Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Cobra SSR80 vs Cobra ESD 7270 vs Saver G-425 vs Saver G-475

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Cobra SSR80 vs Cobra ESD 7270 vs Saver G-425 vs Saver G-475

    Колеги,Може ли за практически съвет.Ползвам детектор Saver G-213, от който съм относително доволен. Не съм имал друг подобен уред и нямам наблюдения върху останали производители и модели.G-213 работи само в Х банда и хваща само радари. Фалшими аларми има, но не особено много. Преди седмица му се счупи стойката, нова е около 10-15 лв. при цена на детектора 30лв. (от преди 5 години).На хартия 4-те модела, на които съм се спрял са относително равностойни, разликата в цената между кобрите и Saver е почти двойна. Лошото е, че не намирам Saver в търговската мрежа в България, а поръчка от Русия мога да направя през познати, които пътуват в чужбина относително рядко. С пратка и плащане онлайн не ми се занимава или по-скоро не ми се рискува.Това трябва да хваща:ТR-4 (X) Band 10.525GHz (Мобилни радари)Robot (K) Band 24.125GHz (Стационарни камери)Някой има ли наблюдения за моделите детектори, които споменавамОсновните характеристики:Cobra SSR80 струва ми се същия като 7270, само че не е за Европаhttps://www.cobra.com/products/esd-s...duct_support=0
    4 Radar Signals1. X Band Radar2. K Band Radar3. Ka Superwide Radar4. VG-2 Radar Detector-Detectoro 4 Laser Signals**1. LTI 20-20/LTI Laser**2. Kustom Signals Laser 340& Kustom Signals Laser**3. Stalker LIDAR**4. Laser Atlanta SpeedLaser/KustomSignals-ProLaser II**1 Safety System1. Safety Alert ® System
    Cobra ESD 7270Пише, че е модел за Русия и Европа, на външен вид е същия като SSR 80, на цена са с малка разлика, до 100 лв.Функции, обхват и т.н. май са същите.
    Използва нов тип приемник Xtreme Range Superheterodyne на базата на суперхетеродинна технология, която предлага голяма чувствителност и бързо действие при засичането на бързи и слаби сигнали в К- банда. По този начин осигурява много добра защита срещу мобилни радари с камери.Засичане на сигнали в X, K, Ka обхват и лазерни сигнали на 360 градусаДисплей с три нива на яркостВъзможност за включване и изключване на Х и К обхватАвтоматично подтискане на звукаМножеството потребителски функции вградени в този модел позволяват индивидуализацията му според предпочитаниятa на потребителя.
    И тук идва интересното:Saver G-425 с цена около 50-60 лв. и почти толкова грозен като G-213 Като гледам хваща и лазери, ама докато се появят полицай с лазери в БГ, колите вече ще летят http://www.neva-pl.ru/catalog/radar_...r_saver_g_425/
    X band: 10.500-10.550 Ггц Ultra X band: 10.500-10.550 Ггц (длительность облучения 0,15 с) K band: 24.050-24.250 Ггц Ultra X band: 24.050-24.250 Ггц (длительность облучения 0,15 с) Lazer band: 800-1100 nmМаксимальная дальность обнаружения: X band: 5000 м. K band: 3000 м. Laser band: 1000 м.Угол обнаружения: 360 градусов.
    Saver G-475 с цена около 60лв. и футуристичен външен вид.http://www.neva-pl.ru/catalog/radar_...r_saver_g_475/
    X band: 10.500-10.550 Ггц Ultra X band: 10.500-10.550 Ггц (длительность облучения 0,15 с) K band: 24.050-24.250 Ггц Ultra X band: 24.050-24.250 Ггц (длительность облучения 0,15 с) Lazer band: 800-1100 nm X band: 5000 м. K band: 3000 м. Laser band: 1000 м. 360 градусов.
    Някакви предложения?Мерси предварително.

    #2
    Разгледай и SSR50 иначе SSR-ите са модели 2013, а стария савер май вече не го предлагат в България
    Fiat Brava 1.8 16V GT

    Коментар


      #3
      С тия камери - срационарните, дето снимат до оная си работа, кел файда от него... Мобилните тека или иначе ги спряха. Изчакай да видиш дали ще се върне модела " ко ши прайм ся" или ще останем на камери само и тогава се харчи. Иначе който и да вземеш, горе долу са еднакви.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        В Ebay има XRS кобри за по 40$ 9345 и 9740 с 4$ шипинг от Хонг Конг. Някой дали е рискувал? Досега китайците, колкото пъти съм поръчвал винаги са били много точни.

        Коментар


          #5
          Спрял съм да го ползвам. Седят предимно с мобилните камери, а тях ги хваща когато вече ги виждам... Кобра 9345.

          Коментар


            #6
            С тия стационарни камери, които в момента слагат почти във всяко село, и засичат по разлика във времето между две снимки, а не ползват радар, радар-детекторите не помагат. Безсмислена инвестиция е за мен това.

            Коментар


              #7
              За стационарните камери трябва навигация , а радара за храстите.Иначе колега ако говори за камерите MultaRadar S 580, те също се ловят с радар, но цената е доста сериозна
              Fiat Brava 1.8 16V GT

              Коментар


                #8
                Immortal написа:
                С тия стационарни камери, които в момента слагат почти във всяко село, и засичат по разлика във времето между две снимки, а не ползват радар, радар-детекторите не помагат. Безсмислена инвестиция е за мен това.
                Досега не съм чул за глобен от типа на засечка на разстоянието между 2 камери и времето и така скоростта? Не ми се вижда възможно в момента в Бг, няма такъв закон. Радара най-евтиния от прилична марка. Няма смисъл от високите класове дето ловят 9999999 банда, които ги няма тук. От години карам с Уйстлър нисък клас и ако имаш глава на раменете, глоби за скорост няма да има. То не може само на него да разчиташ, но е чудесна помощ като познаваш пътищата.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Според мен няма смисъл.Една проста навигация за 60-70 лв. и постоянно ъпдейт на файла с камерите и хранилките.Няма с какво толкова да ви изненадат.Ако пък спазваме ограниченията няма смисъл от всичко това.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    От това което съм чел, стационарните камери работят в К обхвата, но не съм имал устройство, което да работи в този обхват Колкото до двете снимки. По спецификация от производителя трябва да правят две последователни снимки и средната скорост от тях трябва да се взима за глобата - е не го правят. Доста хора си обжалваха фишовете и спечелиха, заради спецификациите на производителя.

                    Коментар


                      #11
                      locdog написа:
                      От това което съм чел, стационарните камери работят в К обхвата, но не съм имал устройство, което да работи в този обхват Колкото до двете снимки. По спецификация от производителя трябва да правят две последователни снимки и средната скорост от тях трябва да се взима за глобата - е не го правят. Доста хора си обжалваха фишовете и спечелиха, заради спецификациите на производителя.
                      Пробвай на някоя камера и ще разбереш колко на брой са снимките,не са две а са повече на брой . Ако си чел достатъчно и си наясно със спецификацията на производителя на камерите,ще си наясно че нещото което може да ти помогне е само спазването на ограниченията.Успех в покупката на ненужната играчка която ще ти лови всичко друго но не и камери и радари. Снимката е взета от нета.Мисля че доста от колегите са виждали такава.От там откъдето съм я взел също се бистри една подобна тема(Колко са виновни че ме снимаха). Спасението е късмет(той е само на моменти) или спазване на правилата.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                      Коментар


                        #12
                        На К или Ка са наистина, но свирва когато си съвсем близо и вече си ги видял. Не помага по никакъв начин.

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          Immortal написа:
                          С тия стационарни камери, които в момента слагат почти във всяко село, и засичат по разлика във времето между две снимки, а не ползват радар, радар-детекторите не помагат. Безсмислена инвестиция е за мен това.
                          Досега не съм чул за глобен от типа на засечка на разстоянието между 2 камери и времето и така скоростта? Не ми се вижда възможно в момента в Бг, няма такъв закон. Радара най-евтиния от прилична марка. Няма смисъл от високите класове дето ловят 9999999 банда, които ги няма тук. От години карам с Уйстлър нисък клас и ако имаш глава на раменете, глоби за скорост няма да има. То не може само на него да разчиташ, но е чудесна помощ като познаваш пътищата.
                          Не е между две камери, а между 2 или повече снимки от една камера.В момента тече масово инсталиране на подобни камери в почти всяко село, през което преминава по-главен път.Така от Козлодуй до Ботевград има монтирани във ВСЯКО село, както и на едно място близо до Враца, където няма село, а просто ограничение 60.Няма ги още тези камери по ГПС-ите.Такава камера има вече и в Крушаре, м/у Ямбол и Сливен, на излизане от селото в посока Ямбол, веднага след моста над Тунджа. Снима в двете посоки. (Всички нови камери от този тип снимат в двете посоки - просто камерите са най-малко две, виждал съм и 4).Камерите са монтирани на специална конструкция и са НАД пътното платно. Ако не сте внимателни даже може и да не ги видите.Иначе аз никога не съм ползвал антирадар, и досега са ме снимали само веднъж, при това от мобилна камера в гръб (скрита много добре). А и това беше отдавна

                          Коментар


                            #14
                            Immortal написа:
                            pakumba написа:
                            Immortal написа:
                            С тия стационарни камери, които в момента слагат почти във всяко село, и засичат по разлика във времето между две снимки, а не ползват радар, радар-детекторите не помагат. Безсмислена инвестиция е за мен това.
                            Досега не съм чул за глобен от типа на засечка на разстоянието между 2 камери и времето и така скоростта? Не ми се вижда възможно в момента в Бг, няма такъв закон. Радара най-евтиния от прилична марка. Няма смисъл от високите класове дето ловят 9999999 банда, които ги няма тук. От години карам с Уйстлър нисък клас и ако имаш глава на раменете, глоби за скорост няма да има. То не може само на него да разчиташ, но е чудесна помощ като познаваш пътищата.
                            Не е между две камери, а между 2 или повече снимки от една камера.В момента тече масово инсталиране на подобни камери в почти всяко село, през което преминава по-главен път.Така от Козлодуй до Ботевград има монтирани във ВСЯКО село, както и на едно място близо до Враца, където няма село, а просто ограничение 60.Няма ги още тези камери по ГПС-ите.Такава камера има вече и в Крушаре, м/у Ямбол и Сливен, на излизане от селото в посока Ямбол, веднага след моста над Тунджа. Снима в двете посоки. (Всички нови камери от този тип снимат в двете посоки - просто камерите са най-малко две, виждал съм и 4).Камерите са монтирани на специална конструкция и са НАД пътното платно. Ако не сте внимателни даже може и да не ги видите.Иначе аз никога не съм ползвал антирадар, и досега са ме снимали само веднъж, при това от мобилна камера в гръб (скрита много добре). А и това беше отдавна
                            Мда, не съм те разбрал, помислих, че визираш тези камери, които мерят средната скорост и ако е над позволената за участъка да те глобят, от тези дето само по филмите ги виждаме ние :DИначе нека монтират в селата, писна ми от неграмотници, които ми карат с 80 в селото и с толкова извън него. Изглежда обаче още не са пуснати тези, за които говориш, защото от Ботевград към Сф, точно преди качването на магистралата има нова такава конструкция и като минавам не ми пищи радара.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Понеже Saver-а ми не работи с К обхвата, нямам си и на идея дали ниските класове, работещи в Х и К подсказват за камерите на пътя и на какво разстояние. В youtube има много клипчета, на които детекторите хващат камери от доста голямо разстояние. Затова ми беше интересно как се случват нещата в България с грозните сиви кутийки. Колкото дали трябва навигация, имам си един тефтер, в който си изваждам локациите на камерите по пътя и преди да тръгна хвърлям по едно око за ъпдейт. Така знам къде да внимавам повече за камери и къде е възможно да има стоянки. Навигация имам на телефона, ако закъсам някъде я пускам Няколко са нещата, за който може да се ползва радар детектора и които го правят толкова нужен, колкото и ненужен.1. На магистрала, където радара на куките е пуснат постоянно, Saver G-213 ги засича от километър - два. Предполагам и Кобрите правят същото. Ако караш с 130 - 140 и искаш да изпревариш нещо, което се движи бързо или е камион с 100 км/ч понякога се налага да се настъпи здраво. Детектора ти дава едно на ум да изчакаш 1 минута и да си спестиш главоболия.2. Отново на магистралата, но в тунел е безгрешен. Дори и кратък импулс да има не го пропуска.Безполезен е на междуградски и градски пътища. Там куките дебнат с изключен радар. Когато влезеш в обхвата на радара - около 150 до 200 метра може би стрелват. Тук детектора дава ясна представа дали са ти измерили скоростта или просто те спрират за рекет. Лично аз като писне винаги хвърлям око на километража, за да знам има ли повод за притеснение.Най-тъпото е някой да си мисли, че като сложи висок клас оборудване е недосегаем Най-лошата ситуация е пък да ти счупят стъклото, за да ти вземат детектор за 60лв. ползван 5 години например.В общи линии колкото е полезен, толкова е безполезен, даже и опасен.

                              Коментар

                              Working...
                              X