Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хонда Сивик 2,2 дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е, то кое в САЩ не е по-евтино?
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #17
      BO написа:
      14к лева за такава пластмасова кола? Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Същото като при 159-ката. Купуваш я само за дизайна.Да беше нещо 300+ коня, ок, ама за тая тясна пластмасова история, хайде няма нужда.Иначе може и да хващаш погледите на молките, спор няма. Ако това е целта.А бе точно 159-ка ама в друг клас.
      п.п. ако имах толкова пари в кеш за кола - купувам неква НОВА малолитражка, да уточним - без Дачия!!
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #18
        donnna, ако си мислиш, че малолитражките са по-качествени от дачиите На мен лично не ми харесва колата - грозна като визия, че то моето браво от 97-ма беше по-красиво. А за толкова пари ще искам гаранция 10-20 000 км, мисля, че това е достатъчно да лъснат проблемите.
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #19
          Нали знаеш че красотата е въпрос на гледна точка, и на мен мацката в ъгъла ми е грозна но колегата е готов на всичко за нея Все пак кандидата е човек на изкуството както каза сам , явно трябва да има око за красивото , Но да кажеш че браво е по красиво от това.... пак въпрос на гледна точка, или кои ще опъне мацката в ъгъла А за проблемите, ако нещо не е маскирано и колата си е в нормална кондиция те уверявам че нищо няма да лъсне не за 10-20 а за 100 -200 Е аз все пак малко съм пристрастен към марката, но то същото важи и за марката Ланча и Фиат през които съм минал и още карам. Но де вика колегата на черното бяло не мога да кажа. Така че колега ако ти е на сърце и те кефи, вземаи, ти да си жив и здрав, пари се вадят, пък и то боли само при плащането, като седнеш в нея ще забравиш какво си сторил Пък и един ден няма да се е обезценила на половина че да си много вътре, за разлика от любимата ви тук марка, която е хубаво да я купиш 15 годишна че да си дал 1000 лева за нея и после да не те е яд да я хвърлиш, но ако се ръснеш 15 бона за Фиат само гледаи след 2 год колко ще може да му вземеш А и още нещо, няма да живееш с орлите я, сега ако не покараш каквото ти харесва то кога ?За всички които ще вземат моя пост малко така по на вътре, ще се обидят или ще се направят на ощипани госпожици, им пожелавам някои ден някои да им подари Хонда, пък те да я правят каквото искат
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #20
            Не харесвам дизели, една от причините за което е по-високата им ненадеждност, но на дизелова Honda бих се доверил без да се замислям. Това е единствената марка, при която като разглеждам в сайтовете за коли, гледам наред без да избирам от падащото меню "тип двигател" -> "бензинов" :DНа тази от обявата само цвета ми е малко странен, но за това няма добро и лошо, или правилно и грешно. Щом му харесва на човека, а и докато я караш какво значение има цвета :D
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #21
              Е, като е въпрос на гледна точка, аз не мога ли да изкажа моята? Грозна е като смъртта тая кола :D но пък на колегата като му харесва, да се вземат младите. Все пак - не може всички да харесваме едно и също нещо - аз никога няма да си купя кола заради екстрите, за това как изглежда или как ще ми се ’вдигне’ социалното положение, като ме видят в нея - а по-скоро за това, че е практична и ми върши работа. Още по-малко бих взела кола, защото някой си написал, че била в идеално състояние, а гаранция не дава, защото който и продавач да питаш - те всички са в идеално състояние, карани от баба на 95 години. При старите бракми научих едно нещо - не е от значение колко е здрав двигателя - след като е стигнал до тук, значи е доволно здрав. По-важно е как е била експлоатирана до момента, защото колкото и здрав да е двигателя, като не е поддържан, кел файда, че го водят здрав. Иначе след толкова години стари коли, и аз мисля, като donnna - вместо да се оръся 13 000+ за някоя 7-8 годишна бракма, мисля да си взема нова. Колкото и да е поддържана, рано или късно започваш да правиш.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #22
                dikanio написа:
                Не харесвам дизели, една от причините за което е по-високата им ненадеждност,
                Ти, сериозно ли
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  И аз чувам хубави работи за Хонда.Някой може ли да ми каже: На какво ниво ( височина ) е позицията нашофьора сравнени с Брава/о. при този Сивик. Чини ми се ниска, но може и да се лъжа,заради футуристичния дизайн на тази кола...
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    dikanio написа:
                    Не харесвам дизели, една от причините за което е по-високата им ненадеждност,
                    Ти, сериозно ли
                    Аз съм винаги сериозен, дори когато се шегувам :D Сигурен бях, че точно ти пръв ще изкоментираш точно тази част от поста ми, но аз не искам да споря с никой по тоя въпрос още по-малко пък в тема с друга цел.
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #25
                      Иначе след толкова години стари коли, и аз мисля, като donnna - вместо да се оръся 13 000+ за някоя 7-8 годишна бракма, мисля да си взема нова. Колкото и да е поддържана, рано или късно започваш да правиш.
                      Ако говорим в парично изражение, предполагам знаеш, колко допълнителни "тежести" има новата кола докато навърши "пълнолетието" си. :P Ако обаче елиминираме фактора пари, наистина емоцията си заслужава. Иначе доста по-рано и двата фактора ( пари и емоция )си отиват едновременно и безвъзвратно. Впрочем в този регрес се основава и прогреса де... :P
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #26
                        ntodorov, не смятам, че са допълнителни - ти като си купиш тази кола каско няма ли да й платиш или може би гражданска? В днешно време оскъпяването не е кой знае колко непоносимо за периода на лизинга, а като ти се развали колата - идват да ти я вземат и най-хубавото е, че няма да се изнизвам по пантофи сутрин в студа да видя дали ще запали, нито да се чудя кой да викна да я издърпа до сервиз, щото не се знае какво й е, пък той запушен горивен филтър от хубавата ни нафта. Според мен, ако колегата е решил да взима такава кола, нека първо да провери каква е цената на частите, ремонтите и подобни, ако смята, че бюджетът му е тънък и точен за автомобила.
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #27
                          dikanio написа:
                          ...но на дизелова Honda бих се доверил без да се замислям. ...
                          Пожелавам ти голям успех, защото ще ти трябва. :D
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            Тои успеха си върви с марката, за това и е такава цената, плащаш 40% такса "успех" Аз също хич не обичам дизели, поради други причини, миризма, вибрации, звук, къс оборотомер нали знете "там където свършва турбото почва бензина". Но въпреки това също бих се доверил на този дизел, защото за разлика от останалите тои работи и се форсира като бензинка, мотора седи като закован, не ти падат коронките на зъбите в купето, ще трябва да преодолея само миризмата Някои питаше за седалката, не е ниска, като на браво е, или може би идея по висока, няма нищо общо примерно с БМВ което е предназначено за хора по кинта и дваисет, и все едно седиш на земята. Аз лично не съм много голям 1,83 но ми е много трудно да сядам и наи вече да слизам от БМВ и мани че седя на земята ми и главата ми опира в тавана, ми те ми се изтрошиха всички шипове на тазобедрените стави от такова сгъване, има лечебен ефект Сега ако някои случаино има БМВ да не се сърди, нищо лично към избора му но при тея коли се чувствам комфортно само в 7 ма серия. Дори 5 цата ми е трудна за сядане и слизане, освен ако не е Е39. Явно е от набора, за по млади хора е, аз не мога се сгъвам вече така че караите бмв до де сте млади че после...
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #29
                              dikanio написа:
                              на дизелова Honda бих се доверил без да се замислям.
                              Колега, знаеш ли кой е първия дизел комън-рейл двг, който Хонда са направили и кога, чакай да ти кажа- 2004 год е точно ей този, който слагат май почти до днес. Той е и единствен поне в периода до около 2010год. Може би да имат 1-2 дизела някъде преди 2000 също, но никой не иска да си купува Хонда с техния дизел. Някъде около 8 години, след като излиза ЖТД и те са направили този великия двг. А че вадят 140 коня от 2,2 , май през 2012 го подобриха на 150, нещо, което Фиат груп прави от 1,9 още от 2005 година. Слави, това го копирах от хисторито
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                Да уточня, мотора е от 2003, преди него Хонда нямат собствен дизел, ползваха на Исузо Общо взето Хонда не правят много варианти на мотори, и като направя 1-2 сполучливи и даянат с тях по над 10 години. В тва отношение са много криви че не ти дават възможност да избираш модификации, имаш 2 мотора в наи добрия случаи 3 и толкоз. Даже доста чести случаи има когато двата мотора всъщност са един и същи с леки промени. Пример ЦР-в 128 и 147 коня, Хонда Джаз 78 и 83 коня, Хонда Х-РВ 105 и 116 коня маи беше, Сивик 6 - 75 и 90 коня Сега имат някъв 1,6 дизел новичък от лани, 125 коня маи да го видим ко ще мяса, иначе съм разочарован че свалиха 2,2 от производство.
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X