Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1000 лв. глоба за ремонт на колата пред блока

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Kay_ написа:
    Вдигат гражданската, вдигат данъците, регистрации на газови бутилки...сега и това. Май целят да махнат старите автомобили от улиците Ако караш кола на 15 години и плащаш пари за нея, които са много над себестойността и....в един момент ще я разкараш. А като няма за нова...с автобуса Иначе на статията ако снимката беше на Фиат много щях да съм обиден
    Ако изплащаш нов автомобил се предполага ,че имаш средства за всякакво обслужване или само докато е в гаранция и е задължително броим стотинките.Какво като автомобила ми е на 20 години и покрива все още изискванията и нормите за замърсяване.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Аз пък не мога да разбера хората, които сами си сменят маслата на улицата. Във всеки сервиз за смяна на масло смяната е безплатна, ако купиш маслото от тях. Що да давам 5 лв за обществен канал или да плащам глоби?!?А иначе - НИКОЙ НЕ МОЖЕ да ми забрани да си ремонтирам колата в собствения ми гараж. Даже няма и да разбере никой, че си я ремонтирам.Да се хванат за палците и...

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        Аз пък не мога да разбера хората, които сами си сменят маслата на улицата. Във всеки сервиз за смяна на масло смяната е безплатна, ако купиш маслото от тях. Що да давам 5 лв за обществен канал или да плащам глоби?!?А иначе - НИКОЙ НЕ МОЖЕ да ми забрани да си ремонтирам колата в собствения ми гараж. Даже няма и да разбере никой, че си я ремонтирам.Да се хванат за палците и...
        Дидо аз лично не сменям маслото си в сервиз защото ми е писнало келеши да ми дават акъл и да ме лъжат нагло гледайки ме в очите.Последния път бях в сервиз за смяна на задни тампони на носачите на Зетата.Е няма такъв филм 4 часа смяната на два пикливи тампона.Изпочупиха си ръцете докато демонтират старите.Не стават нашите псевдо сервизи и това е.Нагледал съм се на мърлящина.Пример отворен капак на Нисан Патфайндър с разглобен ангренаж и капак на главата стои навън и вятъра върти един пясък свят да ти се завие.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          Kay_ написа:
          Вдигат гражданската, вдигат данъците, регистрации на газови бутилки...сега и това. Май целят да махнат старите автомобили от улиците Ако караш кола на 15 години и плащаш пари за нея, които са много над себестойността и....в един момент ще я разкараш. А като няма за нова...с автобуса Иначе на статията ако снимката беше на Фиат много щях да съм обиден
          Ако изплащаш нов автомобил се предполага ,че имаш средства за всякакво обслужване или само докато е в гаранция и е задължително броим стотинките.Какво като автомобила ми е на 20 години и покрива все още изискванията и нормите за замърсяване.
          Ами то всеки си преценява сам за себе си. Ако имаш пари за нова кола се очаква, че имаш и да я поддържаш. Ако искаш да си купиш "нов внос" някое Браво/а за 1500лв на уж 150к км може да се окаже, че ще дадеш същите пари за всичките му такъми покрай нея ( гражданска, такси-макси, газови бутилки и други) И вече преценяваш кое ти е изгодно Аз втория вариант не бих го направил, а за първия нямам ресурс
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #20
            кола

            В Италия е вярно че не трябва да се дърпат с въже да си ремонтират колите щото може да цапат по улицата но все още не може да се мерим с другите
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Но можем да гледаме и да вземаме от тях доброто което има ( нишо че са страшни цигани). Преди да дойда тук и аз мислех по различно, но като се прибера и си хвърлям боклука в кофата или си чистя след като правя нещо по колата и ме гледат като изтръпнал, едва ли не тоя е тъп защото спазва закона......
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #22
                Immortal написа:
                ...А иначе - НИКОЙ НЕ МОЖЕ да ми забрани да си ремонтирам колата в собствения ми гараж. Даже няма и да разбере никой, че си я ремонтирам.Да се хванат за палците и...
                Може, може, "услужливи" съседи винаги ще се намерят.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #23
                  Това е....Изумително Доскоро беше научна фантастика да отида в сервиз, просто нямах финансова възможност за качествен ремот там.Посъбрах с триста зора малко пари и реших, понеже нямам много свободно време, да оставя колата да ми извършат някои неща в сервиззз....Нови амортисьори отпред, нови гърнета, ангренаж, ролки и т.н. .... АААА и да видят дали клапаните са за регулиране, понеже зимата, като запаля потракват.Ами после се връщах 4 или 5 пъти, вече не помня. Некадърността на извършената работа ме накара хиляди пъти да съжаля, че съм се занимавал и това не беше в някой мини гараж.Да имаме предвид, че са слагали най-скъпите части, ролки INA, например и въпреки това качеството на вложените материали не им помогна, като не знаят какво правят.ААА....клапаните ми между другото били перфектни, ама още потракват леко....не, че е болка за умиране, но платих като за извършен ремонт, който не са извършили Кажете сега, като всички сме имали такива случки, по какви сервизи да ходим и защо да не си правим ние колите?Това е риторичен въпрос, затова написах горе....изумително .... П.П. Умишлено не насочвам коментара си към малки срещу големи сервизи, защото цитираният материал не се отнася за това, според мен.
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #24
                    [quote="Immortal"]Аз пък не мога да разбера хората, които сами си сменят маслата на улицата. Във всеки сервиз за смяна на масло смяната е безплатна, ако купиш маслото от тях. Що да давам 5 лв за обществен канал или да плащам глоби?!?Няма безплатен обяд,уж смяната е безплатна ,а дефакто е маика си и баща си като ти хванат маслото*2.Последно ми искаха за смяна на маншон на реиката 20 лв,а самият тои е 5 лв,половин час пред блока на крик и проблема е решен.Сервизите както и всички мили наши шефове искат да лапат от всякъде и пак нямало пари
                    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                    EX.Fiar Ritmo 105TC

                    Коментар


                      #25
                      е тва е адската простотия дето са измислили , на един познат му се налага да сменя съединител а в сервиз му искат 80 лв само за ремонт това е най евтиният вариянт и скоро ще си го нарпави само на канала зад блока та да се надяваме че няма да има полицай :Х

                      Коментар


                        #26
                        Аз мисля, че трябва да забранят и автомобилните форуми!
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #27
                          На мен основния ми проблем с нашите сервизи (не официални, в официален сервиз за кола, която струва 2 бона няма да ида), че не се дават касови бележки и после кой прее*ан, прее*ан отговорност няма никаква. Примери хиляди за недоволни хора и не качествена работа на така наречените майстори. След като аз си плащам данъците, не виждам причина и тези тарикати да не ги плащат!Но самата идея е безумна, не са ми ръцете в зад**ка, че да не мога да си свърша някои неща сам като се наложи.

                          Коментар


                            #28
                            todorakiggg написа:
                            На мен основния ми проблем с нашите сервизи (не официални, в официален сервиз за кола, която струва 2 бона няма да ида), че не се дават касови бележки и после кой прее*ан, прее*ан отговорност няма никаква. Примери хиляди за недоволни хора и не качествена работа на така наречените майстори. След като аз си плащам данъците, не виждам причина и тези тарикати да не ги плащат!
                            Мен това също ме дразни! Трябва да издават фискален бон, с протокол за извършен ремонт (какво е правено), при което автоматично да получаваш някаква гаранция. Тръгвал съм си с хлабави джанти, дреме им... А ако се претрепя някъде, ще пишат "несъобразена скорост". Сигурно ще реват че ще фалират, ама повечето сме наясно. Пример, 90 лева за смяна на датчик колянов вал, като датчика е ~60 лв в магазина без никакви отстъпки. С клубна карта излиза около 50, а за сервиза? . Не ме е яд за парите, ама който го е сменял този датчик на JTD, знае че буксата и кабела след нея, се държат на една пластмасова стойка, която е хваната за блока. Три месеца по-късно при смяната на маслото, стойката я няма, кабела с буксата си виси. Ами за 50 лева заработени за 20 минути, поне да се стараят . Без касова бележка, и протокол описващ ремонта, иди докажи.
                            00' Bravo 105 JTD

                            Коментар


                              #29
                              Лична случка в бившият сервиз на Фиат в Бургас-http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=360973#360973Имам една крушка за смяна и ме е обзел един страх да я сменя.
                              FIAT FORUM BULGARIA
                              Ракията е над политиката

                              Видео от Италфест 2011

                              Коментар


                                #30
                                кола

                                В един среден или малък сервиз където частите които ги слагат са по евтини как може да се даде гаранция Не става В скъпите за това дават гаранция уж че са оригинални или поне надеждни и да стане нещо остават пари за допълнителни ремонти при аварияАко става въпрос и сега е забранено да си правиш колата щото замърсяваш улиците Но този закон е за облагодетелстване на определен ръг фирми с големи сервизи
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X