Точно пък там са едни от най-сигурните Вероятно както навсякъде има някакъв процент брак но е относително нисък ."каросерия чиито характеристики я сродяват с истинските всъдеходи, макар да е самоносеща и по стара традиция да отсъстват дори рамки на прозорците на вратите. Наред с това, японските инженери съумяват да запазят компактните размери без това да влияе на комфорта в купето. Forester се кара еднакво лесно както в града, така и в пресечена местност. Изработката е на такова ниво, че дори най-възрастните екземпляри изглеждат като нови. Даже ауспухната система рядко се нуждае от грижи преди да са изминали пет-шест години. Легендарните боксери на Subaru, усъвършенствани в продължение на 30 години, във Forester изглежда са достигнали надеждност и здравина, които карат дори педантите от германските технически служби да се чудят за какво да се хванат. Няма просълзила гарнитура, няма протекъл маркуч на охлаждането... Нищо! При това голяма част от продадените през 1997-99 г. автомобили вече са навъртели по 200-250 000 км.Освен обезпечаването на по-нисък център на тежестта, конструкцията на опозитния двигател позволява разполагането на голяма част от оборудването му над него, в недостъпна за пътната мръсотия зона. Това обяснява липсата на дефекти по периферните агрегати, обслужващи двулитровия мотор. На европейския пазар той се предлага в две модификации с атмосферно пълнене или турбокомпресор и мощност съответно 122/125 или 170/177 к.с. Макар да са еднакво безпроблемни, базовият агрегат обикновено се сочи като по-сполучлив от гледна точка на дълговечността. С турбодвигателя Forester се превръща в истинска хала, но спринтьорските изпълнения често стават причина за по-интезивното износване на трансмисията За разлика от останалите леки SUV-ове на пазара, "горското" Subaru разполага с абсолютно пълноценно постоянно двойно предаване и само липсата на блокируеми диференциали възпрепятства категоризирането на модела като истински всъдеход. Също толкова надеждни, колкото двигателите, трансмисиите на Forester могат да са или петстепенна механична, или автомат с четири предавки. Нужни са титанични усилия и невежество, за да се строши такава скоростна кутия, което впрочем важи и за състоянието на ходовата част Основният й враг е претоварването. С багажно отделение, чийто обем достига 1 530 литра, Forester предразполага към експерименти с товароносимостта, от което на първо място страдат лагерите на задните колела. Нерядко душманското каране води и до неравномерно износване на спирачните дискове. Статистиката затвърждава безупречното реноме на модела и с изключително рядко срещаните проблеми с електрическата инсталация Неприятности със стартирането на двигателя са имали едва три процента от собствениците на Subaru-то. Всички повреди са били причинени или от патрона на контактния ключ, или от имобилайзера. Нито един Forester не е оставал на място заради дефектен стартер. Както се казва, най-големият враг на доброто е най-доброто."
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за избор на автомобил - семеен
Collapse
X
-
muns61 написа:Единственият недостатък на Форестър е, че е сериозен бензинояд. Което важи за всички Субару.Не виждам смисъл от 4х4 са ежедневна семейна кола, огледай се за някое масово голямо комби. Октавия е чудесен избор.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
[quote="noriaga"]muns61 написа:... Все пак трябва и с нещо да ме грабне тая кола.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
[quote="Plastex"]noriaga написа:muns61 написа:... Все пак трябва и с нещо да ме грабне тая кола.
Коментар
-
maikule написа:Айде малко да поспреш и да се поогледаш, а? В последно време доста колеги се обзаведоха с коли в ценовия клас около и над 5000 лв. Да не говорим, че има колеги, които имат нови автомобили за над 40 хиляди.Много пък сте отворени бе. Фиат било, евтино било, тука нямало компетентни хора дето да препоръчат кола за 6 000 лв.Да вземеш да се скриеш ли?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
style34 написа:Аз 6000 лв. на куп не съм виждал бе. :DAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
style34 написа:Аз 6000 лв. на куп не съм виждал бе. :D
Коментар
-
Колеги няма нужда от спорове Между другото бюджета ако продам бравата и си взема хонорара ще скочи около 8000 (само за автомибила)... макар, че не е нужно да изхарчвам всичките де, или по точно бих ги дал за нещо, за което знам, че поне в близката 1 година след покупката няма да ме вкара в особени харчове... това изключва всичко нов внос, или ако е нов внос ще е за по-малко пари, за да мога да си посрещна евентуални изненади . Киа Соренто ги загледах в началото, но ми се струваха извън бюджета, а сегааа кой знае Какво имаш предвид, че са друга категория дизели? Че са джипчета или?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар