 320-ката значи отпада тотално, за задно не съм заритал, въпреки че след като карах една сиера си видях какво забавление е с протрити на слик гуми на мокро.За заплатата няма притеснение, има кой да ми помага при евентуален проблем с парите. Утре или четвъртък вече съм се разбрал да говоря с човека, да видим какво ще измъдрим и с него. На волвото какво толкова му се чупи, че влязоха тези суми от по 300-500 лв. Не ми изглеждат като дребни неща.ПП Тези 2 дни е възможно да имам ходене до Овча Купел, може да измислим нещо и нагледно при желание да ми обясниш как стоят нещата с колите от подписа ти.
        Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

        Коментар


          #49
          По молба на автора, разчиствам темата за ВТОРИ път.Колеги, обръщам Ви внимание да се придържате към темата.Награждаването на печелившите наближава! :D

          Коментар


            #50
            Не е хубаво,че доста мнения сте разчистили,макар наистина да бяха повече спам,но винаги има зрънце истина,която на някой може някога да е полезна.Конкретно за БМВ 320 136 коньовия мотор знам не само от Бмв форума,а и от познат,че помпата им Бош ВП 44 ли беше дефектира доста често от прегряване.Поврежда се някакъв транзистор с цена около 3-4 лева,но цената за смяната му е соленичка.Въпреки това феновете на този мотор са му намерили цаката и подробно със снимки е описано,ако имаш сръчни ръчички как да си го смениш и сам.За 150 коньовия мотор след фейслифта знам,че се разхлабват болтчетата на клапите за въздух и попадат в цилиндрите и от там мотора е на салата .Фенове следящи форума като нас знаят за проблема и успешно са отстранили клапите.Явно колегата като мен,който търси най-евтин смартфон с всички качества на по-скъпите :D се колебае между многото мнения.Аз пък ще ти предложа наистина вариант да погледнеш да погледнеш Вектра,но не Ц а Б от последните фейслифтовите с целия фар и малките халогени.Наистина железен автомобил.Само да кажа,че моята Вектра Б която е 96г още е с оригиналните амортисьори,шарнири,кормилни накрайници и каквото се сетите по ходовата част.В багажника имам три метанови бутилки,които не са никак леки и не е като да не е виждала огромни дупки колата минавани с висока скорост.За Вектра Ц колегите от форума постоянно се оплакват от моделите преди 2004г.
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #51
              БМВ-то отпадна вече, колега. Направих проверка и просто ще ми е непосилно да обслужвам и поддържам такъв автомобил. Още повече след като знам, че е със задно ще си отпускам душата ииии... ремонти ще има със сигурност. Вектра B не ме устройва и изобщо не е в списъка с възможности за покупка. Днес се свързах с приятеля-вносител и ме вкара в някакъв филм - повечето от колите, които съм изброил тук няма шанс да ги взема от чужбина в добро състояние за тези пари, поне по негово мнение. Под "чужбина" разбирайте Швейцария например. Поне аз от там съм се ориентирал да го помоля да ми внесе. Уговорихме се да се видим утре, ще пиша какво е станало. С огромно разочарование казвам, че почнах да гледам Stilo даже. Дано просто е било неразбирателство, тъй като разговора беше съвсем бърз и припрян.
              Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

              Коментар


                #52
                Едно предложение - Сеат Леон 1.9 110 или 150 ФР.Мисля,че ще се впишеш в бюджета стига да ти допадне колата.
                Fiat Brava 1.8 16V GT

                Коментар


                  #53
                  Колите от Швейцария,наистина са много запазени и не им е взета душата например като Италиянските и Немските,но цените им са доста по-високи едно заради митото,второ заради самото им състояние.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #54
                    Ако се спреш на Бенц гледай да не е 270cdi, от изброените в първия пост препоръчвам 220cdi и силно 290тд - един от най-истинските Мерцови мотори, но задължително автоматик...Аз вече не купувам нов внос, прекалено много първоначални разходи има... А и имам чувството,че търговците на автомобили внасят коли само от европейски автоморги...
                    M-Benz E 250 TD 150hp
                    M-Benz 200d 75 hp
                    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                    Коментар


