Все пак БМВ си взимаш, за да го тормозиш, по презумпция. То за това е правено.А Фиата да си возиш семейството в автомобил, за поносима цена. Това е.
Как се тормози това
Ами ще ти го кажа така.Нали знаеш, че това е някаква електричка, която е правена само за градско каране.Нека сравним нейното ускорение с най-вървящата кола в масово производсто от най-спортната серия а Фиат - а именно Алфа Ромео 159 3.2 JTS.Ускорението на Алфата до 100км/ч е 7,1, а на БМВ-то е 7.2. А най-якото, че това се постига с 12кВч енергия на 100км. Или демек с разход от под 2лв на 100км.Хайде сега вземи алтернативна електричка на друг производител и само сравни техническите характеристики и може и да ти направи нещо впечатление.Има ли нужда от още коментари?
По всичко казано до тук да разбирам, че ако не взимаш завоите с вратите, ако не държиш да си най-бързия на пътя в ТВОЯ клас автомобил, няма нужда да даваш 3 пъти повече пари за БМВ? Щото ако наистина само това са предимствата... В смисъл за много голяма част от хората от значение е комфорта, икономията, добрата возия. А също за голяма част от хората от значение е ЕДИНСТВЕНО имиджа, който без съмнение е по-голям с БМВ, отколкото с Фиат. И като гледам колко хора са с Айфони без да могат да си сменят мелодията на звънене, явно имиджът си е имидж.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Все пак БМВ си взимаш, за да го тормозиш, по презумпция. То за това е правено.А Фиата да си возиш семейството в автомобил, за поносима цена. Това е.
Тук не си съвсем прав! Можеш да си вземеш легендарното Браво 1.6 и спокойно да тормозиш разните му там бмв-та, гт-ри, совалки и пр. без да си ги вземаш.
Между другото скоро се возих в едно Ауди А6 3.0 ТДИ, Куатро. Разход по борд със 120-130 км/ч - около 10/100.Отзад скърцат пластмаси, друса като каруца. Да, 4х4 е, стабилна много, но аз лично не го харесах този автомобил, очаквах много повече, отзад е тесен и общо взето никога АЗ не бих дал 20 000 лв. на старо за тази кола. Пък нека ми обяснява някой на хартия колко е впечатляваща.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
По всичко казано до тук да разбирам, че ако не взимаш завоите с вратите, ако не държиш да си най-бързия на пътя в ТВОЯ клас автомобил, няма нужда да даваш 3 пъти повече пари за БМВ? Щото ако наистина само това са предимствата... В смисъл за много голяма част от хората от значение е комфорта, икономията, добрата возия. А също за голяма част от хората от значение е ЕДИНСТВЕНО имиджа, който без съмнение е по-голям с БМВ, отколкото с Фиат. И като гледам колко хора са с Айфони без да могат да си сменят мелодията на звънене, явно имиджът си е имидж.
Ами това е основната нисша, където БМВ се разполага. За това и слогана им е Ultimate Driving Machine. А не примерно Ultimate Comfort Machine.Но от 4-та страна автомобил, разположен в пресиж не може да не ти предложи комфорт. Само като видиш в БМВ-то колко изолация има и ще ти стане лошо. Да не си мислиш, че тия 200-300 кила отгоре над алтернативен автомобил идват само от задното предаване. Също така и за икономичността - общо взето в момента БМВ предлага и едни от най-икономичните автомобили в класовете, където има представител. Ей за тия неща си плащаш. И за марката де, както казах и назад.
Ако предложението за бартера е бил с доплащане под 15к лева, то определено аз лично не бих отишъл да го гледам, ако карам Крома, поради факта, че няма читав екземпляр за бартер под тази цена.Както се вижда за 5 минути му изчезнала някоя скорост. Смятай ако колегата се е бил излъгал да го вземе какво следва натам.
Уф, писна ми! Значи скапан екземпляр на БМВ срува с 15к повече от читава Крома? Ей сега ако ми обясниш логиката на този факт с друго освен трибуквието, евала. Понеже непрекъснато сравняваш Крома с 330d и "невероятното му вървене", нека БМВ-то бъде 320d примерно. Какво правим в случая? Кое определя цената? АБС-а?Продължавам да твърдя, че цената на третата серия се определя единствено и само от името. Нищо повече! Този автомобил не предлага нищо, което да оправдава високата му цена.
