Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на автомобил

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Грабвай Волвото s60 и не се чуди,две години карах такава кола нема такава машина,страхотни са. :D

    Коментар


      #17
      Колега, тази тема е доста странна. Изброил си 10 модела и не мисля,че има много хора,които имат преки впечатления от тях, за да могат да дадат точно мнение. Според мен е правилно първо да си подредиш приоритетите, да редуцираш бройката и тогава да се коментира конкретен модел с конкретен двигател. Дай си отговор на въпроса за какво ще ползваш колата и колко ще я караш. Колко хора ще се возят в нея. Комфорт, гъзария, евтина поддръжка, нисък разход, здрава предница и т.н.Степенувай си кое е важно за теб и след това търси кола. Например има хора, кооито карат по 5К км на година и завишен разход за тях не е проблем, но искат комфорт. Има хора които карат 50К на година и за тях е важен нисък разход, здравина и евтина поддръжка.Напиши какви са ти приоритетите и след това бихме могли да изкажем малко по-точно мнение на тяхна база.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #18
        Може би наистина е доста неясно, тъй като не съм обяснил що за кола ми трябва. Опитвам се да редуцирам, ама какво да редуцирам като всяка ме грабва с нещо. Затова исках и насоки. Нещата стоят по следния начин.Колата надали ще навърта повече от 10 000 - 12 000 км/година в най-лошия случай. Главно имам 250 км път до вкъщи, когато се прибирам и повече градско из София. Не ми се налага постоянно да минавам големи разстояния. Ще вози двама души в повечето време, но да речем мога да събера и 4 ако се прибирам вкъщи и има още кандидати или като ходя на почивка, гости и т.н, тоест хубаво ще е да може да вози и що годе удобно тези отзад, за да не ми набиват колена в гърба. Трябва ми някаква комфортна, добре шумоизолирана кола, за да не ме убиват примерно тези 500 км в двете посоки като пътувам до вкъщи или пък ако реша от София да си направя едно море, да се видя с приятели в Бургас например и да се върна на същия ден. След това да е здрава като окачване и мотор, цената на консумативите не ми е толкова важна. За разхода - не търся някакви тотални икономии, 9л/100км градско на дизел ми е съвсем прилично, като да се има в предвид, че нямам наблюдение на "нормалния" разход в София, тъй като моята тук не съм я карал почти (три пъти съм идвал с нея) и е доста възможно 9л да попадат в категорията "икономична". За "гъзария" под каквато и да е форма да не става дума. Не ми трябва за да събирам погледи, а за удобство.Колегите, които повдигнаха темата с паркирането: Въобще не ми е проблем колкото и дълга да е колата. Височината обаче е важна - не ми се обират дупки, шахти и да се вкарвам във филми с пукнати картери и изгубени пробки. Тук в София по-рядко попадаме с приятели на такива улици, само че вкъщи си е неизбежен проблем, всяка улица разбита или разкопана.Immortal, този път не те разбрах. Аз съм отворен към предложения и в никакъв случай няма да оплюя нещо италианско, без да съм се качил поне или покарал. Говорих на пръв поглед кои са фрапиращите неща. А именно, много пъти чувам, че Alfa е скъпа и капризна кола, FIAT нямат адекватно предложение за тези пари (изключая Stilo, който не ми харесва), а от Lancia ми допада само Thesis, който нито мисля, че ще ми е достатъчно икономичен с този 2.4JTD, нито пък ми се вписва добре в бюджета.От антиикономичните коли, единствено бих прежалил мерцедесите като вариант за покупка. Дано съм поизяснил нещата малко.
        Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

