Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на автомобил

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    И що не щеш един ФИАТ 2006-2007 година за тез пари?

    Коментар


      #92
      Аз съм на мнение,че БМВто е по-добрия избор от гледна точка на резервни части.Просто са по-широко разпространени,части бол,иначе е безспорно,че волвото ще има в пъти по-хубава возия от е46. Моя съвет е да търсиш 320д 150 к.с,136 коня мотора,който си е ТДС и не се слави с нищо хубаво,нито здравина,нито вървеж,нито разход.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #93
        И да потърсиш къде ще ти направят отстъпка за новите като си върнеш старите полуоски
        Fiat Brava 1.8 16V GT

        Коментар


          #94
          Immortal написа:
          И що не щеш един ФИАТ 2006-2007 година за тез пари?
          Къде го тоя FIAT? Изключваме комбита (знаеш за какво говоря). Аааа, ще ме накараш да си купя едно Ulysse или Doblo накрая. :D Стилото не ме печели някак, а за сносно пунто на тези пари не мога и да си мечтая (дизелово). Омърсих се с идеята за AR 147 1.9JTD и за тези пари ще си купя много лачена 147, но не и фейслифт. Много ми се струват парите за такава, а вчера един приятел си взе и с ужас установих колко ми е тясна на мен. По същата логика отпадна и стилото (много пари за нищо). А ми се иска максимално да се възползвам от бюджета. Все още търся желаещ да чуе волвото и бмв-то!@niko09, изпреварих те и вече бях разучил за полуоските (че и не само за тях)
          Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

          Коментар


            #95
            Новата Крома уж се води хечбег :D
            Fiat Brava98 1.6 16 v LPG ГИ
            Fiat Stilo 1.6 LPG tartarini 2004

            Коментар


              #96
              Честно казано на мен лично Волвото ми харесва повече от 320 D.320-ката за тези пари ми се струва леко постна.Вече за цени на части и дефекти не мога да кажа нищо. Чети волво форума, ако има такъв
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #97
                Стрелок написа:
                В случая не ме вълнуват километрите. Шанса такава кола да е под 300 000 км на практика е нулев. Е46 320d съм чувал, че имат проблем със задния мост. Иначе няколко души познавам с такива, на единия 320-ката даже е 136 кс и никой не е изревал от нищо. Въпрос на късмет. Аз в случая моля за помощ за конкретните коли, да ги огледам с някой колега, който разбира, да каже с една дума "да" или "не". Колега, виждам, че имаш опит с бмв. Хайде сподели едно мнение от първа ръка, или поне от познати, моля. На легенди се начетох.
                ВО има повече опит от мен. Аз имам само от година и половина и само с F31 която е още гаранционна.За това те насочих да по прочетеш малко във форума.
                F31 BMW 320d

                Коментар


                  #98
                  Е аз не очаквам топ оборудване за 6000 лв, при условие, че съм виждал такива Е46-ци за по 8 и 9 хил. лв. Пък и не знам какво е най-високото оборудване, но в тази точно не виждам само полукожен/кожен салон и подгрев на седалките. Всъщност, всичко което ми трябва е климатроник, повечко активни системи за безопасност и вече по възможност пълен ел. пакет (без ел седалки).За волвото съм видял сигурно 95% позитивни мнения. Но все пак какво да очаквам във форума за същата марка.За аудито са ми далеч по-скромни знанията, а по форумите много се колебае мнението. Пр: здраво окачване/слабо окачване; много лоша (и твърда) возия/сравнително прилична; едно от малкото аудита, подходящи за българските пътища/нищо подобно на другите *истински* аудита и т.н. и т.н.
                  Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                  Коментар


                    #99
                    Ако не си карал досега кола със задно предаване на дъжд/сняг ще трябва да си по внимателен в началото. Дали имаше ESP в моделите от тези години не си спомням.Виж иначе тази:http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...полагам трябва да се регнеш за да гледаш снимки, но има и линк за снимки в обявата.Или тази ама е от Чирпан:http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...t=368460Или Бургаз:http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...?f=46&t=343713
                    F31 BMW 320d

                    Коментар


                      И трите отпадат. Комби НЕ ми трябва. Още повече 184 кс и автоматик. Седана е готин, но е 136 кс, а аз съм се спрял на такава, която е 150. За задното знам, преди време покарвах една сиера и въпреки, че и бяха слаби ангелите си беше съвсем различно от палиото усещането.П.П На тази 136 кс ако са верни приказките колко бързо ще и изчезне волана тук. 2: От отчаяние утре тръгвам по Горубляне.
                      Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                      Коментар


                        С фордовите дизели не се занимавай. Там даваш 5 и в рамките на следващата година ти трябват още 5 хиляди за ремонти.Стандартни неща са- турбина, ЕГР, дюзи и маховик. За съжаление, това важи и за повечето коли от списъка ти. Дизел от 2001-ва е много стар дизел. От него е взето всичко, каквото е било възможно да се вземе и е съдран от каране. Ако е ван или комби, нещата са още по-зле-почти невъзможно е да попаднеш на читава бройка. Салонът го гледаш нов, все едно никога не е влизано в него, а мотора-леш. Не е изключение-това е обичайната гледка.

                        Коментар


                          Това е вече говорено. Наясно ми е с какво се захващам. Но бензинова повече няма да подкарам, камо ли на газ. Абсурд. Фордове, пежа... всичко остана в миналото.Immortal-е, я да видим дали ще ти зарадвам душата - ЦЪКУтре, стига да не вали, ще отпътувам да разгледам и едно волво в Мото Пфое...Едит: Напълно изключих, че е неделя и добре, че ми прещрака да им проверя работното време на Пфоето....
                          Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                          Коментар


                            Salvador написа:
                            С фордовите дизели не се занимавай. Там даваш 5 и в рамките на следващата година ти трябват още 5 хиляди за ремонти.Стандартни неща са- турбина, ЕГР, дюзи и маховик. За съжаление, това важи и за повечето коли от списъка ти. Дизел от 2001-ва е много стар дизел. От него е взето всичко, каквото е било възможно да се вземе и е съдран от каране. Ако е ван или комби, нещата са още по-зле-почти невъзможно е да попаднеш на читава бройка. Салонът го гледаш нов, все едно никога не е влизано в него, а мотора-леш. Не е изключение-това е обичайната гледка.
                            Съжалявам,но това са пълни глупости ...
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                            Коментар


                              Съвсем!!!Моя позната вече няколко гидини кара дизелов ’Фокус’ 2004г. и най-сериозния му ремонт е бил нова помпа на съединителя - 250лв.!!!

                              Коментар


                                Ние пък имаме служебни:- Форд Торнео модел 2006 TDCI 20 броя. - Форд Фокус TDCI от 2006 година - 6 броя- Форд Фокус TDCI от 2009 година - 6 броя - Форд Галакси TDCI - 2009 год, - 1 брой- Форд Рейнджър TDCI - 2007 година - 6 броя.Карат се по двама-трима на кон. Включая и по 24 часа в денонощие (Торнео и Рейнджърите) заради спецификата на работата и смените с 12 часовработен ден...Железни са. Първите проблеми бяха със съединители "паднали" след 120 000 км, от които повечетокилометри са в населени райони и градски цикъл. Доколкото знам има 2 сменени дюзи, но само на един Рейнджър.Ремонтите по окачването не ги слагам в сметката, но определено и там са здрави коли, като знам, как и къде се карат.Преди това имахме ТД Ескорт-и. Амортизирахме ги на по 300-400 000 км., ... и ги продадохме на търг....така, че дизела на Форд не е никак лош, но аз за лична не бих си взел , защото служебните са такива, а някак си...все боб, все боб...не искам. :P ПС: Сред тях обаче има такива, които са с помпи на Делфи. Не са се разваляли. Зареждаме само от една известна верига бензиностанции.ПС: Колега всъщност Волво-то не е ли преоблечен Форд ?
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X