lllubo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От утре на къси!
Collapse
X
-
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
lllubo написа:за разхода - да, така е, повишава се. Но това повишение е толкова незначинелно че не се усеща дори да си засичаш разхода непрекъснато. Разхода най-вече ти зависи от начина на каране и от качеството на горивото. Затова направо може да пременбрегнете това за разхода от светенето на крушките.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
така, така - физика значи
Не знам аз ли съм в грешка, но когато двигателят е запален, всички консуматори в автомобила се захранват единствено и само от алтернатора, за тази цел би трябвало да си има и специално реле ! Ако имаше друга логика, то наистина щяхме да сменяме акумулатори на всеки 1000 км., че и по-малко ! Когато двигателят работи и алтернатора е изправен, акумулторът се явява в електрическата схема на автомобила като нормален консуматор (т.е., акумулаторът е в режим "зареждане") и нито секунда от неговия ток не отива за захранване на която и да е лампичка по автомобила...Относно физиката и енергията...алтернатора е създаден да произвежда ток и този ток е упоменат в характеристиките му...той е направен така, че при най-ниските обороти на двигателя да произвежда ток, по-висок от зарядния ток на акумулатора (точно релето регулира какъв ток да отива в акумулатора). Затова и е важно да се спазват посочните стойности за А/ч на акумулатора за даден автомобил...Ако този ток намалее, има специален датчик, който веднага ще информира, че акумулатора не се зарежда нормално...Ако алтернатора, релето и акумулаторът са в изправност, то нито на алтернатора, нито на акумулатора, а най-вече на двигателя им дреме дали карате само през ноща на фарове или цяло денонощие...поне това съм учил по електротехника на МПС...ако са ме излъгали в даскалото, значи и аз Ви лъжаFIAT Marea ELX 1.6/16 V '98
Коментар
-
Re: така, така - физика значи
Yoda написа:Не знам аз ли съм в грешка, но когато двигателят е запален, всички консуматори в автомобила се захранват единствено и само от алтернатора, за тази цел би трябвало да си има и специално реле ! Ако имаше друга логика, то наистина щяхме да сменяме акумулатори на всеки 1000 км., че и по-малко ! Когато двигателят работи и алтернатора е изправен, акумулторът се явява в електрическата схема на автомобила като нормален консуматор (т.е., акумулаторът е в режим "зареждане") и нито секунда от неговия ток не отива за захранване на която и да е лампичка по автомобила...Относно физиката и енергията...алтернатора е създаден да произвежда ток и този ток е упоменат в характеристиките му...той е направен така, че при най-ниските обороти на двигателя да произвежда ток, по-висок от зарядния ток на акумулатора (точно релето регулира какъв ток да отива в акумулатора). Затова и е важно да се спазват посочните стойности за А/ч на акумулатора за даден автомобил...Ако този ток намалее, има специален датчик, който веднага ще информира, че акумулатора не се зарежда нормално...Ако алтернатора, релето и акумулаторът са в изправност, то нито на алтернатора, нито на акумулатора, а най-вече на двигателя им дреме дали карате само през ноща на фарове или цяло денонощие...поне това съм учил по електротехника на МПС...ако са ме излъгали в даскалото, значи и аз Ви лъжаAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Ние от около месец и половина все сме на къси . А днес по-малко от 50% бяха на фарове ... Забравили или инат ? - Това ще кажат тези, които ще се черпят за тяхна сметка като ги спрат за поздрав А вече 3-4 коли виждам, които са спрели за престой и стоят на къси, а като тръгват си пускат халогените ... това е пълна глупост, вярно че колата изглежда по-добре (повечето), но все пак ...
Коментар
-
pinko168 написа:lllubo написа:за разхода - да, така е, повишава се. Но това повишение е толкова незначинелно че не се усеща дори да си засичаш разхода непрекъснато. Разхода най-вече ти зависи от начина на каране и от качеството на горивото. Затова направо може да пременбрегнете това за разхода от светенето на крушките.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
DEYAN IYI написа:И аз не вярвам в чак толкова повишения разход. Но пък съм чувал, че на бегачките за писта (явно за тези без електроника), често са направени да бягат само на акумулатор, защото като не въртят генератора, моторът освобождава 2-3 процента повече мощност...Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар