Мълчи, мълчи, че си нямаш на идея кви ядове може да имаш с безконтактното на Рено .... не дърпай дявола за опашката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предложение за бартер?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ееееее, не, по-важно е да разглобиш половината кола, за да смениш една крушка :DИли да откачаш двигателя за обслужване.Или да откачаш моста за да свалиш рейката.Или да не може сам човек да свали скоростната кутия.Или да сваляш компресора на климатика за да извадиш алтернатора.Или всякакви такива гениални простотии, измислени на парче..... :D :D :D
Коментар
-
Скоро имах възможност да разгледам новата Х5 ца доста детайлно. Явно с всеки по-нов модел производителя е решил да радва хората с все по-големи и по-ефектни дисплеи и само до там. Някой спомена за великата изолация на БМВ. Да много по-велика е от на Дачия Сандеро за 12 - 13 000 лв. и в пъти по-зле дори и от старите Х 5 ци. За модели на други производители от същия клас изобщо не коментирам. Разгледах внимателно и новите им ЛЕД фарове. За мен си е крачка назад от ксенона. Може би по-дългия срока на експлоатация /което тепърва ще се установи /е някакъв плюс. Като цяло всички нови модели на всички производители са голяма крачка назад като качество на изпълнение и използваните материали. Просто си нямате на идея като свалите някой лъскав панел от интериора какви "чудеса" се крият отдолу като за 100 000 + лв. автомобил.
Коментар
-
То е ясно, че всеки гледа да пести от всичко и целта е да ти смъкне кожата. Вече всичко, не само колите са еднодневки. Никой няма изгода да прави коли, които да се карат по 20 години.Ноо пък маркетингът е голяма работа. Ей така да дадеш едни 100-150К за една купчина ламарини и даже да ти се вижда евтино за ... иновациите, които предлага...The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
emzo написа:Мълчи, мълчи, че си нямаш на идея кви ядове може да имаш с безконтактното на Рено .... не дърпай дявола за опашкатаlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
stenli написа:Скоро имах възможност да разгледам новата Х5 ца доста детайлно. Явно с всеки по-нов модел производителя е решил да радва хората с все по-големи и по-ефектни дисплеи и само до там. Някой спомена за великата изолация на БМВ. Да много по-велика е от на Дачия Сандеро за 12 - 13 000 лв. и в пъти по-зле дори и от старите Х 5 ци. За модели на други производители от същия клас изобщо не коментирам. Разгледах внимателно и новите им ЛЕД фарове. За мен си е крачка назад от ксенона. Може би по-дългия срока на експлоатация /което тепърва ще се установи /е някакъв плюс. Като цяло всички нови модели на всички производители са голяма крачка назад като качество на изпълнение и използваните материали. Просто си нямате на идея като свалите някой лъскав панел от интериора какви "чудеса" се крият отдолу като за 100 000 + лв. автомобил.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тези фарове не са разработени от BMW. Системата е разработена и осъществена от Continental и се казва Intelligent Headlamp Control. Част от екипа в развойната дейност е бил и един българин Continental продава тези LED фарове с Intelligent Headlamp Control на поне още четири завода, които сглобяват автомобили - Mercedes-Benz, Audi, Lexus и Cadillac. При Mercedes-Benz системата се казва IHC+ (Intelligent Headlight Control+) и не ми се търси в кои модели каква разновидност вграждат (с или без камера).Подобно е положението и при Audi, където името е Matrix LED Headlights (или нещо подобно).Общо взето заводите, които сглобяват автомобили, купуват голяма част от детайлите от Bosch, Cotinental, KSPG Group, ZF и други по-малки доставчици в автомобилната индустрия на почти еднаква цена, но после продават сглобения продукт с огромна разлика. Най-смешното е, че когато си купуваш резервна част, която се вгражда при почти всички сглобители и на практика е един и същ детайл, но за всеки сглобител е гравирана съответната емблема и арт.номер, се налага да плащаш различна цена. Понякога разликите достигат 100% за два абсолютно еднакви детайла, но единия е с гравирана емблема на "престижна" марка. За развоя и инжинерите в BMW към настоящия момент по-добре да не се казва нищо, но например за развитието на скоростните кутии и намаляването на CO2 емисиите (понижаване разход на гориво) плащат (или вече са платили) други немски автосглобители, а BMW използва всичко наготово.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Тези фарове не са разработени от BMW. Системата е разработена и осъществена от Continental и се казва Intelligent Headlamp Control. Част от екипа в развойната дейност е бил и един българин Continental продава тези LED фарове с Intelligent Headlamp Control на поне още четири завода, които сглобяват автомобили - Mercedes-Benz, Audi, Lexus и Cadillac. При Mercedes-Benz системата се казва IHC+ (Intelligent Headlight Control+) и не ми се търси в кои модели каква разновидност вграждат (с или без камера).Подобно е положението и при Audi, където името е Matrix LED Headlights (или нещо подобно).Общо взето заводите, които сглобяват автомобили, купуват голяма част от детайлите от Bosch, Cotinental, KSPG Group, ZF и други по-малки доставчици в автомобилната индустрия на почти еднаква цена, но после продават сглобения продукт с огромна разлика. Най-смешното е, че когато си купуваш резервна част, която се вгражда при почти всички сглобители и на практика е един и същ детайл, но за всеки сглобител е гравирана съответната емблема и арт.номер, се налага да плащаш различна цена. Понякога разликите достигат 100% за два абсолютно еднакви детайла, но единия е с гравирана емблема на "престижна" марка. За развоя и инжинерите в BMW към настоящия момент по-добре да не се казва нищо, но например за развитието на скоростните кутии и намаляването на CO2 емисиите (понижаване разход на гориво) плащат (или вече са платили) други немски автосглобители, а BMW използва всичко наготово.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да се чуди човек как бащите ни са карали Жигули и Москвич навремето... тцтцтцBO написа:stenli написа:Скоро имах възможност да разгледам новата Х5 ца доста детайлно. Явно с всеки по-нов модел производителя е решил да радва хората с все по-големи и по-ефектни дисплеи и само до там. Някой спомена за великата изолация на БМВ. Да много по-велика е от на Дачия Сандеро за 12 - 13 000 лв. и в пъти по-зле дори и от старите Х 5 ци. За модели на други производители от същия клас изобщо не коментирам. Разгледах внимателно и новите им ЛЕД фарове. За мен си е крачка назад от ксенона. Може би по-дългия срока на експлоатация /което тепърва ще се установи /е някакъв плюс. Като цяло всички нови модели на всички производители са голяма крачка назад като качество на изпълнение и използваните материали. Просто си нямате на идея като свалите някой лъскав панел от интериора какви "чудеса" се крият отдолу като за 100 000 + лв. автомобил.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Глупаво е да отричаш напредъка в една област. То по тази логика щяхме да си караме конски впрягове още. Отделен е въпроса дали си струва да се плаща и кой колко има възможност да заплаща за това нещо. Мен лично ме притеснява повече недостатъчната надеждност на почти всяка нова разработка, защото не ми се рискува да си проваля работата, удоволствието или кой знае какво, защото на фаровете им заминава някой датчик и праска яко дълги на всички и навсякъде. Отделно времето, което ще трябва да му отделя, за да бъде оправено. Иначе на Бмв не му харесвам само цената и теснотията вътре.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
BO написа:Stefanaki написа:Тези фарове не са разработени от BMW. Системата е разработена и осъществена от Continental и се казва Intelligent Headlamp Control. Част от екипа в развойната дейност е бил и един българин Continental продава тези LED фарове с Intelligent Headlamp Control на поне още четири завода, които сглобяват автомобили - Mercedes-Benz, Audi, Lexus и Cadillac. При Mercedes-Benz системата се казва IHC+ (Intelligent Headlight Control+) и не ми се търси в кои модели каква разновидност вграждат (с или без камера).Подобно е положението и при Audi, където името е Matrix LED Headlights (или нещо подобно).Общо взето заводите, които сглобяват автомобили, купуват голяма част от детайлите от Bosch, Cotinental, KSPG Group, ZF и други по-малки доставчици в автомобилната индустрия на почти еднаква цена, но после продават сглобения продукт с огромна разлика. Най-смешното е, че когато си купуваш резервна част, която се вгражда при почти всички сглобители и на практика е един и същ детайл, но за всеки сглобител е гравирана съответната емблема и арт.номер, се налага да плащаш различна цена. Понякога разликите достигат 100% за два абсолютно еднакви детайла, но единия е с гравирана емблема на "престижна" марка. За развоя и инжинерите в BMW към настоящия момент по-добре да не се казва нищо, но например за развитието на скоростните кутии и намаляването на CO2 емисиите (понижаване разход на гориво) плащат (или вече са платили) други немски автосглобители, а BMW използва всичко наготово.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар