Точно пък там са едни от най-сигурните
Вероятно както навсякъде има някакъв процент брак но е относително нисък
."каросерия чиито характеристики я сродяват с истинските всъдеходи, макар да е самоносеща и по стара традиция да отсъстват дори рамки на прозорците на вратите. Наред с това, японските инженери съумяват да запазят компактните размери без това да влияе на комфорта в купето. Forester се кара еднакво лесно както в града, така и в пресечена местност. Изработката е на такова ниво, че дори най-възрастните екземпляри изглеждат като нови. Даже ауспухната система рядко се нуждае от грижи преди да са изминали пет-шест години. Легендарните боксери на Subaru, усъвършенствани в продължение на 30 години, във Forester изглежда са достигнали надеждност и здравина, които карат дори педантите от германските технически служби да се чудят за какво да се хванат. Няма просълзила гарнитура, няма протекъл маркуч на охлаждането... Нищо! При това голяма част от продадените през 1997-99 г. автомобили вече са навъртели по 200-250 000 км.Освен обезпечаването на по-нисък център на тежестта, конструкцията на опозитния двигател позволява разполагането на голяма част от оборудването му над него, в недостъпна за пътната мръсотия зона. Това обяснява липсата на дефекти по периферните агрегати, обслужващи двулитровия мотор. На европейския пазар той се предлага в две модификации с атмосферно пълнене или турбокомпресор и мощност съответно 122/125 или 170/177 к.с. Макар да са еднакво безпроблемни, базовият агрегат обикновено се сочи като по-сполучлив от гледна точка на дълговечността. С турбодвигателя Forester се превръща в истинска хала, но спринтьорските изпълнения често стават причина за по-интезивното износване на трансмисията За разлика от останалите леки SUV-ове на пазара, "горското" Subaru разполага с абсолютно пълноценно постоянно двойно предаване и само липсата на блокируеми диференциали възпрепятства категоризирането на модела като истински всъдеход. Също толкова надеждни, колкото двигателите, трансмисиите на Forester могат да са или петстепенна механична, или автомат с четири предавки. Нужни са титанични усилия и невежество, за да се строши такава скоростна кутия, което впрочем важи и за състоянието на ходовата част Основният й враг е претоварването. С багажно отделение, чийто обем достига 1 530 литра, Forester предразполага към експерименти с товароносимостта, от което на първо място страдат лагерите на задните колела. Нерядко душманското каране води и до неравномерно износване на спирачните дискове. Статистиката затвърждава безупречното реноме на модела и с изключително рядко срещаните проблеми с електрическата инсталация Неприятности със стартирането на двигателя са имали едва три процента от собствениците на Subaru-то. Всички повреди са били причинени или от патрона на контактния ключ, или от имобилайзера. Нито един Forester не е оставал на място заради дефектен стартер. Както се казва, най-големият враг на доброто е най-доброто."
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар