BO теорията ти щеше да е вярна, но се чупи на едно място, казва се Порше. Как Порше могат, БМВ не? Не търся отговор на този въпрос, защото всеки си защитава мнението.
Има и 99г. кола дето пали с копче. :D Дано да е още на пътя някъде
Има, ама с едната ръка първо трябва да отключиш волана и ако е под напрежение ще се наложи да си помогнеш с другата. След това ще трябва да дадеш на контакт и чак тогава да натиснеш бутона и да го държиш докато не запали въпросния двигател.Докато аз говоря за система при която веднъж натискаш бутона и всичките неща по напред се изпълняват автоматично. При изключване на двигателя се случва всичко по обратния ред та чак и ръчната спирачка се задейства
Мен лично ме притеснява повече недостатъчната надеждност на почти всяка нова разработка, защото не ми се рискува да си проваля работата, удоволствието или кой знае какво, защото на фаровете им заминава някой датчик и праска яко дълги на всички и навсякъде.
И това го казва човек който си е преработил опростените фарове на ксенонови ментета. До колкото знам си с биксенон, какво правим като зепецне механизъма който прави дълги/къси Нямаш никакви датчици.... един елементарен ел. магнит.
Е, какво толкова ще ми докажеш на срещите, което не можеш да докажеш тук?Цената се формира от много фактори - ако очакваш разбивка по пера, едва ли някой в този форум може да ти даде такава.А и при положение, че няколко пъти вече ти отговорихме на този въпрос, не виждам смисъл от продължаващото му задаване По тази логика можеш да попиташ и защо ’Дропхед’ струва колкото половината завод на ФИАТ?
Мога да ти докажа, че БМВ лъжат клиентити си доста безскрупулно. Ела на някоя среща и ще ти разкажа. Може и на лични ако те интересува чак толкова.
Чувал ли си за програмирано остаряване? Нещо такова.
Това предполагам наскоро си го разбрал,иначе нещо се губи смисъла въобще да ходиш да гледаш такъв кенеф за бартер.До момента наистина никой не ти обясни защо този модел е толкова скъп,но и ти не можа точно да обясниш защо аджеба този модел е такъв кенеф!Имаш ли на идея колко такива кенефа съм продал на по 500-600к километра в много добро здраве.Звънят ми колеги от Бг и единствено питат "Колега,салона как е?" ..след това тоя изключително "несполучлив и трошлив" модел на БМВ живее втори живот в България.Явно деактивират някак си програмата за остаряване ...говоря за средно 5 годишни фирмени или рент а кар коли.
Мен лично ме притеснява повече недостатъчната надеждност на почти всяка нова разработка, защото не ми се рискува да си проваля работата, удоволствието или кой знае какво, защото на фаровете им заминава някой датчик и праска яко дълги на всички и навсякъде.
И това го казва човек който си е преработил опростените фарове на ксенонови ментета. До колкото знам си с биксенон, какво правим като зепецне механизъма който прави дълги/къси Нямаш никакви датчици.... един елементарен ел. магнит.
А какво става ако на твоята кола запецне механизма на дълги/къси?
Чувал ли си за програмирано остаряване? Нещо такова.
Това предполагам наскоро си го разбрал,иначе нещо се губи смисъла въобще да ходиш да гледаш такъв кенеф за бартер.До момента наистина никой не ти обясни защо този модел е толкова скъп,но и ти не можа точно да обясниш защо аджеба този модел е такъв кенеф!Имаш ли на идея колко такива кенефа съм продал на по 500-600к километра в много добро здраве.Звънят ми колеги от Бг и единствено питат "Колега,салона как е?" ..след това тоя изключително "несполучлив и трошлив" модел на БМВ живее втори живот в България.Явно деактивират някак си програмата за остаряване ...говоря за средно 5 годишни фирмени или рент а кар коли.
Аз пък говоря за последните модели. БМВ-то, за което става дума в темата, няма лазери, ледове и Дарт Вейдър в багажника, което да определя високата му цена. Най-обикновен автомобил, непредлагащ нищо./ това го пиша за N-ти път, явно има непрочели/Относно пробега, дай да не си смучем от пръстите доводи! Един софийиски бакшиш с Хюндай, примерно, навива 700-800К километри, преди да влезе за ремонт на двигателя. Ясно ти е как е поддържана тази кола. Не е опитвала най-доброто. А ако се поддържа добре, колко ще изкара?Тия дни попрочетох малко за модела и общите впечатления са, че има доста проблеми с автомата. Но както казва колегата Бо, за тия пари толкова :D
pplk, колко си заблуден колега, ама колко си заблуден, просто не е истина.И викаш ЗФ-а на 330-ката бил проблемен, а тъпя Аисин на Кромата бил мега железен.Ама наистина колко си заблуден.Твоето виждане не е изкривено през призма, а направо през галактиката. Ама пак не отговори на един въпрос, който ти задават всички - какво не хареса на колата?Каза, че ти е грозна, или поне намекна. Това аз го приемам - различни хора, различни вкусове. Ама какво не хареса от техническо естество?И пак те питам - защо си купи Крома на 3-на цена, а не Логан?
Между другото скоро се возих в едно Ауди А6 3.0 ТДИ, Куатро. Разход по борд със 120-130 км/ч - около 10/100.Отзад скърцат пластмаси, друса като каруца. Да, 4х4 е, стабилна много, но аз лично не го харесах този автомобил, очаквах много повече, отзад е тесен и общо взето никога АЗ не бих дал 20 000 лв. на старо за тази кола. Пък нека ми обяснява някой на хартия колко е впечатляваща.
От 2 тона кола 4x4 автоматик и 224 коня какъв разход се очаква? Друг е въпроса че 10 гори със 160 на темпомат по магистралата.Имал съм и алфа и фиат и няколко по-малки аудита и мога със сигурност да ти кажа, че не пишеш много обективно.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
pplk, колко си заблуден колега, ама колко си заблуден, просто не е истина.И викаш ЗФ-а на 330-ката бил проблемен, а тъпя Аисин на Кромата бил мега железен.Ама наистина колко си заблуден.Твоето виждане не е изкривено през призма, а направо през галактиката. Ама пак не отговори на един въпрос, който ти задават всички - какво не хареса на колата?Каза, че ти е грозна, или поне намекна. Това аз го приемам - различни хора, различни вкусове. Ама какво не хареса от техническо естество?И пак те питам - защо си купи Крома на 3-на цена, а не Логан?
Незнам колко съм заблуден, ама към теб трябва специално отношение, че като напиша нещо 200 пъти, пак не ти е достатъчно.КРОМАТА НЯМА ОТНОШЕНИЕ КЪМ ТЕМАТА нито друг автомобил.Въпросът е прост! ЗАЩО ТОЗИ АВТОМОБИЛ 330хd Е НА ТАЗИ ЦЕНА, ПРИ УСЛОВИЕ, ЧЕ НЕ ПРЕДЛАГА НИЩО КОЯТО ДА Я ОБУСЛАВЯ? За да те улесня, ти дадох пример със Субаруто.10 страници тема и смислен отговор няма! То не бяха ЛЕДове, лазери, Х5-ци, развойни дейности и т.н., при условие, че става дума за конкретен модел. Жоро, и за теб се отнася!Изясни ли си противоречията или да помагам?Ако няма какво смислено да се каже, в което вече съм сигурен, моля модераторите да заключат темата. Бисерите ще останат в архива.Поправям се, имаше едно супер стойностно мнение.
Lane Staley написа:
Каква драма Все пак те са добър начин човек да задоволи потребности от 4то ниво на пирамидата на Маслоу. Или поне да си мисли така :D
Коментар