                      #55
                      Оглеждах такива между другото. Не знам само какви са им носачите. Би трябвало да са на базата на голф и да нямат "прекрасния" като брой и здравина (спрямо нашите пътища) като на пасатите. Малко некомфортно ми беше вътре, плюс това гледах някакви нереални леони на по "150к" км, с брутално протрити волани. Ще питам и за такъв утре. Какво мислите (преполагам какво, но да попитам все пак) за Hyundai Coupe 2.0i, след 2002? Разхода му ще го прежаля, но вярвам, че електрониката му не струва.Едит: Какво мито за износ от Швейцария? Вярно, че не е част от ЕС, но има доста споразумения, по които характеристиките и се доближават като тези на страна от ЕС.
                      Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                      Коментар


                        #56
                        Стрелок написа:
                        ................................ За ситроен просто прашинка шанс няма да погледна.
                        Аууу, че си краен. Винаги има първи път. Преди 20 години седнах на първия си хидравличен ситроен и сега карам поредния шести такъв. Смяташ ли, че ако съм бил разочарован от цени за поддръжка, комфорт, части и ресурс щях да продължавам в този дух. Ако 600 хиляди километра с тях не са впечатление, .......... И все пак поне кое те спира съм доста любопитен. И едно битурбово дизелче има даже. http://www.cars.bg/c602036 :D :DИ моя единствен съвет към теб, за това, което решиш да се ориентираш като марка е да отчетеш имаш ли подходящ сервиз за преглед при покупката, подходящ сервиз за поддръжката във времето, цени на оригиналните части при евентуалните ремонти и цени на час във фирмения сервиз. Мерцедес си вземат скъпичко, Волво не знам къде ще поддържаш, но цените на частите и труда в Мотопфое са амен като в мерцедес. Имам поглед като ти ги споделям тези моменти. Ако не се лъжа в Мерцедес е 80 кинта само да те закачат на компа.......без да са ремонтирали нищо. Така, че това са неща, които те съветвам да съобразиш при избора. :D И все пак - успех!
                        Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                        Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                        Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                        Коментар


                          #57
                          На ситроен съм се возил, карал съм, но ксантия 1.8 112 коня е ако не се лъжа. Също съм пробвал 2.0HDI на такъв. Значи изключително меко вози, скоростта не се усеща. И това на автомобили от 98 (бензиновия) и 99 (HDI-то). За С5 - може да е още по-добра във возия, още по по по във всичко, което се очаква с напредъка в годините, но мои приятели са ревали от сервизите на ситроен, и като качество на обслужване и като цени. А аз лично не харесвам марката. Имам и горчив опит от ремонти на приятелски коли (става въпрос все за френски, представители и на трите марки). Излишно усложнени ми се виждат като устройство френските коли. За ситрото и С5 конкретно най-много ме притеснява окачването и цените за подмяната му, а от както колегите коментираха тук и цените за дюзи при евентуален проблем. Това ме дърпа далеч от него, плюс като добавим, че е лично според мен по-грозен и от Мултипла. Единствено бях склонен да отстъпя за Пежо 307. Харесва ми и 407, но там съм далеч, далеч назад с парите от него.За сервизи притеснение нямам. Двама мои роднини работят в различни сервизи, ако ме разбираш какво имам в предвид. Не съм избрал на тотално случаен принцип автомобилите.
                          Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                          Коментар


                            #58
                            Щом питаш за Хюндай Купе, то въобще не знаеш какво искаш.Вземи отивай в големите градове с многото автокъщи и си харесай нещо, защото виждам, че не знаеш какво искаш.Аз не бих взел кола от Швейцария и Белгия. Като им погледнеш пода отдолу ще разбереш защо.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #59
                              BO написа:
                              Аз не бих взел кола от Швейцария и Белгия. Като им погледнеш пода отдолу ще разбереш защо.
                              Еми аз в момента карам от Швейцария и пода и е перфектен, няма никъде ръжди... Особено отгоре, все пак е пластмасова

                              Коментар


                                #60
                                chaveto написа:
                                BO написа:
                                Аз не бих взел кола от Швейцария и Белгия. Като им погледнеш пода отдолу ще разбереш защо.
                                Еми аз в момента карам от Швейцария и пода и е перфектен, няма никъде ръжди... Особено отгоре, все пак е пластмасова
                                Ами късметлия си ти значи.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X