Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на автомобил

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стрелок написа:
    Веднага отговарям - няма да ги давам всичките пари аз. Неслучайно Палио-то вече не го карам, а само баща ми го ползва. От своя страна той ще ми помогне с парите, а всички други пари, които трябваше да ги получа, си ги получих. Ако исках някоя кошница с бонус ядове за 1000-2000 лв, щях да я купя до сега. За друга приказка се сещам аз: Трай бабо за хубост. Та ще траем в случая.Говорейки за кола за 1000-2000 лв. Палиото (като кола в рамките на тези пари) определено не го оставям, защото ми върши страхотна работа. Едно, че ми омръзна да не разполагам с кола в 100% от времето, друго че въпреки редовната и добра поддръжка, колата си е износена (реални 193 000 км) и постоянно изникват нови проблеми. Просто нямат край. На всичкото отгоре, колкото аз я пазя, двойно повече баща ми я кара като за последно. Та, дотегна ми от това и реших и аз като нормален човек да оставя повече пари, та дай Боже да случа на нещо по-хубаво поне от сегашната. Последно реших, че ще е S60. Само за такива оглеждам вече. Но докато не я взема нищо не се знае.
    Колега мисля, че си в голяма заблуда, ако си мислиш че като дадеш 6 или 7 000 лв. ще имаш безпроблемна кола. Напротив, като скочиш на по-новичка и по-висок клас, всяко влизане в сервиза ще е доста по скъпо отколкото при Палиото. Няма лошо да си вземеш по-нова и по-комфортна кола разбира се, просто за да си спокоен трябва да имаш заделени над бюджета поне 2-3 хилки отгоре, които да прежалиш без сериозни драми и лишения при евентуални ремонти.
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      Ти си знаеш най-добре, но ако можеш да ги събереш на куп е още по-добре, наистина има лизингови коли върнати поради неплащане на лизинга, дано ти не се озовеш в това положение, пожелавам ти го от все сърце.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        noriaga написа:
        Колега мисля, че си в голяма заблуда, ако си мислиш че като дадеш 6 или 7 000 лв. ще имаш безпроблемна кола. Напротив, като скочиш на по-новичка и по-висок клас, всяко влизане в сервиза ще е доста по скъпо отколкото при Палиото. Няма лошо да си вземеш по-нова и по-комфортна кола разбира се, просто за да си спокоен трябва да имаш заделени над бюджета поне 2-3 хилки отгоре, които да прежалиш без сериозни драми и лишения при евентуални ремонти.
        Абсолютно подкрепям.Аз, след 4 месеца и 12.5 хил. км съм за смяна на лагер (комплект с главина и датчици...към 250 лв без труда), за премахване на DPF,EGR и други... към 400 лв е процедурата с продаване на DPF-a... окачването почна да се чува, не съм гледал още кое-какво...Та...Кола за 6-7 хил. лв влече след себе си сериозни разходи.Ако не си готов да ги поемеш, по-добре си вземи нещо по-евтино и от по-малък клас.Колегата Humppa да каже, какви са му разходите с V50-то... Пък с това S60, гаранция, че ще са по-големи.

        Коментар


          Ама не ме разбирайте грешно де, моля ви! Нямам в предвид, че ще взема безпроблемна кола. Разбира се че щом е ползвана и стара ще си има своите кусури и проблеми. Ама не може да се търпи пък на палиото да правим едно и да се развалят 2, като говорим, че се ремонтира от механик, който ни е роднина и не се щади за колата. Immortal-е хайде кажи ми една удобна, но наистина удобна спрямо Volvo-то от по-малък клас. Не казвам да е на неговото ниво, защото няма как да е, а поне мъничко да се приближава до подобен комфорт. Само моля те без опели, vw-та, вече и френските отказах, а японските ще са кошмар като поддръжка. Не забравяй, че трябва да е поне 2002-2003. И вече гледам да е поне около 130 кс. и нагоре. И да докарва разхода на това волво (9 градско, 5 извънградско за 163 кс). Спокойно да се возят 4-ма души с багаж, като аз лично съм 1.90м. Знаеш мнението ми за стило. Ако намериш нещо между 4 и 5 хил. лв. (ако е по-висока цената направо се насочвам към А3), ти обещавам, че зарязвам волвото и отивам на Горубляне да диря такава!П.П AR 147 е прекрасен вариант, но е страшно тясна кола и ми е неудобно, тоест избягвай и малките модели... 156 фейслифта не ми вдъхва доверие, а и е рядкост да е читава. Извинявам се, че винаги поствам големи четива, но като ми тръгне мисълта...
          Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

          Коментар


            Тези гледал ли си ги?http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...6o26wsТова също ми е фаворит http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ink=6o27f7Да не те плаши марката, платформата е от мондео и много голям процент от частите са идентични.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              Да, колега. Гледах маздите. Във един форум обсъждаха, че частите са по-скъпи от тези на волво, а и имат проблеми с DPF (дизела е на Ford-PSA и като цяло не бил удачен вариант). Препоръчано ми е ако е мазда 3 или 6 да е бензинова, което я изключва от вариантите. Сама по себе си мазда 3 ми харесва повече. Много ми е пластмасова 6-цата. Ягуари не съм гледал, още повече пък бензин и автоматик. По-скъпа ще е за поддръжка от волвото, предполагам.Все пак ще се вслушам в съвета на колегата Immortal и ще обиколя да разгледам дали има нещо по-разумно като алтернатива. Просто не вярвам да намеря. Иначе все още съм си на вълна волво.
              Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

              Коментар


                Така като гледам май си се пренавил по волвото и каквото и да гледаш няма да ти хареса :DМоже и да е обсъждан вече този вариант, но ако търсиш добър интериор за малко пари, аз по-добро от това не съм виждал.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...hiРазход, возия, интериор, евтина поддръжка и сравнително ниска покупна цена. Пък и екстри да искаш.Няма дасе занимаваш с лизинги и ще си направиш хубав ремонт на апартамента, че и за обслужване ще ти останат.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  Успех с избора колега. Волвата вътре са комфортни да... А това палио пък какво толкова му се чупи, че постоянно да е в сервиза. Аз преди с бравата не знаех какво е сервиз, чаках да се съберат бая проблемчета и тогава я карах и за 7 год имам 4 влизания в сервизи. Не броя смяната на масла и филтри разбира се.
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    Либрата не е лоша, но май забравих да спомена, че не търся комби, а седан, хечбек или в краен случай - купе. Не бях се сетил за такава, ще погледна по автокъщите какви има.
                    Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                    Коментар


                      Виж, виж, ще ти харесат
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        Стрелок написа:
                        Либрата не е лоша, но май забравих да спомена, че не търся комби, а седан, хечбек или в краен случай - купе. Не бях се сетил за такава, ще погледна по автокъщите какви има.
                        Едно предложение от Lancia форума
                        ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                        ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                        ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                        Коментар


                          Тази либра други колеги я обсъждаха в друга тема. Не е стока колата.А относно палиото. Подменихме радиатора, защото се спука. Веднага след това се наложи смяна на термостат. От тогава насам парното вече ту го има, ту го няма (от средните дюзи от едната духа топло от другата студено, като са с общ вход/изход), като колата я обезвъздушавахме, с друг термостат пробвахме, какво ли още не и не се оправя и не се оправя пустото парно. След ревизия на окачването и подмяна на тампони с нови след 2 месеца новите просто се изпокъсаха. Последва нова смяна. Недълго след това след смяна на накладки се получи неприятен виещ звук от предното дясно колело. Сменихме дискове, почистихме спирачните цилиндри, проверихме дали не засядат челюстите някак си, проверихме дали не вие лагер, - до ден днешен не се оправя и никой не знае защо е това. Точно оправихме всичко и хидравликата протече и се виждаше доволно много течност с която беше напоен десния маншон. Буквално без да разберем и от нищото смля лагер на главината. Скъса болтовете между колектора и двуцевката пак от ей така. И 2/3 от това в ръцете на баща ми го направи.Та всичко това е подменено с чисто нови и оригинални части, които не искам да знам общо на каква сума са ни излезли. Още малко ще я потрая и ще я изпратим на вторични, после още хилядарка и ще вземем едно друго палио, като толкова много му харесва на баща ми.Та такава история не искам да се получава със следващата кола. Да я пазя, да внимавам от къде минавам даже, едва ли не параноично пазене от всичко и въпреки това да я гледам изпочупена и да не ми доставя удоволствие като се кача и я подкарам. Дано сега разберете защо толкова много цикля с темата и не мога да избера.
                          Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                          Коментар


                            Стрелок написа:
                            Тази либра други колеги я обсъждаха в друга тема. Не е стока колата.А относно палиото. Подменихме радиатора, защото се спука. Веднага след това се наложи смяна на термостат. От тогава насам парното вече ту го има, ту го няма (от средните дюзи от едната духа топло от другата студено, като са с общ вход/изход), като колата я обезвъздушавахме, с друг термостат пробвахме, какво ли още не и не се оправя и не се оправя пустото парно. След ревизия на окачването и подмяна на тампони с нови след 2 месеца новите просто се изпокъсаха. Последва нова смяна. Недълго след това след смяна на накладки се получи неприятен виещ звук от предното дясно колело. Сменихме дискове, почистихме спирачните цилиндри, проверихме дали не засядат челюстите някак си, проверихме дали не вие лагер, - до ден днешен не се оправя и никой не знае защо е това. Точно оправихме всичко и хидравликата протече и се виждаше доволно много течност с която беше напоен десния маншон. Буквално без да разберем и от нищото смля лагер на главината. Скъса болтовете между колектора и двуцевката пак от ей така. И 2/3 от това в ръцете на баща ми го направи.Та всичко това е подменено с чисто нови и оригинални части, които не искам да знам общо на каква сума са ни излезли. Още малко ще я потрая и ще я изпратим на вторични, после още хилядарка и ще вземем едно друго палио, като толкова много му харесва на баща ми.Та такава история не искам да се получава със следващата кола. Да я пазя, да внимавам от къде минавам даже, едва ли не параноично пазене от всичко и въпреки това да я гледам изпочупена и да не ми доставя удоволствие като се кача и я подкарам. Дано сега разберете защо толкова много цикля с темата и не мога да избера.
                            Колега като ти чета написаното, ти си за нова кола тогава. Стара кола е на късмет колкото и да я гледаш и преценяш.Та за новата кола, вземаш си една дачия на изплащане, караш и като се счупи сменят докато е в гаранция. Като изтече гаранцията продаваш и следващата - по западен тертип.

                            Коментар


                              Ето още малко предложения, една немска и две френски, Сценика за мен не е за отписване, даже има и 4х4.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=6o4dnr
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                Ами не и пак не. Най-малко доста от приятелите ми имат коли и не съм виждал толкова много ремонти. Разбира се че тук се счупи нещо, там се счупи, но не нонстоп да им има нещо на колите. Значи палиото го сравнявам с на един приятел ауди-то. Ауди 80 от 89’. Безброй ремонти, и все пак се чупи по-малко в сравнение с това палио 00’. Или аз не обяснявам добре или има проблем при възприемането на момента "не всяка кола се чупи нонстоп".
                                Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                                Коментар

                                Working...
                                X