Ако искаш алиекспрес отвори там може да са по 20 долара.Виж за 2.0 как е или за 407
От сървис бокса. Това е за колата от подписа, за 407 според модела са от 460 лв. до 570 лв. с ДДС. И в двата случая говорим за 2.0 HDi. Тези цени, които си цитирал не знам какви са.
sok1 написа:
Дизел 9л градско по 2,60 лв = 23,40 лв. Газ 12 л по 1,25 лв = 15 лв. Ами 7.40 лв разлика на 100 км не ми изглеждат малко.
Бензин не се ли хаби изобщо като караш с газов инжекцион? Но със сигурност на газ е най-евтино. Спор няма. Аз не обичам такива генерални преправяния и винаги бих карал на дизел или на бензин. Но с оглед икономия и на газ бих се метнал.
Прикачени файлове
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Ся.Нали човек за това си прави сметката - как ще кара, къде ще кара и т.н.Аз моята кола съм я взел за дълъг път. Козлодуй-София. Козлодуй-Ямбол и т.н.Ходя и чат-пат с нея на работа, но и то може да се брои за извънградско, тъй като не карам в задръстването с 20, а обикалям малко и си карам нормално.В София ако карам нормално, без тинейджърски изпълнения - дизела ми гори 8/100. 8 * 2.50 = 20 лв. Капата (с подобно тегло и мощност) на жената на газ в София НЕ ГОРИ под 15/100. 15 * 1.25 = 18.75 лв. Моята Капа на метан из София си гореше 20 лв/100 км и тя. Отделно разхода за бензин, който така или иначе трябва да сипвате!!!Карал съм досега коли само на газ и метан. Това за 10/100 газ в София просто го забравете!!! Разходът почва от 12 и нагоре. Много нагоре.Ако ще кара само в града - трябва му малка кола. Ситроенът на жената (С2) из София преко сили гори 6.5/100, при това когато се виси много в задръстванията.6.5 * 2.5 = 15 лв.Бившето ми служебно Берлинго из София лятото с климатик също никога не е надхвърляло 6.5/100. Разходът е измерван на месечна база по зареденото гориво и по пътни листи.Това са моите лични сметки. Никой не искам да убеждавам в нещо. Всеки има глава на раменете да мисли, да смята и да избира.Давам пример с мен, защото съм карал доста коли, на всякакви възможни горива. Бавно и трудно стигнах до дизела, но вече за нищо на света не бих се върнал на бензин.Отдолу в подписа може да видите колко ми гори дизела сумарно, измерено по километраж и налято гориво. Пълня винаги до горе - т.е. измерванията са от пълно до пълно. В това влиза извънградско, магистрала, градско в малки градове, градско в София. Като си сметна разхода на метан и допълнителния разход за бензин (винаги пали на бензин) и удължения път с разкарването до метан-станциите (които странно защо никога не са покрай пътя) - излиза същото като пари.От друга страна - аз съм пример, че може да се кара кола на газ без да има ядове с АГУ-то. ГИ на Дедрата никога не ми е напомнял за себе си, както и метановата на Капата. Имах проблем с метановата, но накрая се оказа, че просто е скъсана гумената "гърмялка".Разход за ремонт - 5 лв.
... Това за 10/100 газ в София просто го забравете!!! Разходът почва от 12 и нагоре. Много нагоре...
Прекалено крайно изказване. Ладата (1500с) едно време ми гореше м/у 9,5 и 10,5. Сега Мареата ми взема около 13 с нервно каране. Ако карама на fihi Тез(ст)иса ще ми гори "много нагоре" Просто всичко си зависи и от колата и стила на каране.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Да го кажем така - НИТО ЕДНА от колите ми, изброени в подписа, НИКОГА не са горели 10/100 газ в София. Винаги е било повече.Говоря за моя опит. Ся ако някой кара Чинкуеченто - може и 5 да му гори, не знам.
Затова съм те цитирал.Този 10 разход ако го гласиш за извънградско, нал’са сещаш, че дизела пада мнооооооого надолу ?
А нали се сещаш че извън градско пък метана ко прай.Карам една Алфа 147 на метан,Бургас-София-Кюстендил пак обратно до София и към Бургас равносметката 80 лв.Обикалянето из София също го смятай.Ти за колко би направил този преход?И беше със развален термостат и не загравяше повече от 60-70 градуса.Осрахме темата на човека.Колега грабвай Волвото изключителна машина е това.
Няма да са 80лв, но ще са 100.20лв за 950км на въпрос ли ще го правим ?Карай си метана и се моли, да не ти се налага да разбираш, защо е хубаво да имаш мощна кола.п.с. метан на кола 400 коня може ама на 103 или 120 пикливи коня ...
Нали не мислиш че бутилките бяха празни като се прибрах смятай ги 1000 + километра.То за икономия го правят хората,като смяташ така една друга сметка да направим.Аз моята кола я имам от 2007 изминал съм близо 102 000 км ако не ме лъже главата тогава горивото беше 1,80 сега 2.50 Да го сложа средно по 2.00 лв колко идва 20 000+ лв,колко ли ще ше да е сметката ако колата ми беше на гас или на метан?Никога не съм имал газово карам я само на бензин.
Един и същ маршрут от 992 км в двете посоки с1) Фиат Брава 1997 1,6 103к.с. средна скорост 105км/ч - разход 8,1 газ (дълга 5-предавка)2) Сузуки Суифт 2007 1,5 102к.с. автоматик средна скорост 115км/ч - разход 8 газ (бързах малко на връщане)3) Субару Джъсти 2010 1,0 69 к.с. средна скорост 100км/ч - разход 5,5 бензин4) Сузуки Игнис 2001 1,3 83к.с. автоматик средна скорост 105км/ч - разход 7,0 бензин4) Ауди А3 2013 2.0ТДИ 150к.с. средна скорост 105км/ч - разход 5,3 дизел5) VW Голф 6 комби 2.0ТДИ 140к.с. средна скорост 105км/ч - разход 5,6 дизел Голф-а съм го свалял на 3,9 разход по борд (4,5 на колонка) със средна скорост 65км/ч.Хубави са турбо дизелите (напр. Ауди А3 150к.с.), но по-хубави са атмосферните бензини (напр. Хонда Сивик 140к.с.) с алтернативно гориво.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Колеги, вие имате доста по-сериозни пътувания, отколкото аз ще правя. Доста повече стоене в задръствания в пиковите часове. На мен Студентски град, респективно и университета, ми е на 10-15 минути път с автобус. Това ще ми е ежедневното каране. Останалото ще е до студентски да се видя с някой колега или по кафетата, тук-там до центъра, до крайните квартали, било то Драгалевци или Симеоново, за да се кача на Витоша. Няма да ми се налага всеки ден да стоя по задръстванията толкова дълго или да обикалям ежедневно целия град, за да ме притеснява толкова разхода или дали има разлика от 5-6 лв между 2 вида горива при зареждане. А и съвсем нормално си карам, нито бързам, нито се състезавам, нито съм нервак (в много редки случаи).За ситроена: С5 си е грозотия отвсякъде, плюс признавам, че има някаква предубеденост в мен към марката. 307 ми го вкара мой приятел в главата, затова реших да попитам, тъй като виждам доста младежи с такива пежаци. Говорим само за 2.0HDI, не за по-малкия мотор. Не знам за цените на дюзите там. За С4 няма да ми стигнат парите, освен ако не е 1.4 бензин или 1.6 дизел, като и двата са под 100 кс, а и няма да ми е удобно таблото с приборите както е поместено по средата на арматурното табло. Nissan Primera също ми влизаше в бюджета, но едно заради части, друго заради разхода на гориво и най-вече заради неудобството докато го карах го отписах мигновенно. Просто ми е криво да гледам уредите в средата.П.С. За дюзите не знам защо да се спори, след като с нашия калпав дизел почти всяка кола може да и се случи това и в повечето случаи ще излезе солено.
Взема си човекът дизел нов внос на 400 000км , почва да кара с БГ дизел и никога няма да има никакви проблеми. Дизелът ни е ужас. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Как може да кажеш,че нищо му няма на дизела ни?На корабния дизел ли му няма нищо или на този за селскостопанската техника?Или сега се сетих на този дизел, който на -5 градуса вече е на боза, че всяка зима е едно и също.
Да, 4 разпръсквачаCR III са 150лв. Какъв ужас , кви 5 лева ?На -5 е боза в предаванията на Нова. Житкай си лпг-то, то поне не замръзва при -5.
ele написа:
Ако запушен горивен филтър на 8000 км значи, че дизелът ни е превъзходно качество - значи е превъзходно качество
А на 50 000км като му няма нищо ?Ти, моме, кога ще разбереш, че не можеш да спориш за всичко и да си права за всичко ?Филосовтствай си колкото щеш в общите шитни, в техническите по-добре недей.
Ми точно това му е на нашия дизел... Че вземаме дърти моргели, удушени от каране най често в Италия.Иначе какво му е на дизела?На женаъа първото служебно А3 й го дадоха на на 3години и 65к километра. Докато ги издаде колата стана на 100к километра за 2 години у нас. Аз лично съм й навъртял 15те хиляди от тези 35... Е кво и беше? Ми нищо!Нито проблеми с турбини, нито с дюзи, нито с филтри, нито с маховици, абе нищо бе... Най големия проблем, беше одраскана задна броня, която боядисаха по каско. Ама на 100 хиляди РЕАЛНИ!Истината е че за 5 000лв има огромен избор от утрепани от бой коли. Много рядко нещо свежо и безпроблемно.Бих посъветвал автора на темата - вземай от човек, кола карана и обгрижвана тука - имаш история, имаш проследимост, имаш доста по малко първоначални разходи. Дори и да е 500 или 1000лв по скъпа от тези в автокъщите, тя реално излиза по евтино.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Ми на мен ми се изгуби темата в тези безкрайни спорове, колеги. Както и да е. Разбрахме, че дизела е лош, дизеловите мотори са пълни с проблеми, дизеловите мотори са скъпи, те са неикономични и въобще са тема табу. Сега да продължим - все още предпочитам да е дизелова колата. Голф съм казал, че не искам. Противна кола ми е, също неудобна и мизерна откъм използвани материали. Харесва ми 5, но той е далеч над сумата с която ще разполагам. Колеги, колите си остават почти същите. Volvo S60 D5 163кс, която няколко души ми я препоръчаха и бих се справил с нормалните за нея проблеми; след като изчетох това-онова за дизелите на форд от 2003-2006, реших да премина към Focus/Mondeo бензин, но не знам кой мотор е по-удачен 1.6 или 2.0; A3/А4 1.9 PD мотора, който е 131 кс. Вектрата ми е все още съмнителна, защото не мисля, че за тези пари ще има читава. Реших да погледна и алфа 156 1.9jtd, говорим за 115 кс мотора, за по-новите сигурно няма да стигнат парите. Качих се да покарам една 320d 150 кс и взе, че ми хареса доста. Определено ще поразгледам за такава и ще изчета доста теми по проблемите свързани с нея.За тези пари и след 2001 почти не виждам адектватен избор на бензинов автомобил. Да предложите нещо, освен Вектра 1.8?П.П. Също моля да ми обясните, защо аджеба да се маха ЕГР и филтъра за твърди частици? Айде, филтъра разбирам, че ако е запушен ще имам филми с авариен режим, обратно налягане и там стават страхотии с турбото и клапаните примерно, затова е добре да се справя с това, но защо ЕГР? Повредихте маховика, още преди да съм купил колата... До сега колкото души от обкръжението ми да са си купували коли, никой не му се е налагало веднага да сменя съединители и маховици. Малко по-подробно моля. Не съм сметнал като я взема нито да сменям съединител, нито маховик, дори не бих я купил ако се усеща проблема. Даже ще накарам човека, който ще я внесе да я покара още там от където я взима, за да се види дали има проблем. Говорим за човек, който се занимава с внос и си знае работата, още повече приятел.Също така искам да помоля да не отклонявате темата с излишни коментари. И бензиновите автомобили с газ и дизеловите си имат плюсове и минуси и всеки сам си избира какво да кара.
Коментар