Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1000 лв. глоба за ремонт на колата пред блока

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1000 лв. глоба за ремонт на колата пред блока

    http://www.dnes.bg/obshtestvo/2014/0...1000-lv.215207 Няма няма и току измислят някоя уникална глупост.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    #2
    Тъй трябва да е, сервизите и те пари трябва да изкарват, а и така се намаля процента, калпаво извършение ремонти.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      ... а и така се намаля процента, калпаво извършение ремонти.
      Искаше да кажеш "се увеличава", мисля...
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Съгласен съм ,но първо да изравнят средната заплата с тази в Германия примерно.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Това няма как да стане. То дори в Германия не е забранено сам да си смениш филтри, свещи, масло, гуми и т.н.
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #6
            Аз живея в къща, и не ми пука......тия в блоковте да му мислят......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              #7
              Не прочетох материала до края, признавам си. Стигнах до тук:"В него е записано, че всеки, предлагащ ремонт и техническо обслужване на автомобили, трябва да се регистрира в Изпълнителна агенция
              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

              Коментар


                #8
                Stefanaki написа:
                Това няма как да стане. То дори в Германия не е забранено сам да си смениш филтри, свещи, масло, гуми и т.н.
                Напротив,лятото братовчед ми се оплака че са го глобили за дето си правил мотора на улицата и имало изцапано със масло по асфалта.Но за размера на глобата ще излъжа ако кажа сума,не се сещам колко ми каза.Във Франкфурт на майната си е случката.

                Коментар


                  #9
                  nai7 написа:
                  Напротив,лятото братовчед ми се оплака че са го глобили за дето си правил мотора на улицата и имало изцапано със масло по асфалта.Но за размера на глобата ще излъжа ако кажа сума,не се сещам колко ми каза.Във Франкфурт на майната си е случката.
                  Глобили са го не защото е ремонтирал на улицата, а защото е изцапал с масло. Това е причината.Един приятел миналата година отишъл в Германия да докара автомобил за препродажба в БГ. Решил да го докара на собствен ход. Спрели да почиват на някаква отбивка и по някаква причина под колата изтекло доста масло. Имали две алтернативи - да изчакат отговорните служби за глоба и отделно да платят за химическо обработване на замърсеното или да зарежат колата и да се прибират към БГ. Избрали по-евтиния вариант - зарязали колата.
                  Stop giving directions, just say "Follow me."
                  Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                  Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                  Коментар


                    #10
                    sok1 написа:
                    nai7 написа:
                    Напротив,лятото братовчед ми се оплака че са го глобили за дето си правил мотора на улицата и имало изцапано със масло по асфалта.Но за размера на глобата ще излъжа ако кажа сума,не се сещам колко ми каза.Във Франкфурт на майната си е случката.
                    Глобили са го не защото е ремонтирал на улицата, а защото е изцапал с масло. Това е причината.Един приятел миналата година отишъл в Германия да докара автомобил за препродажба в БГ. Решил да го докара на собствен ход. Спрели да почиват на някаква отбивка и по някаква причина под колата изтекло доста масло. Имали две алтернативи - да изчакат отговорните служби за глоба и отделно да платят за химическо обработване на замърсеното или да зарежат колата и да се прибират към БГ. Избрали по-евтиния вариант - зарязали колата.
                    Те много хора правят така,развалили се и ги зарязват,номерата в торбата и към БГ

                    Коментар


                      #11
                      ФЕРАРИСТ написа:
                      Аз живея в къща, и не ми пука......тия в блоковте да му мислят......
                      dnes.bg написа:
                      ...няма да може да го прави нито в собствения си гараж, нито пред блока.
                      Цъ, и вкъщи не става. Много ми е интересно, как ще минат през двора ми, за да ми влязат в гаража .Това е голяма глупост, и както Stefanaki каза, няма как да стане.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        sok1 написа:
                        nai7 написа:
                        Напротив,лятото братовчед ми се оплака че са го глобили за дето си правил мотора на улицата и имало изцапано със масло по асфалта.Но за размера на глобата ще излъжа ако кажа сума,не се сещам колко ми каза.Във Франкфурт на майната си е случката.
                        Глобили са го не защото е ремонтирал на улицата, а защото е изцапал с масло. Това е причината.
                        Един чичка през две преки го прави това на всеки три месеца, като използва ей това приспособление, за да не цапа:
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #13
                          Доколкото разбрах, идеята е да се намалят (уж) некачествените ремонти. Мисля, че просто трябва да затегнат ГТП, а не да измислят простотии. По логиката на това малоумно предложение трябва да забранят готвенето в къщи, защото можем да се порежем, изгорим, да запалим дома си. И ще трябва да ядем само при професионалистите - в ресторантите.Или пък направо да забранят притежанието на личен автомобил, защото някои ги карат пияни. И ще се возим само при професионалистите - таксита, влакове, еди-кви-си-буси и т.н.А пък за качеството на ремонтите в реномираните сервизи може томове да се напишат.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, примерно в Италия нямам право да си правя колата или да си сменям маслото на улицата или в двора. Има си специални канафки за тази работа която се заплаща. Нямаш права и да се дърпаш с въже дори.... един мой познат се опита да заобиколи закона и отнесе 400 евро акт за тази работа. За това аз мисля че трябва да се приеме такъв закон, само че да има обособени места за тези неща ( смяна на масло на канафка със масло убирателна машина 5 лева примерно). Но някой неща са прекалени в България, само и само за да ни изтискат...
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              #15
                              Вдигат гражданската, вдигат данъците, регистрации на газови бутилки...сега и това. Май целят да махнат старите автомобили от улиците Ако караш кола на 15 години и плащаш пари за нея, които са много над себестойността и....в един момент ще я разкараш. А като няма за нова...с автобуса Иначе на статията ако снимката беше на Фиат много щях да съм обиден
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар

                              Working...
                              X