Ако предложението за бартера е бил с доплащане под 15к лева, то определено аз лично не бих отишъл да го гледам, ако карам Крома, поради факта, че няма читав екземпляр за бартер под тази цена.Както се вижда за 5 минути му изчезнала някоя скорост. Смятай ако колегата се е бил излъгал да го вземе какво следва натам.
Уф, писна ми! Значи скапан екземпляр на БМВ срува с 15к повече от читава Крома? Ей сега ако ми обясниш логиката на този факт с друго освен трибуквието, евала. Понеже непрекъснато сравняваш Крома с 330d и "невероятното му вървене", нека БМВ-то бъде 320d примерно. Какво правим в случая? Кое определя цената? АБС-а?Продължавам да твърдя, че цената на третата серия се определя единствено и само от името. Нищо повече! Този автомобил не предлага нищо, което да оправдава високата му цена.
Може ли само да споделиш колко би било евентуалното доплащане от твоя страна, което би трябвало да доплатиш, ако се бяхте разбрали?Че имам чувството, че не си ме разбрал правилно и си го написал точно обратното на това, което съм казал.
Сумата няма никакво отношение към спора. Мисълта ми е, че БМВ трета серия е силно надценена. Обикновен автомобил с ужасяващ вътрешен дизайн на нереална цена. Това е!Правя и едно допънение.Предполагам, че си гледал последната реклама на Х5, която успешно набива в главите на биологичните единици, че всички трябва да дават път на колата. Защо? Защото е БМВ, не за друго!
Сумата няма никакво отношение към спора. Мисълта ми е, че БМВ трета серия е силно надценена. Обикновен автомобил с ужасяващ вътрешен дизайн на нереална цена. Това е!Правя и едно допънение.Предполагам, че си гледал последната реклама на Х5, която успешно набива в главите на биологичните единици, че всички трябва да дават път на колата. Защо? Защото е БМВ, не за друго!
Има отношение, точно това казвам.Казвам, надявам се разбираемо, че ако сумата за доплащане не е била около 15к, то няма какво да очакваш.Не казвам, че хубава Крома е по-лоша от скапано БМВ. Просто ако Кромата е наистина изрядна и съответно БМВ-то е наистина изрядно, то това би била реалната цена, която е трябвало да доплатиш. А ако доплащането е било в някаолкото хиляди левове 2-3-4к, то е ясно какво ще има насреща. Това казвам.Иначе ако колата ти е перфектна, а от другата страна БМВ-то е било кошник, то може да се наложи и на теб да ти доплащат. Това е. Надявам се да няма недоразумение сега.
Нещо не се разбираме. Това което казваш е безспорен факт и не мога да не се съглася. Питането ми е, с какво БМВ 3-та серия оправдава цената си, освен с името си?Знаеш ли каква е разликата между Ignis, Philips/whirlpool/ и Bauknecht?
По абсолютно същата твоя логика, защо не си взе почти нова Дачиа Логън комби, а си взе Кромата за тези пари?Пак ще те вози, пак ще може да я товариш, а най-важното е, че има още две седалки. Демек има нещо, което Кромата не може да ти го предложи, а Кромата като нова струва над двойно по-скъпа за екземпляр с еднакви екстри.И за да отговоря точно на твоя въпрос - най-голямата цена в автомобила е не производствената, а развойната дейност. Това реално плащаш, а не купчината ламарина.Защото БМВ, за да го произведат този модел са вложили над 20 милиарда Евро, а други производители просто взимат назаем някаква платформа и просто си слагат емблемата отгоре.За това плащаш 2 пъти повече пари, а получаваш 30% отгоре, а не 100% отгоре.Именно ако не си съгласен да дадеш 100% цена за само 30% подобрения (условно казано), то ако гледаш чисто материално на нещата, то няма да си купиш БМВ, а ще си купиш Логан, както предложих.
Каква драма Аз лично не бих нарекъл никое БМВ кенеф ( абстрахирайки се от състоянието на конкрения автомобил). Все пак те са добър начин човек да задоволи потребности от 4то ниво на пирамидата на Маслоу. Или поне да си мисли така :D
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар