Както някои вече разбраха, други даже видяха - купихме си Крома. Нафта, 1.9 мултиджет, 16 клапана, 150 к.с.Изборът на екземпляр беше определен от цената, дори (грях ми е на душата), бяхме решили, че ако тая кола не ми хареса нещо, ще взимаме едно Пежо 307 SW или една Алфа 156 от колега.Не сме гледали нито една друга Крома, с изключение на една 2.4 автомат, но тя беше с почти 3 хил. лв. по-скъпа и съответно - не по джоба ми.Качих се, покарах малко из двора на автокъщата, поседях малко в нея, огледах, опипах - и си казах - това е мойта кола.След изминати вече почти 1500 км мога да кажа, че не съм сбъркал.Колата е просторна, усещането е леко като при джип (което леко подвежда, защото колата е ниска отдолу).Двигателят изобщо не се чува в купето при нормални обороти.Обслужването е съвсем поносимо, дори под очакванията ми - смяна на агренажен ремък, ролки и водна помпа с труда ми струваха 380 лв - в известен сервиз в Ямбол. Пистовият ремък и външните ролки били като нови и не ги смениха.Предстои да сменя масла и филтри.Разходът, измерен по бордови компютър е абсолютно еднакъв с измерения по колонка от пълно до пълно - 6.5/100 комбинирано - 300 км градско в София и 400 км магистрала.Сега съм направил второ засичане - 500 км магистрала, 100 км извънградски нормален път и около 30 км в София - средния разход засега е 5.8/100. (През по-голямата част от пътя - с 4 човека и багаж).Пробвах и да карам с 90 км/ч на автопилот - за изминатите 80 км по този начин раходът беше 5.1/100.Колата има доста екстри, макар да е базов модел плюс навигация. Всичко по нея работи, с изключение на преден десен мигач - докато беше в сервиза нещо ѝ направиха, и от тогава не работи мигача. Не е от крушката. Светна ми и еър-бега, след сервиза. Предполагам, че са бутнали някоя букса. Тепърва ще го гледам. Но през първите 700 км не светеше нищо.А, и не иска да извади диска, който е вътре в плеъра. Щрака си нещо, но не го вади. Не съм я измил още, затова и не бързах с похвалването, ама някои хора нямат търпение Качвам няколко снимки както е така, мръсна. На пролет като я измия - пак. Жената се сдоби пък със Ситроен С2 - кола за из града. Много пъргава, маневрена, икономична, изненадващо широка вътре и удобна, с екстри като на лимузина (климатроник, бордови компютър, управление на радиото от волана, датчик за дъжд и др.). Но тя да се хвали повече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Първи впечатления от новия автомобил Крома 1.9 multijet 16v
Collapse
X
-
Уелкъм то дъ нафта тийм приятелю...Няма да ти се кара бензин след тоя мАтор. Живи и здрави да сте, с кеф да си карате колите, малко да се чупят, много да ви радват.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
СД цъка
Диска щом цъка, може и да тръгне. При мен се оправи от самосебе си, но става дума за чейнджър в хладилната жабка. Бях го извадил, съответно разкачен от електриката, гледах го умно една вечер и стигнах до извода, че си требе майстор, но като го закачих на другия ден, просто си тръгна. Е, когато ми заседна и една касета (първата, която се опитах да пусна), ходих при майстора, оказа се грипирало моторче и се оправи. Най-трудното за майстора беше да извади радиото - нямаше инструмент с който да бръкне и натисне щипките 4 на брой. Добре, че карам и колело, та с 4 спици стана идеално Колите са супер, а проблемите дребни. Приятно и безаварийно каране!Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Re: СД цъка
dabadaba написа:Диска щом цъка, може и да тръгне.
Коментар
-
Браво! Много безаварийни км Ви желая и на двете коли! И много щастливи моменти зад воланите им.По-нататък сподели разхода на Ц2-ката? Ще ремапваш ли Кромата? :D"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Явор Митев
Ние се чухме де, ама и тук да те поздравя. Въпреки че подобаващо се поздравихме по телефона. Та......да сте живи и здрави. С кеф да си я караш пък и а дано ти тръгне и в другите начинания, че в тия времена вече нищо не може да ни изненада, нали !!!И чакам до петък да се чуем, че после ще пътувам и няма да има връзка с мен. Поздрави и на госпожата за новият и автомобил.
Коментар
-
Re: СД цъка
Immortal написа:dabadaba написа:Диска щом цъка, може и да тръгне.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар