Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на автомобил

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Immortal написа:
    Valiosport написа:
    Колега ела да те кача на голфа и ще забравиш за други коли :D Става въпрос за голф 4 1.9 ТДИ помпа-дюза 150к.с. , кола която върви като самолет и гори малко!Евтина е за подръжка и е сравнително здрава, части се намират навсякъде
    Аз лично пред Голфа избирам Sedicivalvole.
    Аз също харесвам Седичи , даже типото си го държа въпреки, че почти не го карам, но това седичи в града под 12/100 бензин няма да падне, а голфа ми гори 7 до 8/100 в града и върви колкото седичи...А ако го чипосам нещата се променят коренно...
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #77
      M5kov написа:
      Вземи си от Италия, ако ще и от български джамбазин да е.Поне ръжда нямат и скоро няма и да имат. Другото се сменя/прави, стига да не е тотален батал.Всичките са мърлячи, гарантирам ти го!
      Не всички са мърлячи. Аз досега от Швейцария не съм видял един лош автомобил, винаги автомобилите от там са перфектни от страна на салон, купе..... за разлика от другите.От Австрия са много по гнили от където и да било, на всичкото отгоре са поне един път боядисвани цялостно....

      Коментар


        #78
        При Пежо/Форд, точно от тези мотори 1.6 и 2.0 кои не са с демпферен маховик, освен 90-коньовите? Че по мои сметки между 400 и 600 лв ми идват изкъсо (няма да ми стигнат, след застраховки, прегледи, регистрации, смяна на консумативи) ако ще сменям демпферен с твърд такъв. И още един въпрос - някой има ли идея колко е каското на такъв автомобил, при условие, че имам 3 години стаж зад волана и нямам произшествия до сега.
        Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

        Коментар


          #79
          Гледай сега, грешен ти е подхода ми се струва. Вземи си кола, при която след като направиш груби сметки колко ще ти излезе всичко, ама всичко тотал - Покупка, обслужване, регистрация, застраховки, данък и т.н. ти останат едни 1000 лв. горница. Ти смяташ евентуално съединител, ама те може да изскочат 100 други неща. Да, съединител+маховик може да ти струва 700 лева (примерно) и да ти се струва много и е много. Но два-три други уж по-дребни ремонта могат лесно да надминат тази сума. Я окачване, я климатик, я нещо друго.Така че си остави една резерва, а ако не се наложи да я ползваш - твои са си.
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #80
            Да поставим нещата така. Аз към тези 6к горна граница, които ще са само за автомобила имам допълнително (предоставени любезно от спонсора вкъщи :D), които ще отидат за всичко свързано с легалното движение на автомобила и подмяната на консумативи. Все пак не стоях и се обадих тук и там да разпитам за цени. Напълно прав си, а и съм сигурен, че ще все ще се намери какво да се прави, то това си е задължително просто. Маховик + съединител не ми е болка и не живея в страх, че ще е задължително проблемна част. Но дори и по някакво чудо да е непокътнат, ще бъде сменен така или иначе. За пежото изчетох сума теми, как се сменят и как излизат на кого 500 лв с труд, на кого над 1000, но за форда - нищо. Може би грешно си зададох въпроса и неправилно обясних: Искам да кажа, че след всичко, за да бъде легална и обслужената колата, все пак ще останат пари, но не мога да се забия на модел, при който тази интервенция с маховика е невъзможна или прекалено скъпа (от порядъка на 1500-2000 лв. нещо такова беше при мазда 6 да речем). Единственото, което научих от изчетеното до сега е, че при 136 кс 2.0HDI подмяната с твърд маховик е невъзможна, следователно няма да търся този мотор.
            Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

            Коментар


              #81
              Вземи си такава кола, на която не й правиш сметка какво може да се счупи. Така няма да й ставаш роб. Колите са за каране, а не да ги мислиш. Ако въобще правиш сметката- ако това се счупи, ще мога ли да го оправя, то не си за тази кола.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #82
                Ако трябва така да избирам, ще си взема още едно палио, че там повечето ремонти ми бяха евтини. Всяка нова кола е скъпа за поддръжка и това ми е ясно. Роб ще стана на каквото и да купя, освен на чисто нова кола. Не говорим, че пресмятам всичко, което ще се чупи и съм в панически страх от това. Но като знам, че тези маховци в случая са проблемни и едва ли не признати за дефектни и рано или късно се подменят, няма как да не го мисля. Не гледам това, което може да се счупи, а това което е много вероятно до сигурно, че ще ми направи проблем. Всяка кола си има проблеми и всичко може да се счупи. Само че да не се поинтересувам за сигурните проблеми, които ще направи е меко казано глупаво. Моля дс не се отклоняваме с лични мисли, а стриктно по темата. Избрал съм вече модели и сега това ме вълнува.
                Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                Коментар


                  #83
                  Направо ме изненада като каза, че накрая пальо ще купуваш. Ако ще е форд, поне го вземи бензинов! Хем няма да има маховик, хем делфито на "джизела" няма да ти прави изненади.
                  Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                  Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                  Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                  Коментар


                    #84
                    Така, да ъпна темата, надявам се вече за последно. Както и очаквах всичко си дойде на мястото и вече тръгвам на огледи с цел покупка. Качих се на какво ли не през последните 2 месеца и избора ми се спря на 3 автомобила. Volvo S60 2.4D 163 кс, Audi A3 1.9TDI 131 кс фейслифт и BMW 320d 150 кс също фейслифт. Мобилето е пълно с такива аудита и бими без сервизна история, но в крайна сметка - късмет. Бюджета си е същия - 6000 лв. Ето какво мисля да огледам:Това Volvo ми грабна окото, въпреки, че всичките, които гледам в мобилето на тези пари са италианки. Стига да е здрав мотора не ми е проблем.VolvoАудито изглежда сравнително запазено, но пък и виждам, че е само с един ключ, при това без дистанционно.AudiТова бмв не е лошо според мен, няма го и онзи досаден волан от м пакета, който съм чувал, че го крадат нашите джамбази. BMWТова го гледам, че е капарирано вече, пък и цената ми се струва прекалено ниска за съответното оборудване.BMWЗа огледа на волвото и бмв-то (тъй като са в една и съща автокъща) в София всяка помощ е добре дошла!
                    Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                    Коментар


                      #85
                      Ако ще взимаш BMW, регни се в BMW форума и почети малко за е46 ... но без да я заведеш в читав сервиз ...Тези обяви разбираш че няма как колите да са на тези километри.
                      F31 BMW 320d

                      Коментар


                        #86
                        В случая не ме вълнуват километрите. Шанса такава кола да е под 300 000 км на практика е нулев. Е46 320d съм чувал, че имат проблем със задния мост. Иначе няколко души познавам с такива, на единия 320-ката даже е 136 кс и никой не е изревал от нищо. Въпрос на късмет. Аз в случая моля за помощ за конкретните коли, да ги огледам с някой колега, който разбира, да каже с една дума "да" или "не". Колега, виждам, че имаш опит с бмв. Хайде сподели едно мнение от първа ръка, или поне от познати, моля. На легенди се начетох.
                        Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                        Коментар


                          #87
                          Според мен щом си се "уплашил" от евентуален ремонт за съединител или маховик на Пешо, предвид предишните ти мнения, то и 3-те коли, които си избрал не са за теб.Може би А3-ката донякъде, ама само за това, че да може да се насочиш на някъде, предвид избора ти.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #88
                            BO, доста се бях напрегнал тогава за глупости, но всеки по-нов дизел си е сложен, има скъпи дюзи и маховик и още куп неща. Преживях го това вече. Въпрос на късмет е. За да не свърша с някой 15-годишен опел (примерно) е време да се хвърля напред с главата. Иначе казано, на първо място ми е волвото. Цени за части вече съм видял. За тези пари какво друго евентуално ще взема (без гадни голфове и прочее)? Че хем да е дизел, хем около 2002-2003. Тези ще са явно. И още един въпрос. Колата ще я взема от София вероятно, но ще я регистрирам в Сливен. Как да процедирам ако няма номера, дори вносни, идеята за пътна помощ до Сливен никак не ми се харесва на джоба, а познати с платформа нямам?
                            Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                            Коментар


                              #89
                              Взимаш транзитен номер.
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар


                                #90
                                Ел ти е отговорила за номера и прекарването на колата до Сливен.Но в този случай много по-разумен избор е да вземеш БМВ-то.Много по-здраво от Волвото и частите са много по-евтини. Да не говорим и какъв избор имаш.Но в крайна сметка изборът си е изцяло твой.Успех с намирането на подходящата кола.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X