Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предложение за бартер?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Мълчи, мълчи, че си нямаш на идея кви ядове може да имаш с безконтактното на Рено .... не дърпай дявола за опашката
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #92
      Да, най-важно е в един автомобил да го паля с копче, не с ключ...
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #93
        Ееееее, не, по-важно е да разглобиш половината кола, за да смениш една крушка :DИли да откачаш двигателя за обслужване.Или да откачаш моста за да свалиш рейката.Или да не може сам човек да свали скоростната кутия.Или да сваляш компресора на климатика за да извадиш алтернатора.Или всякакви такива гениални простотии, измислени на парче..... :D :D :D

        Коментар


          #94
          emzo написа:
          Мълчи, мълчи, че си нямаш на идея кви ядове може да имаш с безконтактното на Рено .... не дърпай дявола за опашката
          Затова си има и ключ, ако евентуално нещо откаже

          Коментар


            #95
            Скоро имах възможност да разгледам новата Х5 ца доста детайлно. Явно с всеки по-нов модел производителя е решил да радва хората с все по-големи и по-ефектни дисплеи и само до там. Някой спомена за великата изолация на БМВ. Да много по-велика е от на Дачия Сандеро за 12 - 13 000 лв. и в пъти по-зле дори и от старите Х 5 ци. За модели на други производители от същия клас изобщо не коментирам. Разгледах внимателно и новите им ЛЕД фарове. За мен си е крачка назад от ксенона. Може би по-дългия срока на експлоатация /което тепърва ще се установи /е някакъв плюс. Като цяло всички нови модели на всички производители са голяма крачка назад като качество на изпълнение и използваните материали. Просто си нямате на идея като свалите някой лъскав панел от интериора какви "чудеса" се крият отдолу като за 100 000 + лв. автомобил.

            Коментар


              #96
              То е ясно, че всеки гледа да пести от всичко и целта е да ти смъкне кожата. Вече всичко, не само колите са еднодневки. Никой няма изгода да прави коли, които да се карат по 20 години.Ноо пък маркетингът е голяма работа. Ей така да дадеш едни 100-150К за една купчина ламарини и даже да ти се вижда евтино за ... иновациите, които предлага...
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #97
                Има и 99г. кола дето пали с копче. :D Дано да е още на пътя някъде
                Прикачени файлове
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  #98
                  emzo написа:
                  Мълчи, мълчи, че си нямаш на идея кви ядове може да имаш с безконтактното на Рено .... не дърпай дявола за опашката
                  Не е много точно изказването ти - няма система в автомобилостроенето, с която да не може да береш ядове. От 4 години съм забравил какво е да отключваш/заключваш врата. Или да въртиш ключ за да запалиш. Проблем досега - Йок. Впрочем, Чавето не е споменал най-важната причина за високата цена на БМВ - в него ХААРП не те лови. Поне 50% от водачите на тези коли не дават признаци за особена умствена дейност, камо ли контролирана такава
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #99
                    stenli написа:
                    Скоро имах възможност да разгледам новата Х5 ца доста детайлно. Явно с всеки по-нов модел производителя е решил да радва хората с все по-големи и по-ефектни дисплеи и само до там. Някой спомена за великата изолация на БМВ. Да много по-велика е от на Дачия Сандеро за 12 - 13 000 лв. и в пъти по-зле дори и от старите Х 5 ци. За модели на други производители от същия клас изобщо не коментирам. Разгледах внимателно и новите им ЛЕД фарове. За мен си е крачка назад от ксенона. Може би по-дългия срока на експлоатация /което тепърва ще се установи /е някакъв плюс. Като цяло всички нови модели на всички производители са голяма крачка назад като качество на изпълнение и използваните материали. Просто си нямате на идея като свалите някой лъскав панел от интериора какви "чудеса" се крият отдолу като за 100 000 + лв. автомобил.
                    Добре, че споменаваш само, че мнението е според теб.Очевидно, не, очеизвадно е, че не си се возил в новата Х5-ца, за да говориш такива небивалици. Да не казвам по-силна дума. Изгледай това видео:http://www.youtube.com/watch?v=-dvPZ3H1Vm4За голямо щастие имах възможността приятел да ми го демонстрира на живо. Ефекта си е 1:1 с клипа.Ама не, разбираш ли ксенона бил по-добър.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      Тези фарове не са разработени от BMW. Системата е разработена и осъществена от Continental и се казва Intelligent Headlamp Control. Част от екипа в развойната дейност е бил и един българин Continental продава тези LED фарове с Intelligent Headlamp Control на поне още четири завода, които сглобяват автомобили - Mercedes-Benz, Audi, Lexus и Cadillac. При Mercedes-Benz системата се казва IHC+ (Intelligent Headlight Control+) и не ми се търси в кои модели каква разновидност вграждат (с или без камера).Подобно е положението и при Audi, където името е Matrix LED Headlights (или нещо подобно).Общо взето заводите, които сглобяват автомобили, купуват голяма част от детайлите от Bosch, Cotinental, KSPG Group, ZF и други по-малки доставчици в автомобилната индустрия на почти еднаква цена, но после продават сглобения продукт с огромна разлика. Най-смешното е, че когато си купуваш резервна част, която се вгражда при почти всички сглобители и на практика е един и същ детайл, но за всеки сглобител е гравирана съответната емблема и арт.номер, се налага да плащаш различна цена. Понякога разликите достигат 100% за два абсолютно еднакви детайла, но единия е с гравирана емблема на "престижна" марка. За развоя и инжинерите в BMW към настоящия момент по-добре да не се казва нищо, но например за развитието на скоростните кутии и намаляването на CO2 емисиите (понижаване разход на гориво) плащат (или вече са платили) други немски автосглобители, а BMW използва всичко наготово.
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        tyson написа:
                        Има и 99г. кола дето пали с копче. :D Дано да е още на пътя някъде
                        няма как да не кажа, че дори и на бащата трабанта на 30 години се пали с копче
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар


                          Stefanaki написа:
                          Тези фарове не са разработени от BMW. Системата е разработена и осъществена от Continental и се казва Intelligent Headlamp Control. Част от екипа в развойната дейност е бил и един българин Continental продава тези LED фарове с Intelligent Headlamp Control на поне още четири завода, които сглобяват автомобили - Mercedes-Benz, Audi, Lexus и Cadillac. При Mercedes-Benz системата се казва IHC+ (Intelligent Headlight Control+) и не ми се търси в кои модели каква разновидност вграждат (с или без камера).Подобно е положението и при Audi, където името е Matrix LED Headlights (или нещо подобно).Общо взето заводите, които сглобяват автомобили, купуват голяма част от детайлите от Bosch, Cotinental, KSPG Group, ZF и други по-малки доставчици в автомобилната индустрия на почти еднаква цена, но после продават сглобения продукт с огромна разлика. Най-смешното е, че когато си купуваш резервна част, която се вгражда при почти всички сглобители и на практика е един и същ детайл, но за всеки сглобител е гравирана съответната емблема и арт.номер, се налага да плащаш различна цена. Понякога разликите достигат 100% за два абсолютно еднакви детайла, но единия е с гравирана емблема на "престижна" марка. За развоя и инжинерите в BMW към настоящия момент по-добре да не се казва нищо, но например за развитието на скоростните кутии и намаляването на CO2 емисиите (понижаване разход на гориво) плащат (или вече са платили) други немски автосглобители, а BMW използва всичко наготово.
                          Никъде не съм споменал, че системата е разработена от БМВ.Това мнение е по въпроса на колегата как разбираш ли видял тъпите лед фарове и разбираш ли ксенона бил по-добър.Точно като мнението на колегата, че разбираш ли се качил в БМВ-то и вече било боклук.Нормално е да имаш мнение. Ненормално е да се надъхваш и да го изкривяваш през своята си призма до неузнаваемост. :D И точно тези системи правят автомобилите скъпи. И дори в твоето мнение се вижда, кои са платили, за да го имат като екстра. Защо не са го вложили в стандартните си коли - Фиат, Рено, Ситроен и т.н. Вече го казах - защото са евтини и слагат съответно евтините неща.И пак опираме до там - плащаш за развойна дейност, а не плащаш самия продукт като себестойност. Логично е.Иначе ако се мисли чисто практично ще си кажеш - ба и работата - 2 диода, 2 моторчета, 1 камера и един управляващ блок - себестойност 200лв. Е да, ама нали трябва да ти вземат парите за времето на проектиране, за тестове, печалба. Ама накрая като видиш как пред теб фаровете живеят собствен живот и си казваш - е....л съм ги 3964-те лева- с’кий к’во става отпред.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            Да се чуди човек как бащите ни са карали Жигули и Москвич навремето... тцтцтц
                            BO написа:
                            stenli написа:
                            Скоро имах възможност да разгледам новата Х5 ца доста детайлно. Явно с всеки по-нов модел производителя е решил да радва хората с все по-големи и по-ефектни дисплеи и само до там. Някой спомена за великата изолация на БМВ. Да много по-велика е от на Дачия Сандеро за 12 - 13 000 лв. и в пъти по-зле дори и от старите Х 5 ци. За модели на други производители от същия клас изобщо не коментирам. Разгледах внимателно и новите им ЛЕД фарове. За мен си е крачка назад от ксенона. Може би по-дългия срока на експлоатация /което тепърва ще се установи /е някакъв плюс. Като цяло всички нови модели на всички производители са голяма крачка назад като качество на изпълнение и използваните материали. Просто си нямате на идея като свалите някой лъскав панел от интериора какви "чудеса" се крият отдолу като за 100 000 + лв. автомобил.
                            Добре, че споменаваш само, че мнението е според теб.Очевидно, не, очеизвадно е, че не си се возил в новата Х5-ца, за да говориш такива небивалици. Да не казвам по-силна дума. Изгледай това видео:http://www.youtube.com/watch?v=-dvPZ3H1Vm4За голямо щастие имах възможността приятел да ми го демонстрира на живо. Ефекта си е 1:1 с клипа.Ама не, разбираш ли ксенона бил по-добър.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              Глупаво е да отричаш напредъка в една област. То по тази логика щяхме да си караме конски впрягове още. Отделен е въпроса дали си струва да се плаща и кой колко има възможност да заплаща за това нещо. Мен лично ме притеснява повече недостатъчната надеждност на почти всяка нова разработка, защото не ми се рискува да си проваля работата, удоволствието или кой знае какво, защото на фаровете им заминава някой датчик и праска яко дълги на всички и навсякъде. Отделно времето, което ще трябва да му отделя, за да бъде оправено. Иначе на Бмв не му харесвам само цената и теснотията вътре.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                BO написа:
                                Stefanaki написа:
                                Тези фарове не са разработени от BMW. Системата е разработена и осъществена от Continental и се казва Intelligent Headlamp Control. Част от екипа в развойната дейност е бил и един българин Continental продава тези LED фарове с Intelligent Headlamp Control на поне още четири завода, които сглобяват автомобили - Mercedes-Benz, Audi, Lexus и Cadillac. При Mercedes-Benz системата се казва IHC+ (Intelligent Headlight Control+) и не ми се търси в кои модели каква разновидност вграждат (с или без камера).Подобно е положението и при Audi, където името е Matrix LED Headlights (или нещо подобно).Общо взето заводите, които сглобяват автомобили, купуват голяма част от детайлите от Bosch, Cotinental, KSPG Group, ZF и други по-малки доставчици в автомобилната индустрия на почти еднаква цена, но после продават сглобения продукт с огромна разлика. Най-смешното е, че когато си купуваш резервна част, която се вгражда при почти всички сглобители и на практика е един и същ детайл, но за всеки сглобител е гравирана съответната емблема и арт.номер, се налага да плащаш различна цена. Понякога разликите достигат 100% за два абсолютно еднакви детайла, но единия е с гравирана емблема на "престижна" марка. За развоя и инжинерите в BMW към настоящия момент по-добре да не се казва нищо, но например за развитието на скоростните кутии и намаляването на CO2 емисиите (понижаване разход на гориво) плащат (или вече са платили) други немски автосглобители, а BMW използва всичко наготово.
                                Никъде не съм споменал, че системата е разработена от БМВ.Това мнение е по въпроса на колегата как разбираш ли видял тъпите лед фарове и разбираш ли ксенона бил по-добър.Точно като мнението на колегата, че разбираш ли се качил в БМВ-то и вече било боклук.Нормално е да имаш мнение. Ненормално е да се надъхваш и да го изкривяваш през своята си призма до неузнаваемост. :D И точно тези системи правят автомобилите скъпи. И дори в твоето мнение се вижда, кои са платили, за да го имат като екстра. Защо не са го вложили в стандартните си коли - Фиат, Рено, Ситроен и т.н. Вече го казах - защото са евтини и слагат съответно евтините неща.И пак опираме до там - плащаш за развойна дейност, а не плащаш самия продукт като себестойност. Логично е.Иначе ако се мисли чисто практично ще си кажеш - ба и работата - 2 диода, 2 моторчета, 1 камера и един управляващ блок - себестойност 200лв. Е да, ама нали трябва да ти вземат парите за времето на проектиране, за тестове, печалба. Ама накрая като видиш как пред теб фаровете живеят собствен живот и си казваш - е....л съм ги 3964-те лева- с’кий к’во става отпред.
                                Върни се малко назад и се замисли, дали не изпадаш в зверски противоречия, ам? Знам, че жокер ти на требва
                                207 тиква автомат
                                новокромаджия 2.4 печка

                                Коментар

                                Working...
                                X