Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предложение за бартер?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За мен лично, БМВ е синоним на маркетинг в автомобилостроенето. Доказва го с най-ниският брой победи в автомобилните спортове. Говорим за трите концерна Мерцедес, БМВ Груп и Фолксваген груп. Продажбите, рекламните материали лично за мен са без значение. Инженерният ти потенциал, като във всеки един колективен спорт се отразява на състезания. След като нямаш победи над останалите, при положение че си поставен на сравнително равни ограничения или отправни точки, за каква инженерна мисъл говорим? ОК, нека имат много продажби и технологии, това си остават просто маркетинг. Преди време се опитваха да оценят цената на Мерцедес, въпреки че не съм им фен, ами тя цената се оказа, няма как да се определи. Познайте защо. Защо Форд не фалираха, въпреки мненията че е скапана кола? Защо Фиат не фалираха? Тези въпроси автоматично не значат, че ще фалират и БМВ и подобните. Но да се ограничим за тях с това, че са продукт, който се предлага и търси, нищо повече.

    Коментар


      То те не само да не фалират, ами на фона на останали конкуренти, дори са на печалба..... типични кенефи :D

      Коментар


        Именно, много добър маркетинг, нищо повече. Всеки от "големите" може да направи Автомобила, въпроса е дали ще може да го продаде.

        Коментар


          Каквото и да си говорим БМВ си е марка, която се е доказала на пазара, било то чрез маркетингови кампании, било то чрез хорско мнение. Но това са коли за хора, дето могат да изкарат парите за колата в рамките на година. Но ако погледнем сериозно само БМВ останаха с големите двигатели, кой в днешно време прави дизелови двигатели над 150-180 коня, само немците. А колкото до това, че БМВ не са измислили нищо, съм съгласен, тъй като те имат много дъщерни фирми, в които се правят разработките, а симулациите и тестовете се правят от техническите университети. БМВ само сглобяват на готово. Но съпоставката на БМВ със ФИАТ просто не може да бъде направена - комфорт, системи за сигурност, динамика, дори външен вид (единствено алфата е по-яка от БМВ-то). Били скъпи колите - еми нормално е като се чупят по-малко, тъй като, когато са ги проектирали са вкарали по-голям коефициент на сигурност - по-тежки детайли, повече материал -> повече пробег минава детайла. Като цяло производителите не печелят от продажбата на автомобили, а от сервизирането им - продажба на резервни части и посещение на фирмени сервизи. Вижте статистиката, коя марка е влизала най-малко в сервиз и коя най-много. Е да подскажа най-малко е Тойота, Фиат е със задоволително влизане в сервиз.
          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

          Коментар


            Mupo написа:
            Именно, много добър маркетинг, нищо повече. Всеки от "големите" може да направи Автомобила, въпроса е дали ще може да го продаде.
            Да де, ама колкото и да рекламираш един кенеф, той си остава кенеф и хората не биха го купували

            Коментар


              Хехех ти го каза че е кенеф, просто не е инженерно постижение, най-малкото тяхно, защото това се доказва на състезания. Статистиката там е убийствена за БМВ

              Коментар


                Мисля че е време да се успокоите малко!Или темата ще бъде... познайте какво!
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  Напълно спокойни сме Говорим/пишем си

                  Коментар


                    Kuku написа:
                    Mupo написа:
                    Именно, много добър маркетинг, нищо повече. Всеки от "големите" може да направи Автомобила, въпроса е дали ще може да го продаде.
                    Да де, ама колкото и да рекламираш един кенеф, той си остава кенеф и хората не биха го купували
                    Тук си в грешка. Рекламата продава. Не случайно гиганти като Кока Кола инвестират огромни средства в реклама. А не е като да не е една от най-разпознаваемите и популярни марки в света.
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      Mupo написа:
                      За мен лично, БМВ е синоним на маркетинг в автомобилостроенето. Доказва го с най-ниският брой победи в автомобилните спортове. Говорим за трите концерна Мерцедес, БМВ Груп и Фолксваген груп. Продажбите, рекламните материали лично за мен са без значение. Инженерният ти потенциал, като във всеки един колективен спорт се отразява на състезания. След като нямаш победи над останалите, при положение че си поставен на сравнително равни ограничения или отправни точки, за каква инженерна мисъл говорим? ОК, нека имат много продажби и технологии, това си остават просто маркетинг. Преди време се опитваха да оценят цената на Мерцедес, въпреки че не съм им фен, ами тя цената се оказа, няма как да се определи. Познайте защо. Защо Форд не фалираха, въпреки мненията че е скапана кола? Защо Фиат не фалираха? Тези въпроси автоматично не значат, че ще фалират и БМВ и подобните. Но да се ограничим за тях с това, че са продукт, който се предлага и търси, нищо повече.
                      Това въобще не е вярно.Когато БМВ участва в автомобилните спортове, тогава почти винаги има и победи.Иначе си прав, че БМВ нямат толкова общо победи като Фиат да речем. И е нормално. Ако участваш 10 пъти и вземеш 9 награди имаш по-малко награди от да участваш 100 пъти и да вземеш 15 награди. Иначе ако следваме твоята логика, да речем при батковците от Формула-1, то Рено размазва в последно време Ферари като ненормални.Значи е много по-добре да караш Лагуна, вместо 456 Италия.А бе страхотни доводи. И накрая да не забравяме кой е произвел най-бруталния и добър двигател във Формула-1. Познай кой е? Е, не е Ферари.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        Защо се правите, че не ме разбирате? Ако рекламирате една химическа тоалетна, като диамантена мина, първите няколко прецакани клиента ще разнесат мълвата, че продавате фъшкии, а не диаманти и край с рекламата ви!Или искате да кажете, че БМВ лъжат по няколко милиона клиента годишно и следващата година им се връзват още няколко милиона?

                        Коментар


                          Yavor написа:
                          Мисля че е време да се успокоите малко!Или темата ще бъде... познайте какво!
                          Недей да я заключваш, че по-забавна тема трудно ще се намери. Ей го, 8 страници станаха и разумно обяснение за цената няма. Почвам да си водя бележки с бисерите на БМВ феновете, да се развеселявам в облачните дни! :D Не е лесно да си фен!
                          207 тиква автомат
                          новокромаджия 2.4 печка

                          Коментар


                            Kuku написа:
                            Или искате да кажете, че БМВ лъжат по няколко милиона клиента годишно и следващата година им се връзват още няколко милиона?
                            Директно ти го казвам и мога да го докажа! Ако идваше на срещите, щеше да знаеш и подробности. Някои са запознати, сори :D
                            207 тиква автомат
                            новокромаджия 2.4 печка

                            Коментар


                              Ето малко радост за Бо.http://hidwelldone.wordpress.com/201...he-new-kia-k9/
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар


                                Е, какво толкова ще ми докажеш на срещите, което не можеш да докажеш тук?Цената се формира от много фактори - ако очакваш разбивка по пера, едва ли някой в този форум може да ти даде такава.А и при положение, че няколко пъти вече ти отговорихме на този въпрос, не виждам смисъл от продължаващото му задаване По тази логика можеш да попиташ и защо ’Дропхед’ струва колкото половината завод на ФИАТ?

                                Коментар

                                Working...
                                X