        Коментар


          #19
          Това Мондео се произвежда до началото на 2007, мисля, след това идва по-новото поколение, така че няма смисъл да слизаш до 2002-2004, аз наскоро гледах едно точно от началото на 2007, Титаниум изпълнение, и беше кажи-речи в бюджета ти. Големи талиги са, качвах се и отзад - достатъчно широка е, багажникът е огромен (става дума за комбито), заслужава си да я поогледаш.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #20
            Стрелок, прочети това....http://automedia.investor.bg/a/0-nac...a-2-0/Като го прочетеш внимателно, ще разбереш, че има коли и Ситроен С5. За до 4 хиляди лева ще си намериш 2,0ХДИ-110коня, ще го чипнеш и ще забравиш за останалите коли. Този мотор е само на С5 първа фаза и е до 2004 година. Здрав, надежден, икономичен, сложен в кола с прекрасна возия. Зависи единствено и само от теб дали ще се пречупиш. Специално хидравличното окачване е нещо, което не трябва да те плаши. Желязно е. Мисли! Ксантията ми е с този мотор. Изминал съм лично над 140 хиляди километра с нея и дори лампа за грешки не ми е светвала за проблеми. А колата не съм я купувал нова от магазина. Едно е ясно, че при по-новите коли, не можеш да избягаш от демпферните маховици.
            Ситроен Ксантия HDI-110 +++
            Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
            Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

            Коментар


              #21
              Стрелок написа:
              Може би наистина е доста неясно, тъй като не съм обяснил що за кола ми трябва. Опитвам се да редуцирам, ама какво да редуцирам като всяка ме грабва с нещо. Затова исках и насоки. Нещата стоят по следния начин.Колата надали ще навърта повече от 10 000 - 12 000 км/година в най-лошия случай. Главно имам 250 км път до вкъщи, когато се прибирам и повече градско из София. Не ми се налага постоянно да минавам големи разстояния. Ще вози двама души в повечето време, но да речем мога да събера и 4 ако се прибирам вкъщи и има още кандидати или като ходя на почивка, гости и т.н, тоест хубаво ще е да може да вози и що годе удобно тези отзад, за да не ми набиват колена в гърба. Трябва ми някаква комфортна, добре шумоизолирана кола, за да не ме убиват примерно тези 500 км в двете посоки като пътувам до вкъщи или пък ако реша от София да си направя едно море, да се видя с приятели в Бургас например и да се върна на същия ден. След това да е здрава като окачване и мотор, цената на консумативите не ми е толкова важна. За разхода - не търся някакви тотални икономии, 9л/100км градско на дизел ми е съвсем прилично, като да се има в предвид, че нямам наблюдение на "нормалния" разход в София, тъй като моята тук не съм я карал почти (три пъти съм идвал с нея) и е доста възможно 9л да попадат в категорията "икономична". За "гъзария" под каквато и да е форма да не става дума. Не ми трябва за да събирам погледи, а за удобство.Колегите, които повдигнаха темата с паркирането: Въобще не ми е проблем колкото и дълга да е колата. Височината обаче е важна - не ми се обират дупки, шахти и да се вкарвам във филми с пукнати картери и изгубени пробки. Тук в София по-рядко попадаме с приятели на такива улици, само че вкъщи си е неизбежен проблем, всяка улица разбита или разкопана.Immortal, този път не те разбрах. Аз съм отворен към предложения и в никакъв случай няма да оплюя нещо италианско, без да съм се качил поне или покарал. Говорих на пръв поглед кои са фрапиращите неща. А именно, много пъти чувам, че Alfa е скъпа и капризна кола, FIAT нямат адекватно предложение за тези пари (изключая Stilo, който не ми харесва), а от Lancia ми допада само Thesis, който нито мисля, че ще ми е достатъчно икономичен с този 2.4JTD, нито пък ми се вписва добре в бюджета.От антиикономичните коли, единствено бих прежалил мерцедесите като вариант за покупка. Дано съм поизяснил нещата малко.
              За това, което си описал, то единствения избор из между вариантите, които си дал е само Волво С60.Но ако искаш по-евтина кола, то следващия разумен избори би бил Вектрата.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                ntodorov написа:
                niko09 написа:
                Какъв е смисълът да е дизел да гори 10 на сто градско, като можеш да си вземеш една бензинова кола с ГИ , дай от там да почнем?
                Абе и аз така мислих допреди няколко години, ама сега си задавам обратния на твоя въпрос. :PПС: Сега видях, че Емо е отговорил. Мисля същото.
                Подкрепям и аз.Влязох и аз в правата вяра

                Коментар


                  #23
                  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=65ca50 Широка, удобна, висока, икономична, евтина за поддръжка
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #24
                    M5kov написа:
                    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391331580200954&f 1=details&slink=65ca50 Широка, удобна, висока, икономична, евтина за поддръжка
                    Забрави и уникалноооо грозна кола.

                    Коментар


                      #25
                      Така, значи ще се загледам по Volvo-то, евентуално както предложиха някои колеги ще погледна за mazda 6, въпреки, че са ми по-грозни и от Volvo вътре. В крайна сметка се преживява, щом върши добра работа. Евентуално ако нещо друго ми попадне в полезрението ще огледам допълнително. Става дума за S60 2.4 D5 163 кс, а маздата 121 и 136 кс, и двата са двулитрови.Вектрата ако е С, не мисля, че ще е по-евтина от S60-то. Даже се чудя дали ще ми се смести в бюджета, освен ако не е с протрити салон и волан, иначе казано на умопомрачаващи реални километри, а не на милите 120 - 160к до колкото ги въртят тук. Но ще разгледам и тях. Така сега е доста по-ясно, отколкото да ходя да търся над 10 модела.Колегата с Мондеото след 2007. Ами колега не се смества в бюджета. Не искам най-евтината да взема и после главоболия. А над 6000 просто е невъзможно да отделя, при все че тези пари си първо си дойдат на мястото при мен, което чакам. Максимума е +200 лв, които на момента бих преценил ако колата наистина си заслужава. За ситроен просто прашинка шанс няма да погледна.
                      Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                      Коментар


                        #26
                        Стрелок написа:
                        За ситроен просто прашинка шанс няма да погледна.
                        Че каква е разликата от Пежо?!?Всичко им е 1:1, една компания ги произвежда и двете.Аз не бих изхвърлил нито С5, нито С4.

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Защото разликата спрямо газта е много малка.Защото въртящия момент на дизела доставя удоволствие.Защото ще има и багажник и резервна гума.Защото няма да дава 800+ за ГИ, а ще ги вложи в гориво.Защото няма да хаби излишни нерви с некадърни газаджии.Защото ... доста мога да продължа, ама да не стане като темата за ксенона и да ти предложат облог и да се отметнеш
                          Да не обръщаме спора дали дизел или бензин .Въртящия момент добре.За другото като идеш в сериозен сервиз и си сложиш ГИ от 1200 със сигурност няма да имаш проблем.Мога да ти кажа,че за 7 години съм сменял само филтъра, който се сменя да 10 000км и 2 пъти са ми чистени дюзите,защото моите са от старите, които се чистят.Така че ако идеш във Велико Търново където слагат ГИ за 500лв , нервите ще са най - малкия проблем.Не мога да се съглася,че в Сф няма сериозен сервиз.И коя разлика е малка 100 км за 13 лв и 100 за 26,примерно?Нещата са на кантар с дизелов автомобил, които има разход 4-5л на 100, а в тези,които колега си е харесал няма такъв.НО да продължим по темата....Мазда 6 маховик 1850+600 комплект съединител, Пежо ХДИ - не може да смениш една дюза ,а 4рите - около 1800 на бройка, смятайте ги и в отстъпки и без отстъпкиМоя съвет тези марки да не са.Колегите които карат дизел да кажат коя марка, с кой мотор е подходящ.
                          Fiat Brava 1.8 16V GT

                          Коментар


                            #28
                            Все едно пък бензиновите дюзи са евтини. Колко пъти досега си сменял дюзи?И айде да не са по 1000+ лева дюзите...http://www.cars.bg/p28602Иначе за Капата бензиновите дюзи 1-та нова струва 290 лв.

                            Коментар


                              #29
                              Ако искаш алиекспрес отвори там може да са по 20 долара.Виж за 2.0 как е или за 407
                              Fiat Brava 1.8 16V GT

                              Коментар


                                #30
                                Не спорете дизел - бензин ... Ясно е,че дизела е по-добър във всяко едно отношение,а разликата с газтта като цена е много малка. По темата бих ти препоръчал Alfa romeo 166 2.4 M-jet или да увеличиш бюджета с малко и да вземеш А4 2002 или 2003г. пак ДИЗЕЛ !
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X